WEKOOL s.r.o.

1. máje 481/16
Mariánské Hory
Ostrava
709 00 Ostrava 9

Oficiální název: DigiDay Group s.r.o.

IČ: 09859268
DIČ: CZ09859268
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: gkj3wma

Kontaktní osoby

  • Ivo Procházka

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy

    výroba
  • džínové kabelky (recyklovaná džínovina)

Volná pracovní místa

Vyhrazeno pro OZP - Asistent/ka nákupčího
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Kuba Matt, tel.:773712228
e-mail: kuba.matt@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 16 000 Kč/měsíc do 18 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP První kontakt E-MAILEM: kuba.matt@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka nákupčího. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské neformální prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup možný ihned či dohodou. Tato pozice je vyhrazena pouze pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu (nejedná se o prodej po telefonu). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň? • Práce na PC • Plynulá komunikace s dodavateli v anglickém jazyce • Podíl na chodu společnosti • Kontrola stavu skladových zásob • Příprava podkladů pro nákupčího • Dohled nad dodržováním dodavatelských smluv • Pravá ruka nákupčího • Vyřizovat reklamace s dodavateli Vše naučíme a se vším pomůžeme. Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít • Znalost anglického jazyka (min. úroveň B2) • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou • Pokročilá znalost na PC (Word, Excel, MS Office) • Pečlivost, spolehlivost, samostatnost • Ochotu se učit novým věcem • Odolnost vůči stresu • Předchozí zkušenost na obdobné pozici • Příjemné vystupování a výborné komunikační a vyjednávací dovednosti Co ti můžeme nabídnout • Zkrácený pracovní úvazek • Práci v moderním prostředí • Skvělý kolektiv • Bezednou výbornou kávu • Podporu od kolegů i vedení firmy • Multisport kartu (po zkušební době) • 25 dní dovolené • Volné svátky i víkendy • Teambuildingové akce • Služební notebook a telefon • Podpora v rámci vzdělávacích kurzů • Rozmanitou práci v menším přátelském a příjemném prostředí • Dlouhodobou práci na HPP ve stabilní společnosti Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kuba.matt@digiday.cz Držíme ti židli!

Telefonní asistent / asistentka obchodní oddělení - odpolední (20 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalidity (3 místa)
Pracoviště a kontakty

DigiDay Group s.r.o.

Kuba Matt, tel.:773712228
e-mail: kuba.matt@digiday.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 11 500 Kč/měsíc do 13 900 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonní asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu. (Nejedná se o prodej). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň? Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem PIPEDRIVE (zaučíme tě) Příprava a zpracování obchodních nabídek Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít? Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty Vynikající telefonické komunikační dovednosti Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti Zvládat různorodé situace s úsměvem Co ti můžeme nabídnout? Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době Pracovní dobu pouze 5 hodin Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době) Teambuildingové akce Dovolená 25 dní Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kariera@digiday.cz Držíme ti židli!

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Sociální podnikání WeKool s.r.o.
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

WEKOOL s.r.o.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.