TECHNICKÉ SLUŽBY Odolena Voda
Oficiální název: Město Odolena Voda
DIČ: CZ00240559
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: nxabgzu
Kontakty
- 283 116 453
- 283 116 452
- 603 476 220
- 603 257 947 - zimní údržba
- 737 289 857
- tomas.spicka@odolenavoda.cz
- marketa.lainova@odolenavoda.cz
- info@odolenavoda.cz
Provozní doba
sběrný dvůr | ||
Pondělí | 14:00-18:00 | |
Úterý | 14:00-18:00 | Zavřeno |
Středa | 14:00-18:00 | |
Čtvrtek | 14:00-18:00 | |
Pátek | 14:00-18:00 | |
Sobota | 08:00-14:00 | |
Neděle | 14:00-18:00 |
Kontaktní osoby
- Tomáš Špička - vedoucí
- Markéta Lainová - referentka
- Silvestr Lakatoš - sběrný dvůr
Webové prezentace
Bankovní účty
19-28129201/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
28129201/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- technické služby
- sběrný dvůr
Volná pracovní místa
MĚSTO ODOLENA VODA, Dolní náměstí
Mgr. Klára Rothová, tel.:283 116 422e-mail: klara.rothova@odolenavoda.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 22. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: -osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění podle jiného právního předpisu, nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád, -autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, -autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, -fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, -fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo -fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. - znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, - dobrá orientace v projektových dokumentacích, - schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), administrativní dovednosti, psychická odolnost, přesnost, spolehlivost, zdvořilost, - výborná znalost práce s PC, Další požadavky na uchazeče výhodou: - znalost programu VERA, ISSŘ, - praxe ve státní správě, - řidičské oprávnění skupiny B, - praxe ve vedoucí pozici. Předpoklady pro výkon funkce: v souladu s ust. § 4 odst. 1) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, - způsobilost k právním úkonům, - bezúhonnost K přihlášce uchazeč připojí: - strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém Písemná přihláška do výběrového řízení musí obsahovat - jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu - kontaktní spojení - telefon, e-mail. adresu - datum a podpis uchazeče Písemné přihlášky doručte: - na podatelnu Městského úřadu Odolena Voda, Dolní náměstí 24, 250 70 Odolena Voda v obálce nadepsané ''Výběrové řízení - referent stavebního úřadu MěÚ Odolena Voda" a uvedením jména a adresy uchazeče, nebo - do datové schránky nxabgzu s uvedením předmětu ''Výběrové řízení - investiční technik MěÚ Odolena Voda". Zaměstnanecké výhody: stravenky, pružnou pracovní dobu, dny zdravotního volna, 25 dní dovolené, příspěvek na důchodové pojištění, příspěvek na dovolenou, benefit karta Gallery Beta, home office
MĚSTO ODOLENA VODA, Dolní náměstí
Mgr. Klára Rothová, tel.:283 116 422e-mail: klara.rothova@odolenavoda.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 22. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Upřesňující údaje: Platová třída 9 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - minimálně úplné střední vzdělání technického směru s maturitní zkouškou - schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), administrativní dovednosti, psychická odolnost, přesnost, spolehlivost, zdvořilost, - výborná znalost práce s PC, Další požadavky na uchazeče výhodou: - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti, - znalost programu VERA, ISSŘ, - praxe ve státní správě, - řidičské oprávnění skupiny B. Předpoklady pro výkon funkce: v souladu s ust. § 4 odst. 1) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, - způsobilost k právním úkonům, - bezúhonnost Písemná přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu, - kontaktní spojení - telefon, e-mail, adresu, - datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč připojí: - strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, - úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém, Písemné přihlášky doručte: - na podatelnu Městského úřadu Odolena Voda, Dolní náměstí 24, 250 70 Odolena Voda v obálce nadepsané ''Výběrové řízení - referent stavebního úřadu MěÚ Odolena Voda" a uvedením jména a adresy uchazeče, nebo - do datové schránky nxabgzu s uvedením předmětu ''Výběrové řízení - investiční technik MěÚ Odolena Voda". Zaměstnanecké výhody: stravenky, pružnou pracovní dobu, dny zdravotního volna, 25 dní dovolené, příspěvek na důchodové pojištění, příspěvek na dovolenou, benefit karta Gallery Beta, home office
Město Odolena Voda
Mgr. Klára Rothová, tel.:283 116 422e-mail: klara.rothova@odolenavoda.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc |
Upřesňující údaje: 8. platová třída dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů - osobní ohodnocení - zvláštní rizikový příplatek - výkonnostní odměny až ve výši jednoho platu Požadavky na uchazeče: (viz § 4 zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii) - státní občanství ČR - minimální věk 18 let - střední vzdělaní zakončené maturitní zkouškou (viz § 4 zákona 553/1991Sb., o obecní policii) - bezúhonnost dle § 4a zákona 553/1991 Sb., o obecní policii - spolehlivost dle § 4b zákona 553/1991 Sb., o obecní policii - zdravotní způsobilost dle § 4c, zákona 553/1991 Sb., o obecní policii - osobní iniciativu, časovou flexibilitu, schopnost samostatné práce i práce v týmu, dobrou komunikativnost s lidmi, odolnost vůči stresu a zátěžovým situacím, dobrou fyzickou kondici, ochotu učit se novým věcem - znalost českého jazyka - úroveň rodilý mluvčí - dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, internet, apod.) - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič - zodpovědnost a schopnost komunikace, základní právní povědomí Přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení, datum a místo narození, - státní příslušnost - místo trvalého pobytu, kontaktní adresa (je-li rozdílná od trvalého pobytu) - telefonní číslo, e-mailovou adresu - číslo občanského průkazu - datum a podpis uchazeče K přihlášce do výběrového řízení nutno doložit: - strukturovaný životopis, opatřený aktuální fotografií, ve kterém budou uvedeny údaje o dosaženém vzdělání, dosavadních zaměstnání a odborných znalostech týkajících se vypisovaného pracovního místa - motivační dopis - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - čestné prohlášení o spolehlivosti ne starší než 3 měsíce, dle §4b zákona č. 553/1991Sb., o obecní policii, v platném znění Před nástupem do pracovního poměru nutno doložit: - úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - kopie dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného studia související s oborem - výpis z evidenční karty řidiče ne starší než 3 měsíce - lékařský doklad o zdravotní způsobilosti k výkonu funkce strážníka (dle vyhlášky MV č.444/2008 "O zdravotní způsobilosti uchazeče o zaměstnání strážníka, čekatele a strážníka obecní policie") a lékařské potvrzení o schopnosti výkonu práce v noci a schopnosti řídit vozidla s modrým výstražným zařízením - souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů Výhodou: - praxe v oboru - platné osvědčení strážníka - znalost informačních systémů - zbrojní průkaz sk. D - osvědčení o odborné způsobilosti pro odchyt zvířat a sběr kadáverů Zaměstnaneckjé výhody: stravenky, 25 dnů dovolené, dny zdravotního volna, služební byt, příspěvek na důchodové pojištění, příspěvek na dovolenou, benefitní program Můj Up
MĚSTO ODOLENA VODA, Dolní náměstí
Mgr. Klára Rothová, tel.:283 116 422e-mail: klara.rothova@odolenavoda.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 77 140 Kč/měsíc |
Upřesňující údaje: Platová třída 11 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo - fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. - znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, - dobrá orientace v projektových dokumentacích, - schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), administrativní dovednosti, psychická odolnost, přesnost, spolehlivost, zdvořilost, - výborná znalost práce s PC, - splnění předpokladů podle § 2 odst. 1, zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění. Další požadavky na uchazeče výhodou: - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti úředníků územních samosprávných celků na úseku stavebního řádu, - znalost programu VERA, ISSŘ, - praxe ve státní správě, - řidičské oprávnění skupiny B, - praxe ve vedoucí pozici. Předpoklady pro výkon funkce: v souladu s ust. § 4 odst. 1) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, - způsobilost k právním úkonům, - bezúhonnost Písemné přihlášky doručte: - na podatelnu Městského úřadu Odolena Voda, Dolní náměstí 24, 250 70 Odolena Voda v obálce nadepsané ''Výběrové řízení - referent stavebního úřadu MěÚ Odolena Voda" a uvedením jména a adresy uchazeče, nebo - do datové schránky nxabgzu s uvedením předmětu ''Výběrové řízení - investiční technik MěÚ Odolena Voda". Zaměstnanecké výjhody: stravenky, pružnou pracovní dobu, dny zdravotního volna, příspěvek na důchodové pojištění, příspěvek na dovolenou, benefit karta Gallery Beta, home office
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.12.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.09.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.09.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU