TONAK a.s.
Oficiální název: TONAK a.s.
DIČ: CZ00013226
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: y9rvvd6
Kontakty
- 556 202 111 - obchod, marketing
- eshop@tonak.cz
- tonak@tonak.cz
- sales@tonak.cz
- marketing@tonak.cz
- showroomnj@tonak.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:30-16:00 |
Úterý | 07:30-16:00 |
Středa | 07:30-16:00 |
Čtvrtek | 07:30-16:00 |
Pátek | 07:30-15:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
8010-809084093/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
430071001/2700 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | ![]() |
CZ0927000000002101976538 DPH účet, zveřejněn 14.05.2013 | ![]() |
CZ1527000000000430071044 DPH účet, zveřejněn 14.05.2013 | ![]() |
CZ5927000000000430071028 DPH účet, zveřejněn 14.05.2013 | ![]() |
CZ6827000000000430071060 DPH účet, zveřejněn 14.05.2013 | ![]() |
CZ1303001760300809084093 DPH účet, zveřejněn 05.06.2013 | ![]() |
CZ2103001712800809084093 DPH účet, zveřejněn 05.06.2013 | ![]() |
Pobočka
Činnosti firmy
- výroba
- pokrývky hlavy (plstěné, šité, termoplastické)
- čepice
- klobouky
- myslivecké klobouky, ...
- prodej
- pokrývky hlavy (plstěné, šité, termoplastické)
- čepice
- klobouky
- myslivecké klobouky, ...
- e-shop
- klobouky
- čepice
- barety
- fezy
- výroba
- ekologická hnojiva
Volná pracovní místa
TONAK a.s.
Bohuslava Bitalová, tel.:556 202 480, 606 704 823e-mail: bohuslava.bitalova@tonak.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 000 Kč/měsíc do 26 000 Kč/měsíc |
z: 3.9.2025 požadujeme: AJ aktivně podmínkou, NJ aktivně velkou výhodou, znalost MS Office, komunikační dovednosti s orientací na zákazníka proaktivní přístup, zájem o módu, módní trendy náplň práce: zakládání a udržování karet zákazníků přijímání objednávek,kontrola jejich úplnosti, zadávání do IS evidence objednávek, zajišťování případných změn, kontrola dodržování termínů vystavování dokladů k objednávkám, spolupráce s finančním oddělením - platby zajišťování a objednávky přepravy Výběrové řízení proběhne na základě došlých CV .
TONAK a.s.
Bohuslava Bitalová, tel.:556 202 480, 606 704 823e-mail: bohuslava.bitalova@tonak.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
z: 3.9.2025 Požadujeme ekonomické vzdělání SŠ min. 10 let, VŠ praxe 10 let. Samostatnost, zodpovědnost, smysl pro detail, dobré komunikační schopnosti. Znalost AJ na úrovni min. B2. Účetní expert, znalost operačních systému Navision a WinShop výhodou.o Nápň pracovní činnosti: o Sestavení účetní závěrky, konsolidované účetní závěrky. o Řešení problematických účetních případů. o Kontrola správnosti zpracování účetních operací významných pro účetní jednotku. o Pravidelné měsíční kontroly správnosti účtování. o Příprava a shromažďování podkladů pro audit. o Reporting vrcholovému managementu, mateřské společnosti. o Komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, banka, finanční úřad). o Organizace a koordinace činností v účtárně. Výběrové řízení proběhne na základě došlých CV .
TONAK a.s.
Bohuslava Bitalová, tel.:556 202 480, 606 704 823e-mail: bohuslava.bitalova@tonak.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc do 31 000 Kč/měsíc |
z:22.5.2025 osobní kontakt: út - st od 8:00-10:00 hod telefonický kontakt: po-pá 8:00-11:00 náplň práce: údržba, opravy, spolupráce při vývoji, odstraňování závad, nové instalace a prohlídky vyhrazených elektrických zařízení/strojů/rozvodů. požadujeme: platná zkouška min. dle §6 zákona č.50/1978 Sb. pro práci na elektrickém zařízení do 1000V, min. 3 roky praxe v oboru, základní znalost práce s PC a MS Office 25 dnů dovolené, příspěvek na stravování, náborový příspěvek
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
22.08.2025 - 24.08.2025
stánek PAV P / D003

Mezinárodní veletrh zemědělské techniky
31.03.2020 - 04.04.2020
stánek PAV B / 039

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 19.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU