ELEKTROPRIM-KOUTNÍK, a.s.
Kontakty
- 241 004 722
- 739 419 481
- elektroprim@elektroprim.cz
- trckova@elektroprim.cz
- koutnik@elektroprim.cz
Kontaktní osoby
- Pavel Koutník - předseda představenstva, výkonný ředitel
- Vendula Trčková - asistentka asistentka ředitele
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
4001-479533/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
117820213/0300 DPH účet, zveřejněn 20.07.2017 | ![]() |
6313542/0800 DPH účet, zveřejněn 06.10.2017 | ![]() |
Pobočka
Činnosti firmy
- provádí
- elektroinstalační práce
- revizní činnost
- provádí
- inženýrská činnost
- provádí
- projekční činnost a servis
- provádí
- projekční činnost a servis
Volná pracovní místa
Elektroprim - Koutník, a.s.
Klára Pecinová, tel.:+420 739 419 481e-mail: pecinova@elektroprim.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
tel.: +420 739 419 481, 8:00 - 16:00 e-mail: pecinova@elektroprim.cz Náplň práce: o Vyřizování administrativní agendy společnosti o Přejímání, evidence a třídění přijaté a odeslané pošty o Zajišťování skenováním kopírování potřebných dokumentů o Pochůzky po úřadech, poště o Organizace schůzek, porad, školení, večírků a dalších firemních akcí o Správa docházky a evidence zaměstnanců o Zvládání plnění ad-hoc úkolů zadaných vedením firmy a ostatních útvarů o Péče o zasedací místnost a kuchyňku, zajišťování občerstvení pro návštěvy, porady, jednání Požadujeme: o Dobrá znalost práce na PC (MS Office) o Znalost českého jazyka - slovem i písmem o Časová flexibilita o Organizační dovednosti o Příjemné vystupování o Samostatnost, svědomitost, pečlivost o Ochota učit se novým věcem o Praxe na obdobném místě výhodou ne však podmínkou o Zajímavou a velmi různorodou práci - úzká spolupráce s vedením a finančním úsekem ve firmě o Podpora osobního růstu, stabilní pracovní zázemí, seberealizace o práce na HPP - pracovní doba 7:30-16:00 o 5 týdnů dovolené o Stravenky v hodnotě 100 Kč/den o Příspěvek na penzijní připojištění o Firemní akce (školení, večírek) o Práce v dynamicky rozvíjející se společnosti
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj