WEKOOL s.r.o.

1. máje 481/16
Mariánské Hory
Ostrava
709 00 Ostrava 9

Oficiální název: DigiDay Group s.r.o.

IČ: 09859268
DIČ: CZ09859268
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: gkj3wma

Kontaktní osoby

  • Ivo Procházka

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy

    výroba
  • džínové kabelky (recyklovaná džínovina)

Volná pracovní místa

Vyhrazeno pro OZP - Asistent/ka nákupčího
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Kuba Matt, tel.:773712228
e-mail: kuba.matt@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 16 000 Kč/měsíc do 18 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP První kontakt E-MAILEM: kuba.matt@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka nákupčího. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské neformální prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup možný ihned či dohodou. Tato pozice je vyhrazena pouze pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu (nejedná se o prodej po telefonu). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň? • Práce na PC • Plynulá komunikace s dodavateli v anglickém jazyce • Podíl na chodu společnosti • Kontrola stavu skladových zásob • Příprava podkladů pro nákupčího • Dohled nad dodržováním dodavatelských smluv • Pravá ruka nákupčího • Vyřizovat reklamace s dodavateli Vše naučíme a se vším pomůžeme. Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít • Znalost anglického jazyka (min. úroveň B2) • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou • Pokročilá znalost na PC (Word, Excel, MS Office) • Pečlivost, spolehlivost, samostatnost • Ochotu se učit novým věcem • Odolnost vůči stresu • Předchozí zkušenost na obdobné pozici • Příjemné vystupování a výborné komunikační a vyjednávací dovednosti Co ti můžeme nabídnout • Zkrácený pracovní úvazek • Práci v moderním prostředí • Skvělý kolektiv • Bezednou výbornou kávu • Podporu od kolegů i vedení firmy • Multisport kartu (po zkušební době) • 25 dní dovolené • Volné svátky i víkendy • Teambuildingové akce • Služební notebook a telefon • Podpora v rámci vzdělávacích kurzů • Rozmanitou práci v menším přátelském a příjemném prostředí • Dlouhodobou práci na HPP ve stabilní společnosti Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kuba.matt@digiday.cz Držíme ti židli!

Telefonní asistent / asistentka obchodní oddělení - odpolední (20 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity (3 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Kuba Matt, tel.:773712228
e-mail: kuba.matt@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 11 500 Kč/měsíc do 13 900 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonní asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu. (Nejedná se o prodej). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň? Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem PIPEDRIVE (zaučíme tě) Příprava a zpracování obchodních nabídek Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít? Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty Vynikající telefonické komunikační dovednosti Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti Zvládat různorodé situace s úsměvem Co ti můžeme nabídnout? Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době Pracovní dobu pouze 5 hodin Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době) Teambuildingové akce Dovolená 25 dní Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kariera@digiday.cz Držíme ti židli!

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Sociální podnikání WeKool s.r.o.
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

WEKOOL s.r.o.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.