ZŠ Chýnov

Oficiální název: Základní škola Chýnov, okres Tábor

IČ: 00582671
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: z2qj7mf
Sídlo společnosti

Kontaktní osoby

  • Mgr. Martina Havlůjová - ředitelka školy
  • Mgr. Milan Rada - zástupce ředitelky

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy

  • základní škola

Volná pracovní místa

Asistenti pedagogů
Pracoviště a kontakty

Základní škola Chýnov

Mgr. Jana Janů, tel.:778 309 155
e-mail: janu@zschynov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 13 400 Kč/měsíc do 17 015 Kč/měsíc

Zdroj: Úřad práce

Přehled škol a školských zařízení

IZOZařízeníKapacita
000582671Základní škola500
114900051Školní družina200
150069979Školní klub100
102415668Školní jídelna800
OborFormaDélkaKapacita
79-01-C/01 - Základní školaDenní forma vzděl.devět500

Zdroj: MŠMT

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Šablony III ZŠ Chýnov
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2021Projekt finálně uzavřen
Šablony II. ZŠ Chýnov
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
Vzdělávání pro život v Evropě
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.08.2010Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

ZŠ Chýnov


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.