2P SERVIS s.r.o.
Kontakty
- 374 802 047 - obchodní oddělení
- info@2pservis.cz
Otevírací doba
Pondělí | 07:00-14:30 |
Úterý | 07:00-14:30 |
Středa | 07:00-14:30 |
Čtvrtek | 07:00-14:30 |
Pátek | 07:00-14:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Petr Pajma - jednatel
- Petr Malcát - jednatel
- Ing. Julie Veselá, MBA - výkonná ředitelka, jednatelka
- Ing. Petr Muchna - ředitel technický, jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
226822277/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1083792/2060 DPH účet, zveřejněn 25.06.2014 | ![]() |
2801548569/2010 DPH účet, zveřejněn 04.11.2021 | ![]() |
Činnosti firmy
- dodávka
- zdravotní a gastro oděvy (vesty a mikiny, trika a polokošile, elastické kalhoty)
- zdravotní a gastro obuv
- oděvy (jednorázové ochranné pracovní, pro pacienty a klienty)
- náhradní plnění
- výroba
- profesní oděvy (zdravotnictví, sociální služby, potravinářství, gastronomie, wellnes salóny, léčebná centra a zařízení
- jednorázové oděvy
- dodávka
- ložní prádlo
- chrániče matrací
- ložní povlečení
- přikrývky
- prostěradla
- relaxační polštáře
- ochranné lůžkoviny
- prodej
- látkové pleny
- kojící polštáře
- prodej
- dětský a kojenecký textil
- prodej
- zdravotní a ultratenká obuv s pružinou PRIMAVERA LUVER, SUECOS
- výroba
- zdravotní obuv
- výroba
- ochranné pomůcky
- prodej
- ochranné pomůcky
Volná pracovní místa
2P SERVIS s.r.o., Sušice
Matějčková Ilona, Nelešovská Eva, tel.:733 133 146e-mail: personalni@2pservis.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 840 Kč/měsíc |
Práce je vhodná pro OZP i TZP (Chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní a aktivní přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, zpracování cenových nabídek, příprava podkladů pro nacenění zboží a akvizici zákazníků apod., práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, poskytování informací o produktech, objednávkách, platbách a dodacích podmínkách, vyřizování reklamací NABÍZENÉ VÝHODY: práce ve stabilní a perspektivní společnosti, příjemný kolektiv, příspěvek na penzijní připojištění, možnost nákupu firemních výrobků za velmi zvýhodněné ceny, právní poradenství PRACOVNÍ ÚVAZEK: zkrácený úvazek 30 hodin týdně Uvedená mzda je pro plný úvazek Poznámka: Jsme certifikovaný výrobce profesních pracovních oděvů pro zdravotnictví a gastronomii, výrobce bytového a hotelového textilu a oděvů pro volný čas. V loňském roce jsme rozšířili firmu o středisko na výrobu ochranných pracovních prostředků. Máme zavedené normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 27001. Jsme držitelé certifikátů Práce postižených a Česká kvalita.
Zdroj: Úřad práce
- Služby pro školy/Služby ostatní
- zdravotní a gastro oděvy (vesty a mikiny, trika a polokošile, elastické kalhoty)
- zdravotní a gastro obuv
- oděvy (jednorázové ochranné pracovní, pro pacienty a klienty)
- ložní prádlo
- chrániče matrací
- ložní povlečení
- přikrývky
- prostěradla
- relaxační polštáře
- látkové pleny
- kojící polštáře
- dětský a kojenecký textil
- zdravotní a ultratenká obuv s pružinou PRIMAVERA LUVER, SUECOS
dodávka (chráněná dílna)
prodej
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU