SKP-CENTRUM, o.p.s.
Oficiální název: SKP-CENTRUM, o.p.s.
Právní forma: Obecně prospěšná společnost
Datová schránka: y34vi8t
Kontakty
- 464 629 618 - sekretariát
- 464 629 622 - ředitel
- 773 087 585 - sekretariát
- info@skp-centrum.cz
Kontaktní osoby
- Mgr. Jiří Pitaš - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Provozovny
AZYLOVÝ DŮM A NOCLEHÁRNA PRO ŽENY A MATKY S DĚTMI - Na Spravedlnosti 803, Zelené Předměstí, Pardubice
AZYLOVÝ DŮM PRO ŽENY A MATKY S DĚTMI - Plk. B. Kohouta 914, Litomyšlské Předměstí, Vysoké Mýto
DOMÁCÍ ZDRAVOTNÍ PÉČE - Jana Palacha 324, Zelené Předměstí, Pardubice
DOMOV SIMEON - K Dubu 711, Horní Jelení
DŮM NA PŮLI CESTY - Jungmannova 2550, Zelené Předměstí, Pardubice
INTERVENČNÍ CENTRUM - Erno Košťála 1014, Studánka, Pardubice
KRIZOVÉ CENTRUM - Erno Košťála 1013, Studánka, Pardubice
NÍZKOPRAHOVÉ DENNÍ CENTRUM - Jana Palacha 324, Zelené Předměstí, Pardubice
NÍZKOPRAHOVÉ ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI A MLÁDEŽ EMKO - Husova 146, Litomyšlské Předměstí, Vysoké Mýto
PEČOVATELSKÁ SLUŽBA - K Dubu 702, Horní Jelení
SLUŽBY PODPORY BYDLENÍ - Komenského 1663/50b, Předměstí, Moravská Třebová
TERÉNNÍ PROGRAM V SOCIÁLNĚ VYLOUČENÝCH LOKALITÁCh V ÚSTÍ NAD ORLICÍ - T. G. Masaryka 115, Ústí nad Orlicí
Činnosti firmy
- provoz
- sociální a zdravotní služby pomoc
- senioři
- osoby bez přístřeší
- rodiny a děti
Volná pracovní místa
Krizové centrum Pardubice
Mgr. Iva Bandžuchová, tel.:777765844e-mail: iva.bandzuchova@skp-centrum.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 17 000 Kč/měsíc |
Popis pracovního místa: Sociální pracovník/pracovnice v Krizovém centru jedná se zájemci o službu - vede motivační rozhovory, uzavírá smlouvy o poskytování sociální služby, individuálně plánuje – zastává roli klíčového pracovníka, zajišťuje ambulantní, telefonické poskytování krizové intervence, sociálně právního poradenství, zprostředkovává návazné služby, vede dokumentaci týkající se přímé práce s uživatelem služby, případně zajišťuje další činnosti v rámci služby. Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ se sociálním zaměřením v souladu se zák. č. 108/2006, Sb. o sociálních službách; - dobré komunikační dovednosti, pozitivní přístup; - schopnost pracovat v týmu i samostatně; - spolehlivost, výpis z rejstříku trestů, zodpovědnost; - ochotu k průběžnému vzdělávání; - kreativitu, flexibilitu, empatii; - zkušenosti s prací v sociálních službách vítány. Nabízíme: - práci na 0,5 úv. HPP na dobu určitou do 31. 12. 2025, s možností navýšení úvazku na 1,0 úv. HPP od 1. 1. 2026; - mzda od 17.000,- Kč při 0,5 úvazku + pravidelné čtvrtletní odměny; - benefity: možnost vzdělávat se, sportovní a kulturní akce, multisport karta; - samostatnou, zodpovědnou a kreativní práci; - možnost profesního a osobního rozvoje; - týmovou spolupráci; - nástup možný od 1. 8. 2025 nebo dle dohody. Náležitosti písemné přihlášky: - Strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů, profesních předpokladů a motivační dopis. - Součástí životopisu musí být prohlášení uchazeče v následujícím znění: „Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, souhlas k jejich zpracování po dobu VŘ.“ Požadované zasílejte na e-mail: iva.bandzuchova@skp-centrum.cz, do předmětu uveďte: VŘ SP. Případné dotazy zodpoví vedoucí služby Mgr. Iva Bandžuchová, tel.: 777 765 844.
Nízkoprahové denní centrum
Mgr. Lenka Šuláková, tel.:773 099 585e-mail: lenka.sulakova@skp-centrum.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc |
Co u nás budete dělat? - Zajišťovat přímou práci s klienty (našimi klienty jsou osoby bez přístřeší od 18 let, které se ocitly v krizové situaci spojené se ztrátou bydlení) - Výdej potravinové a hygienické pomoci; kontrola udržování pořádku (klienty pod zjevným vlivem alkoholu nebo návykových látek nepřijímáme, zároveň musí být naši klienti soběstační) - Nízkoprahové denní centrum - Vyhledávat a kontaktovat nové i stávající klienty; podporovat je a pomáhat jim při řešení jejich situace; monitorovat nové lokality- Nízkoprahové denní centrum - Terénní programy. - Administrativa služeb - Spolupráce na zvyšování kvality služeb Jakého člověka do týmu hledáme? - Který má dobré komunikační dovednosti, je přátelský a má aktivní přístup k práci - Vlídně, s důstojností a pochopením přistupuje ke klientům a jejich potřebám - Umí se zapojit do práce a spolehlivost a týmovost je pro něj základní lidská hodnota - Požadujeme výpis z rejstříku trestů a vzdělání min. SOU, kvalifikační kurz v sociálních službách výhodou, ale lze si ho do 18 měsíců doplnit - Je zodpovědný za svou práci a ochotný se průběžně vzdělávat a rozvíjet - Uvítáme praxi v oboru, ale důležitější jsou pro nás osobní předpoklady pro výkon této práce Co vám můžeme nabídnout? - Práci na hlavní pracovní poměr - 0, 5 úvazku (Terénní program) + 0,5 úvazku (Nízkoprahové denní centrum) - na dobu určitou do 31. 12. 2026 s možností prodloužení - Pracovní doba zpravidla 7:00 – 15:30 – pouze ve všední dny - Práci v malém přátelském kolektivu - Nástup 1. 9. 2025 nebo dohodou - Mzda od 29 000Kč, pravidelné čtvrtletní odměny - sportovní a kulturní akce, možnost růst a bezplatně se vzdělávat Náležitosti písemné přihlášky: - Strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů - Prohlášení uchazeče v následujícím znění (součást životopisu): „Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, souhlas k jejich zpracování po dobu VŘ.“ - Přihlášky bez výše uvedených náležitostí nebudou zařazeny do výběrového řízení Uzávěrka výběrového řízení je každý pátek. Bližší informace na tel. 773 099 585. Požadované materiály zasílejte na e-mailovou adresu: lenka.sulakova@skp-centrum.cz (v předmětu uveďte VŘ NDC).
Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Free klub
Ing. Tomáš Kratochvíl, tel.:773 094 585e-mail: tomas.kratochvil@skp-centrum.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Charakter vykonávané činnosti: - zodpovědnost za chod sociálních služeb NZDM a terénní program, - vedení týmu pracovníků služby, - administrativa služby – zaznamenávání do osobních složek, vedení statistiky, spolupráce při tvorbě projektových žádostí, - spolupráce na zvyšování kvality služby - tvorba metodiky, sledování trendů sociální práce, zavádění inovací, - spolupráce při tvorbě preventivních aktivit, workshopů, soutěží atd., - přímá práce s klienty služeb, - spolupráce s institucemi v rámci návazné sociální sítě. Požadujeme: - min. vyšší odborné vzdělání v souladu se zákonem č. 108/2006, Sb. o sociálních službách (kvalifikace pro výkon práce na pozici sociálního pracovníka); - dobré komunikační dovednosti, organizační a řídící schopnosti; - spolehlivost, výpis z rejstříku trestů, zodpovědnost; - ochotu k průběžnému vzdělávání; - kreativitu, inovativnost, flexibilitu. Výhodou: - znalost fungování neziskového sektoru a projektové problematiky; - zkušenosti s fungováním nízkoprahových služeb; - zkušenosti s vedením týmu pracovníků; - řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: - HPP na plný úvazek na dobu určitou s předpokladem prodloužení; - nástupní mzda od 40 000,- Kč, navýšení již po zkušební době; - samostatnou, zodpovědnou a kreativní práci; - možnost profesního a osobního rozvoje; - týmovou spolupráci; - pravidelné osobní ohodnocení, firemní akce, další benefity; - předpokládaný nástup od září 2025. Náležitosti písemné přihlášky: - strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů, profesních předpokladů, včetně informací o odborných znalostech a dovednostech; - prohlášení uchazeče v následujícím znění (součást životopisu): „Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů souhlas k jejich zpracování po dobu VŘ."; - motivační dopis. Požadované materiály zasílejte na e-mailovou adresu: tomas.kratochvil@skp-centrum.cz; do předmětu uveďte – VŘ FREE KLUB, případné dotazy budou zodpovězeny na tel. čísle 773 094 585.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 01.11.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.11.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.12.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU