UFIR PARDUBICE s.r.o.
Oficiální název: UFIR s.r.o.
DIČ: CZ09186701
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: gsy7yau
Kontakty
- 704 354 724
- info@ufir.cz
Provozní doba
Pondělí | dle domluvy |
Úterý | dle domluvy |
Středa | dle domluvy |
Čtvrtek | dle domluvy |
Pátek | dle domluvy |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2701814954/2010 DPH účet, zveřejněn 24.09.2020 | ![]() |
1760862003/5500 DPH účet, zveřejněn 04.01.2025 | ![]() |
350529182/0300 DPH účet, zveřejněn 04.01.2025 | ![]() |
Činnosti firmy
- provádí
- úklidové služby
- pravidelný i jednorázový úklid (kanceláře, obchodní a výrobní prostory, haly, skladovací prostory, ordinace, domácnosti, porekonstrukční úklid i stavební) tlakové čištění
- střechy (ošetření proti mechu, dlažby a fasády i impregnace, hloubkové čištění podlah, impregnace kamene) čištění
- exteriéry mytí
- okna
- mytí, čištění, leštění
- automobily
- čištění, dezinfekce
- klimatizace
- čištění
- koberce
Volná pracovní místa
UFIR s.r.o.
Václav Morávek, tel.:704 354 724e-mail: info@ufir.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Nižší střední |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity |
Pracovní poměr: | od 9. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 20 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Staň se součástí UFIR s.r.o. jako Personalista / Personalistka Jsme mladá, rychle rostoucí firma UFIR, která poskytuje kvalitní úklidové služby pro firmy. Naším cílem je nejen udržovat čisté a příjemné prostředí pro naše klienty, ale také budovat přátelské, profesionální a lidsky nastavené prostředí uvnitř našeho týmu. Rozšiřujeme náš tým o pozici Personalisty / Personalistky vyhrazenou pro OZP. Hledáme pečlivého a samostatného člověka, který má zájem o personalistiku, zvládne pracovat s informacemi, administrativou i lidmi a bude podporou vedení firmy při řízení lidských zdrojů. Co bude Vaší náplní práce? - Vedení a pravidelná aktualizace personálních záznamů (pracovní smlouvy, zařazení, hodnocení výkonu, docházka, dovolená, kvalifikace, školení) - Zakládání osobních složek nových zaměstnanců a kontrola úplnosti dokumentace - Zpracování žádostí o zaměstnání, vedení evidence uchazečů, komunikace s nimi a organizace výběrových řízení - Odesílání pozvánek k pohovorům, zveřejňování volných pozic, aktivní spolupráce při náboru - Přihlašování a odhlašování zaměstnanců na úřadech, zajištění kompletní administrace nástupu a výstupu (onboarding / offboarding) - Práce se zaměstnanci: příprava dotazníků, podpora vzdělávání, zpětná vazba, komunikace s vedoucími - Evidence v personálních systémech, příprava přehledů a statistik - Spolupráce s vedením firmy na rozvoji HR procesů Co od Vás očekáváme? - Výborné komunikační a organizační schopnosti - Samostatnost, pečlivost a odpovědný přístup - Základní orientace v pracovněprávní administrativě (možno doučit) - Ochota učit se nové věci a pracovat se systémem Pamica (výhodou, ne podmínkou) Co nabízíme? - Práci na zkrácený úvazek 4 až 6 hodin denně (dle domluvy) - Mzdu 20 000 Kč až 40 000 Kč dle úvazku a zkušeností - Smysluplnou práci s přesahem – podporu OZP zaměstnanců, rozvoj HR - Příjemné, přátelské a otevřené pracovní prostředí - Možnost zaškolení a podpory při začátku - Stabilitu a zázemí moderní firmy, která sází na kvalitu, digitalizaci a lidský přístup Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám něco o sobě na info@ufir.cz a rádi se s Vámi spojíme.
Zdroj: Úřad práce