Siemens, s.r.o.

Siemensova 2715/1
Stodůlky
Praha
155 00 Praha 515

Oficiální název: Siemens, s.r.o.

IČ: 00268577
DIČ: CZ00268577
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: h6vchd6

Kontakty

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

1288804001/2700
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
2700
CZ4927000000001013384394
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
2700
1013384001/2700
DPH účet, zveřejněn 04.04.2013
2700

Pobočky

Siemens, s.r.o. - Zelená 184, Bradlec
Siemens, s.r.o. - Olomoucká 7/9, Černovice, Brno
Siemens, s.r.o. - 28. října 2663/150, Moravská Ostrava, Ostrava
SIEMENS, odštěpný závod ZDRAVOTNICTVÍ, s.r.o. - Karásek 1767/1, Řečkovice, Brno

Činnosti firmy

    dodávka
  • produkty, systémy i komplexní řešení pro průmyslové automatizace
    dodávka
  • produkty a řešení pro výrobu, přenos a distribuci elektrické energie
    dodávka
  • rentgenové a ultrazvukové přístroje
  • přístrojová vybavení pro in vintro diagnostiku
    dodávka
  • systémy pro laboratorní diagnostiku
    realizace
  • projekty v oblasti dopravních systémů
    realizace
  • projekty v oblasti inteligentní logistiky
    realizace
  • projekty technologie pro budovy

Volná pracovní místa

Senior Consultant
Pracoviště a kontakty

Siemens, s.r.o. Praha

Jana Hornová
e-mail: jana.hornova@siemens.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 1. 2026
Mzdové rozpětí:od 100 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jana Hornová, e-mail: jana.hornova@siemens.com Náplň práce: " podpora našich zákazníků, kteří zavádějí nové nástroje a procesy, a řešení jejich problémy s vysokou iniciativou a digitálním přístupem " spolupracáce s produktovými vlastníky a zainteresovanými stranami, abyste zajistili sladění a transparentnost " prosazovat hodnoty a principy agilnosti v celé organizaci " být partnerem na podporu našich klientů při implementaci digitálních řešení Požadavky: " Vynikající komunikační, spolupracující a schopnosti řešit problémy. " Silné organizační a časové manažerské schopnosti. " Schopnost pracovat samostatně a jako součást týmu. " Zajímáte se o automatizaci procesů a digitalizace. " S mezinárodním myšlením projevujete hluboké mezikulturní porozumění a užíváte si práci v mezinárodním prostředí. " Máte analytické myšlení a dokážete své myšlenky přesvědčivě komunikovat anglicky, ostatní jazyky výhodou. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 34 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky

Head of GBS FPS AS (2 místa)
Pracoviště a kontakty

Siemens, s.r.o. [7792]

Miroslava Šenfeldová
e-mail: miroslava.senfeldova@siemens.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 3. 2026
Mzdové rozpětí:od 250 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Šenfeldová Miroslava, e-mail: miroslava.senfeldova@siemens.com

Sales Specialist
Pracoviště a kontakty

Siemens, s.r.o. Praha

Tomáš Macko
e-mail: tomas.macko@siemens.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2026
Mzdové rozpětí:od 95 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Macko Tomáš, e-mail: tomas.macko@siemens.com Náplň práce: - zastupování výrobních strojů digitálních průmyslů vůči přiděleným regionálním tržním subjektům - podpora přiděleného regionálního týmu pro urychlení prodeje odbornými znalostmi v výběrovém řízení na velké nové projekty - vlastnictví a propagace technologické vize technologií v segmentu výrobních strojů, identifikace obchodního potenciálu pro přidělené regiony - poskytování technické odbornosti při výběru portfolia a jejich přizpůsobení, podpora jak interních prodejních týmů, tak externích zákazníků, když je to potřeba - prosazování zavádění technologií a služeb na vrcholových úrovních, podpora dlouhodobých iniciativ transformace podnikání - poskytování zpětné vazby týmům pro rozvoj portfolia na základě požadavků trhu a poznatků o regionech Požadavky na uchazeče: - vzdělání v technické oblasti v automatizaci, elektrotechnice, strojírenství nebo příbuzném oboru výhodou - zkušenosti v technickém řízení prodeje, ideálně v oblasti průmyslové automatizace, elektrických pohonů, digitálních řešení a strojírenství vítány - schopnost porozumět složitým technickým řešením a převést je do přesvědčivé obchodní hodnoty - vynikající komunikační, prezentační a vyjednávací schopnosti - znalost angličtiny pro komunikaci s mezinárodními kolegy a partnery v regionu EMEA Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 34 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky

Logistics Consultant
Pracoviště a kontakty

Siemens, s.r.o. Praha

Tereza Dygrýnová
e-mail: Tereza.dygrynova.ext@siemens.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2025
Mzdové rozpětí:od 100 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Tereza Dygrýnová, e-mail: Tereza.dygrynova.ext@siemens.com Náplň práce: - řídit implementační projekty SAP S/4 a koordinovat zapojené strany (obchodní oddělení, IT, governance, kmenová data, dodavatelé atd.) v průběhu celého životního cyklu projektu (design/build/test/roll-out) - řízení agilních projektů v roli projektového manažera nebo konzultanta - připravovat návrhy rozhodnutí pro vrcholový management, navrhovat řešení a koncepty pro IT oddělení nebo externí dodavatele - řídit implementaci navržených řešení - podpora opakujících se agilních aktivit pro zajištění správného plánování vln, plánování sprintů, opakujících se standup meetingů a kontrol sprintů Požadavky na uchazeče: - zkušenosti s návrhem procesů SAP S/4HANA a zkušenosti s implementačními projekty - velmi dobrá znalost některého modulů SAP (SD nebo ARM nebo TM nebo EWM) - velmi dobře rozumíte mezinárodním procesům dodavatelského řetězce a logistiky (řízení objednávek, přeprava a cla, skladování, vrácení a opravy) a závislostem (např. na kvalitu, finance atd.) - zkušenosti projektové manažera vítány - silné schopnosti týmové práce a dokážete efektivně komunikovat se zúčastněnými stranami na všech úrovních - plynulá angličtina Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 34 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky

Technical Editor
Pracoviště a kontakty

Siemens, s.r.o. Praha

Tomáš Macko
e-mail: tomas.macko@siemens.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2025
Mzdové rozpětí:od 70 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Macko Tomáš, e-mail: tomas.macko@siemens.com Náplň práce: - vytváření a údržba technického obsahu eKatalogu a Mallu pro části portfolia Motion Control - Plánování, implementace úprav dat a obsahu pro eKatalogy až do nastavení do provozu prostřednictvím redakčního systému - Sladění s produktovým managementem, daty a produktový management, obchodní a postsales tým - Vývoj struktury katalogu podle návrhu portfolia (roadmapa) v souladu s týmem pro uvádění na trh - Spolupráce s interními a externími kolegy při přípravě jazykových mutací Požadavky na uchazeče: - technické vzdělání, případně dovednosti v oblasti stavby strojů s elektronikou výhodou) - zkušenosti jako technický editor vítány - znalosti editora (technické psaní/lingvistika) - znalost angličtiny pro každodenní obchodní komunikaci, němčina výhodou - motivovaný, spolehlivý, vysoce komunikativní, ochotný se učit Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 34 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky

Global Mobility Professional
Pracoviště a kontakty

Siemens, s.r.o. Praha

Jana Hornová
e-mail: jana.hornova@siemens.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 50 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jana Hornová, e-mail: jana.hornova@siemens.com Náplň práce: " Řídit vlastní procesy dodržování individuálních daňových předpisů pro naše současné interní a externí zákazníky pokrývající všechny zásady GMM a zároveň koordinovat s našimi interními a externími partnery " Poradenství a provádění měsíčních/ročních zpráv o odměňování včetně sladění s příslušnými zúčastněnými stranami (např. mzdy, T&E, daň z příjmu právnických osob) a externími partnery " Vyhodnocovat nové koncepce / procesní změny / vnitřní předpisy ostatních oddělení, které jsou v závislosti na jednotlivých tématech " Správné dodání dat a dokumentů pro další daňové zpracování, zajištění včasného dodání vstupů a v souladu se stanovenými termíny a termíny uzávěrek " Připravovat zprávy, analyzovat data a sledovat globální stav dodržování daňových předpisů v oblasti mobility Požadavky na uchazeče: " Plynulá angličtina " Pracovní znalost MS Office (výhodou je dobrá znalost Excelu) " Vynikající písemné a ústní komunikační dovednosti, schopnost efektivně komunikovat a kompetentně spolupracovat s týmy v jiných geografických lokalitách " Znalost služeb pro cizince, globální mobilitu a daně výhodou " Interkulturní citlivost a analytické myšlení " Pracovat se stávajícími procesy/systémy a zároveň předkládat konstruktivní návrhy na zlepšení Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky

Senior Consultant
Pracoviště a kontakty

Siemens, s.r.o. Praha

Jana Hornová
e-mail: jana.hornova@siemens.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 1. 2026
Mzdové rozpětí:od 85 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jana Hornová, e-mail: jana.hornova@siemens.com Náplň práce: " Konzultanstská činnost v oblasti Global Business Services se zaměřením na reporting, analytiku a vizualizaci dat. " Inspirovat a rozvíjet komunitu digitalizace v celém Siemensu. " Aktivní komunikace s kolegy a i s interními a externími klienty. " Být v úzkém kontaktu s různými interními partnery, abychom podpořili společné porozumění digitální transformaci, příležitostem a sdílení osvědčených postupů. " Poskytovat také interní školení, která umožňují kolegům v různých odděleních využívat nejnovější technologie. Požadavky: " Znalost Microsoft Power BI a jeho komponentám, včetně DAX a Power Query, výhodou. " Zkušenosti se SQL a/nebo Snowflake vítány, prokázání schopnosti efektivně manipulovat a analyzovat data. " Znalost ETL a nízkokódové automatizace přínosem. " Máte zkušenosti s implementací automatizovaných procesů, a tím i s analýzou procesů, projektovým plánováním a následnou implementací. " Dobré komunikační a prezentační schopnosti při prezentaci výsledků. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 34 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky

IT Application Manager
Pracoviště a kontakty

Siemens, s.r.o. Praha

Markéta Fryčková
e-mail: marketa.fryckova@siemens.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 26. 3. 2025
Mzdové rozpětí:od 70 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce: " Dohlížet na poskytování služeb, nést odpovědnost a vykazovat výkonnost (úrovně služby, KPI a náklady) každé jednotlivé IT služby. " Budování pevných partnerských vztahů s našimi poskytovateli, obchodními partnery v oblasti IT a našimi obchodními zainteresovanými stranami. " Eskalovat problémy související s výkonem a stížnosti zákazníků vlastníkům služeb a proaktivně diskutovat s přidruženými poskytovateli o našich zákaznických požadavcích. " Udržovat koncepci ochrany aktuální, pro všechna rizika ISEC je získáváno a dokumentováno řádné přijetí rizik. " Podílet se na přípravě analýzy rizik ochrany (PRA). Požadavky na uchazeče: " Vzdělání v oboru informatiky případně ekvivalentní praktické zkušenosti vítány. " Dobré komunikační dovednosti a dovednosti v navazování kontaktů v interkulturním prostředí a na všech úrovních řízení. " Znalost principů ITIL a metodik projektového řízení výhodou. " Znalost některého programovacích jazyků např. C, C++, C#, Python atd. vítána " Schopnost efektivně řídit a prioritizovat úkoly. " Solidní schopnosti plánování zdrojů a řešení problémů. " Vynikající ústní a písemné dovednosti v angličtině. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek

Vyhlášené veřejné zakázky
Obráběcí centrum pro soustružení osazení složení statoru
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-009140Dodavky22 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Dodávka a zprovoznění 1ks obráběcího centra pro soustružení osazení složení statoru elektromotoru (horizontální) a s tím související dodávky dle v zadávací dokumentaci uvedených podmínek a požadavků. Zadavatel neumožňuje dílčí plnění.

Dodávka a zprovoznění 3 ks systémových vozíků s nosností 1,5 t
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-008142Dodavky7 500 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Dodávka a zprovoznění 3 ks systémových vozíků s nosností 1,5 t pro zajištění manipulace ve skladu polotovarů pro pracoviště obrábění litinových dílců a montážních linek při výrobě elektromotorů osových výšek 315 až 355. Zadavatel neumožňuje dílčí plnění.

Decentralizace vytápění závodu
Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2016-007491Dodavky18 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Dodávka, instalace a zprovoznění kondenzačních plynových kotlů do 10 kotelen dle zpracované projektové dokumentace. Součástí zakázky je rovněž zajištění potřebných povolení provozu (např. povolení provozu zdrojů znečišťování ovzduší). Předmětem zakázky není: - instalace plynovodu (po plynoměry kotelen), - vyvedení spalin jednotlivých kotlů (komíny), - stavební úpravy jednotlivých výměníkových stanic (kotelen). Zadavatel neumožňuje dílčí plnění.

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

MSV 2025

07.10.2025 - 10.10.2025
stánek PAV F / 201
MSV 2025
IDET 2025

28.05.2025 - 30.05.2025
stánek PAV P / 087
IDET 2025
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2024

08.10.2024 - 11.10.2024
stánek PAV F / 220
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2024
MSV 2023
Mezinárodní strojírenský veletrh
10.10.2023 - 13.10.2023
stánek PAV F / 201
MSV 2023
VODOVODY-KANALIZACE 2023
22. mezinárodní vodohospodářská výstava
23.05.2023 - 25.05.2023
stánek Hala 3 - 39
VODOVODY-KANALIZACE 2023
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2022
Mezinárodní strojírenský veletrh
04.10.2022 - 07.10.2022
stánek MSV
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2022
AQUATHERM Praha 2020
Mezinárodní odborný veletrh vytápěcí, ventilační, klimatizační, měřící, regulační, sanitární a ekologické techniky
03.03.2020 - 06.03.2020
stánek hala 2D, stánek 605
AQUATHERM Praha 2020
MSV 2019
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV P / 016, PAV A1 / 027DT
MSV 2019
Urbis Smart City Fair 2019
Veletrh chytrých řešení pro města a obce
05.06.2019 - 06.06.2019
stánek PAV G1 / 039
Urbis Smart City Fair 2019
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2018
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2018
FOR ARCH 2018
29. mezinárodní stavební veletrh
18.09.2018 - 22.09.2018
stánek 4/B11
FOR ARCH 2018
URBIS - SMART CITY FAIR 2018
Veletrh chytrých řešení pro města a obce
25.04.2018 - 26.04.2018
stánek PAV G2 / 049, PAV G2 / 049A
URBIS - SMART CITY FAIR 2018
MSV 2017
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV P / 019
MSV 2017
FOR ARCH 2017
28. mezinárodní stavební veletrh
19.09.2017 - 23.09.2017
stánek 4/B10
FOR ARCH 2017
více prezentací

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Digitální dvojče produktu v rámci výrobních závodů Siemens
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 20.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Centrum sdílených služeb v Ostravě opět rozšiřuje svoje služby
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zvýšení kapacity a konkurenceschopnosti centra sdílených služeb v Ostravě
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Navýšení kapacity centra sdílených služeb v Ostravě
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Rozšíření výzkumného a vývojového pracoviště v Mohelnici
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2014Projekt dokončen
Další navýšení kapacit centra sdílených služeb v Ostravě
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 16.04.2014Projekt dokončen
Inovace přípojnicového systému pro aplikaci do větrných elektráren
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 31.10.2013Projekt nedokončen
Specifické vzdělávání zaměstnanců společnosti Siemens, s.r.o. zvyšující a prohlubující odbornou kvalifikaci v klíčových oblastech jejich profese
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2013Projekt dokončen
Inovace produktové řady signalizačních a ovládacích prvků
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 07.08.2012Projekt nedokončen
Posílení kapacit centra sdílených služeb v Ostravě
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2012Projekt dokončen
Výrobní prostory pro motory s vyšší účinností
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 02.05.2012Projekt dokončen
Inovace elektromotorů osových výšek 100-200 mm
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2011Projekt dokončen
Inovace elektromotorů osových výšek 225-315 mm
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2011Projekt dokončen
Vzdělávání zaměstnanců společnosti Siemens s.r.o. v oblastech, které jsou klíčové pro jejich profesní úspěch - jazyky, IT a měkké dovednosti
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.11.2010Projekt dokončen
Inovace lopatek pro parní turbíny
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 01.07.2010Projekt nedokončen
Systematickým vzděláváním v SITu k mezinárodní konkurenceschopnosti
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.05.2010Projekt dokončen
Rozšíření centra sdílených služeb
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 19.04.2010Projekt dokončen
Vybudování výzkumného a vývojového pracoviště v Mohelnici
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.06.2009Projekt dokončen
Modernizace školícího střediska společnosti Siemens s.r.o. v Mladé Boleslavi
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2009Projekt dokončen
Modernizace školícího střediska společnosti Siemens s.r.o. v Ostravě
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2009Projekt nedokončen
Další vzdělávání zaměstnanců Siemens s.r.o. navazující na jejich kariérní růst
OP Praha Adaptabilita (ESF)
Datum alokace: 16.12.2008Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

Siemens, s.r.o.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.