MĚSTO Dubňany
Oficiální název: Město Dubňany
DIČ: CZ00284882
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: dr5bejn
Kontakty
- 518 698 521
- 518 698 527 - starosta
- 518 698 531 - místostarosta
- 601 204 145 - starosta
- sekretariat@dubnany.eu
- podatelna@dubnany.eu
- starostamesta@dubnany.eu
Úřední hodiny
Úterý 8 - 11.30 12 - 15
Středa 8 - 11.30 12 - 18
Čtvrtek 8 - 11.30 12 - 15
pouze po předchozí domluvě
Pátek 8 - 13
Kontaktní osoby
- Ing. Zbyněk Lysý - starosta
- Mgr. Michal Švagerka, MBA, LL.M. - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1523671/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1444102379/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
35-9568770287/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Provozovny
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Dubňany
Ing. Karolína Maňáková, tel.:518698528e-mail: tajemnice@dubnany.eu
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
DRUH PRÁCE: Výkon funkce strážníka určeného k plnění úkolů pro řízení obecní policie (velitel městské policie). Komplexní řešení bezpečností problematiky a zajišťování místních záležitostí veřejného pořádku v rámci města Dubňany. MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Dubňany PLATOVÉ ZAŘAZENÍ: platová třída 9 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.) PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou PŘEDPOKLÁDANÝ NÁSTUP: 1. 1. 2025 nebo dle dohody Předpoklady dle zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii v platném znění: " státní občanství ČR " bezúhonnost v souladu s § 4a zákona č. 553/1991 Sb., " spolehlivost v souladu s § 4b zákona č. 553/1991 Sb., " věk minimálně 18 let, " tělesná, zdravotní a duševní způsobilost k výkonu oprávnění a povinnosti dle zákona č. 553/1991 Sb., " minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou. Další požadavky: " znalost zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii a souvisejících předpisů, " praxe u obecní policie nebo Policie České republiky, " manažerské dovednosti, dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti, strategické uvažování, " praxe ve vedoucí funkci výhodou, zkušenosti s řízením pracovního kolektivu výhodou, " zbrojní průkaz sk. D výhodou, " časová flexibilita, odolnost při řešení krizových a konfliktních situací, " znalost práce na PC, " řidičské oprávnění skupiny B. Náležitosti přihlášky uchazeče: " jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, " státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, " číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana " datum a podpis uchazeče. Doklady, které je nutné doložit k přihlášce: " životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, " čestné prohlášení o bezúhonnosti dle § 4a zákona č. 553/1991 Sb., " čestné prohlášení o spolehlivosti dle § 4b zákona č. 533/1991 Sb., " uchazeči narození před 1. prosincem 1971 ověřenou kopii negativního lustračního osvědčení dle § 8 zákona č. 451/1991 Sb., včetně čestného prohlášení podle uvedeného zákona, " ověřenou kopii dokladu o nejvyšším vzdělání, " výpis z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce), " lékařské potvrzení o zdravotním stavu a způsobilosti k výkonu funkce. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději 18.11.2024 do 10.00 hodin Forma přihlášky: písemná Místo a způsob podání přihlášky: Městský úřad Dubňany, osobně, nebo prostřednictvím pošty v zalepené obálce označené slovy "Neotvírat - výběrové řízení velitel Městské policie" Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Dubňany, Nám. 15. dubna 1149, 696 03 Dubňany Bližší informace o druhu práce podá: Ing. Karolína Maňáková, tajemnice Městského úřadu Dubňany tel.: 518 698 528 Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2024-037634 | Z2024-037634 | www.vhodne-uverejneni.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-058034 | Dodávky | neuvedeno |
Předmětem plnění je dodávka, implementace a zaškolení zaměstnanců modulů eGoverentu, kterými jsou: - ekonomická agenda včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců. - portál občana včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců. - modernizace spisové služby do informačního systému města Dubňany včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců. - elektronizace práce orgánů města Dubňany, včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.12.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.10.2016Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 10.10.2008Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU