TECHNO LIFE s.r.o.
Oficiální název: Techno life s.r.o.
DIČ: CZ08920036
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: rbir3um
Kontakty
Kontaktní osoby
- Ing. Maria Hanclová - jednatelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
296481340/0300 DPH účet, zveřejněn 16.03.2021 | ![]() |
297499737/0300 DPH účet, zveřejněn 20.03.2021 | ![]() |
293983468/0300 DPH účet, zveřejněn 12.10.2021 | ![]() |
Činnosti firmy
- vývoj a distribuce
- zdravotnické produkty
Volná pracovní místa
Techno life s.r.o. Beroun
Monika Sedláčková, tel.:608956190e-mail: job@technolife.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 20 000 Kč/měsíc |
Požadujeme: Náplní práce je kompletní vedení účetní agendyn(evidence a zpracování přijatých a vydaných faktur, průběžná inventarizace účtů, účtování interních dokladů, zpracování DPH, roční uzávěrka a příprava podkladů pro auditory), zpracování mezd, komunikace s orgány státní správy Požadujeme znalost účetnictví, mzdového účetnictví a některého z účetních programů (př. Vario), preciznost, samostatnost a zodpovědnost Kontakt: e-mailem, telefonicky 9:00 - 13:00 hod.
Techno life s.r.o. Beroun
Monika Sedláčková, tel.:608956190e-mail: job@technolife.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 8. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Upřesňující informace: Farmaceutická společnost Technolife s.r.o. zabývající se výrobou a distribucí léků, hledá vedoucího skladu. Náplní práce bude vedení skladového hospodářství, včetně příjmů a výdejů zboží, kontrola skladových prostor a dodržování provozního řádu, kontrola teplotních zařízení, sledování veškerých skladových zásob, vedení odborné evidence. Spolupráce s odd. logistiky a kvalifikovanou osobou. Předchozí praxe na obdobné pozice je výhodou. Požadujeme velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, logické myšlení, pečlivost. Znalost práce na PC (Excel, MS Office). Zaměstnanecké výhody: firemní mobil, občerstvení na pracovišti
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
17. pokračování veletrhu kosmetiky, módy, zdravého životního stylu a všeho pro útulný domov.
18.10.2024 - 20.10.2024
stánek
