WEKOOL s.r.o.
Oficiální název: DigiDay Group s.r.o.
DIČ: CZ09859268
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: gkj3wma
Kontakty
- 608 886 555
- 774 303 057
- ivo@wekool.cz
- kariera@wekool.cz
- info@digiday.cz
- obchod@digiday.cz
Kontaktní osoby
- Ivo Procházka
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- výroba
- džínové kabelky (recyklovaná džínovina)
Volná pracovní místa
DigiDay Group s.r.o.
Kuba Matt, tel.:773712228e-mail: kuba.matt@digiday.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 16 000 Kč/měsíc do 18 000 Kč/měsíc |
VYHRAZENO pro OZP První kontakt E-MAILEM: kuba.matt@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka nákupčího. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské neformální prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup možný ihned či dohodou. Tato pozice je vyhrazena pouze pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu (nejedná se o prodej po telefonu). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň? • Práce na PC • Plynulá komunikace s dodavateli v anglickém jazyce • Podíl na chodu společnosti • Kontrola stavu skladových zásob • Příprava podkladů pro nákupčího • Dohled nad dodržováním dodavatelských smluv • Pravá ruka nákupčího • Vyřizovat reklamace s dodavateli Vše naučíme a se vším pomůžeme. Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít • Znalost anglického jazyka (min. úroveň B2) • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou • Pokročilá znalost na PC (Word, Excel, MS Office) • Pečlivost, spolehlivost, samostatnost • Ochotu se učit novým věcem • Odolnost vůči stresu • Předchozí zkušenost na obdobné pozici • Příjemné vystupování a výborné komunikační a vyjednávací dovednosti Co ti můžeme nabídnout • Zkrácený pracovní úvazek • Práci v moderním prostředí • Skvělý kolektiv • Bezednou výbornou kávu • Podporu od kolegů i vedení firmy • Multisport kartu (po zkušební době) • 25 dní dovolené • Volné svátky i víkendy • Teambuildingové akce • Služební notebook a telefon • Podpora v rámci vzdělávacích kurzů • Rozmanitou práci v menším přátelském a příjemném prostředí • Dlouhodobou práci na HPP ve stabilní společnosti Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kuba.matt@digiday.cz Držíme ti židli!
DigiDay Group s.r.o.
Kuba Matt, tel.:773712228e-mail: kuba.matt@digiday.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 11 500 Kč/měsíc do 13 900 Kč/měsíc |
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonní asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu. (Nejedná se o prodej). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň? Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem PIPEDRIVE (zaučíme tě) Příprava a zpracování obchodních nabídek Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít? Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty Vynikající telefonické komunikační dovednosti Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti Zvládat různorodé situace s úsměvem Co ti můžeme nabídnout? Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době Pracovní dobu pouze 5 hodin Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době) Teambuildingové akce Dovolená 25 dní Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kariera@digiday.cz Držíme ti židli!
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU