XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.
Oficiální název: XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.
DIČ: CZ48109193
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: bbtcbte
Kontakty
- 227 036 111
- info@xerox.cz
Provozní doba
ÚT 08:00-16:30 hod.
ST 08:00-16:30 hod.
ČT 08:00-16:30 hod.
PÁ 08:00-16:30 hod.
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1000205502/3500 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
2050270104/2600 DPH účet, zveřejněn 18.05.2013 | |
CZ6826000000002050270200 DPH účet, zveřejněn 28.05.2013 |
Činnosti firmy
- prodej
- výpočetní technika XEROX
- spotřební materiál
- prodej
- kancelářská technika XEROX
- prodej
- faxy XEROX
- prodej
- software pro document management
Volná pracovní místa
XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.
Margarita Rozanovae-mail: Margarita.Rozanova@xerox.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 11. 2. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 44 000 Kč/měsíc do 44 000 Kč/měsíc |
Kontakt: e-mail: Margarita.Rozanova@xerox.com Job Role Summary: Responsible for the maintenance and repair of Xerox Production Printers whilst having the basic ability to resolve networking and operating systems issues. Purpose: Working remotely, you will be required to resolve technical hardware and software problems whilst liaising closely with Client to ensure total satisfaction. You will be required to manage workload and costs in line with business targets and guidelines set by Line Manager. Scope - Job Specific: o The job holder has the responsibility for delivering the appropriate technical service to the Customer as set out by the business and/ or Line Manager; o Internal relationships include Line Manager & Scheduling Team; o External relationships include Customers; Main Responsibilities: o Provide service activity, repairs, retrofits, and maintenance activities on Xerox High Volume Production Printers; o Installation and deinstallation of Xerox Production Printers; o Timely escalation of technical problems to minimize downtime; o Recognize and feedback additional business opportunities; o Actively communicate with colleagues to share technical information; o Manage relationship with the Client to optimize Customer satisfaction. Candidate Background: Skills Knowledge and Abilities: Experience in a field-based service role; o Good knowledge of English language; o Good analytical skills; o Electrical skills/ qualification; o Skills in the use of diagnostic tools, such as multi meter's; o Customer focused mentality; o Knowledge of computers, networks, data communication and color theory; o Good communication and reporting skills; o Willingness to work flexibly. Additional Role Requirements: o Training will be provided on hardware/ products specific to the area; Shrnutí pracovní role: Zodpovídá za údržbu a opravy produkčních tiskáren Xerox a zároveň má základní schopnost řešit problémy se sítí a operačními systémy. Cíl: Zpracovávat informace o tiskárnách, které se používají pro tisk: V rámci vzdálené práce budete muset řešit technické problémy s hardwarem a softwarem a zároveň úzce spolupracovat se zákazníkem, abyste zajistili jeho plnou spokojenost. Budete muset spravovat pracovní náplň a náklady v souladu s obchodními cíli a pokyny stanovenými přímým nadřízeným. Rozsah - specifická práce: - Držitel pracovní pozice je odpovědný za poskytování příslušných technických služeb zákazníkovi, jak je stanoveno obchodním a/nebo přímým vedoucím; - Interní vztahy zahrnují přímého vedoucího a tým plánování; - Externí vztahy zahrnují zákazníky; Hlavní odpovědnosti: - Zajišťovat servisní činnosti, opravy, modernizace a údržbu velkoobjemových produkčních tiskáren Xerox; - Instalace a deinstalace produkčních tiskáren Xerox; - Včasná eskalace technických problémů s cílem minimalizovat výpadky; - Rozpoznávání dalších obchodních příležitostí a zpětná vazba; - Aktivní komunikace s kolegy za účelem sdílení technických informací; - Řízení vztahů se zákazníkem s cílem optimalizovat jeho spokojenost. Zkušenosti uchazeče: Dovednosti Znalosti a schopnosti: - Zkušenosti s prací v terénním servisu; - Dobrá znalost anglického jazyka; - Dobré analytické schopnosti; - Elektrotechnické dovednosti/kvalifikace; - dovednosti v používání diagnostických nástrojů, jako je multimetr; - Mentalita zaměřená na zákazníka; - Znalost počítačů, sítí, datové komunikace a teorie barev; - Dobré komunikační a reportovací dovednosti; - ochota pracovat flexibilně. Další požadavky na roli: - Školení bude poskytnuto o hardwaru/produktech specifických pro danou oblast; Bonus 20% Benefits: - 3 additional days annual leave - 2 sick days - Sick Pay- 15 days to take care of sick family members - Meal Vouchers Cafeteria System
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
26. ročník mezinárodního veletrhu reklamy, polygrafie, obalů a inovativních technologií
09.04.2019 - 11.04.2019
stánek 4/A07
25. mezinárodní veletrh reklamy, médií, polygrafie
29.05.2018 - 31.05.2018
stánek 4/A10
24. mezinárodní veletrh reklamy, médií, polygrafie
24.04.2017 - 26.04.2017
stánek 4/B13, 3/A28
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finálně uzavřen
Zdroj: Strukturální fondy EU