SCH-EKONOM s.r.o.
Oficiální název: SCH - EKONOM s.r.o.
DIČ: CZ64832694
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: azdze96
Kontakty
- 354 433 005
- 354 433 007
- mail@schekonom.cz
Provozní doba
ÚT 07:00-15:30 hod.
ST 07:00-15:30 hod.
ČT 07:00-15:30 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Petra Poupová - daňový poradkyně, jednatelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
14021996/5500 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
99707910/8030 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
263641272/0300 DPH účet, zveřejněn 22.05.2020 |
Činnosti firmy
- vedení
- účetnictví
- daňová evidence zpracování
- mzdová agenda
- poskytování
- daňové poradenství zpracování
- daňová přiznání
Volná pracovní místa
SCH - EKONOM s.r.o. -002
Klaudie Šulcová, tel.:354433005e-mail: klaudie.sulcova@schekonom.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 4. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba dle dohody (Po-Pá). Jsme rodinná daňová kancelář SCH - EKONOM s.r.o. se sídlem v Chebu a hledáme nového/novou člena/členku do našeho týmu. Zabýváme se zpracováváním účetnictví, daňových přiznání a poskytujeme další ekonomické služby. Náš tým pětadvaceti účetních a daňových poradců se stará o více než 300 klientů z Karlovarského a Plzeňského kraje. Do tohoto týmu hledáme pracovitého/pracovitou a pečlivého/pečlivou kolegu/kolegyni. Náplň práce (spolupráce): - spolupráce při vytváření a upřesňování metodiky účtování a implementaci českých obecně závazných právních předpisů do vnitřních účetních směrnic účetní jednotky - spolupráce při implementaci, správě a údržbě účetního a informačního systému účetní jednotky - spolupráce při vytváření vnitřních účetních směrnic pro oblast vedení účetnictví v souladu s národními i mezinárodními účetními standardy - spolupráce při tvorbě převodového můstku mezi účetnictvím podle českých účetních předpisů a účetnictvím podle mezinárodních účetních standardů - spolupráce s Daňovým poradcem při zajišťování agendy některých daní. Náplň práce (samostatně): - pravidelná komunikace s účetní jednotkou vedoucí ke správnému účtování - kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence - samostatné účtování jednotlivých účetních operací finančního účetnictví - zpracovávání účetních dokladů pro automatizované zpracovávání - provádění měsíčních kontrol ve finančním účetnictví - zpracování měsíčních a ročních závěrek - správa a zajištění inventarizace účtů majetku a závazků - příprava podkladů a spolupráce s auditory - řešení problematických účetních případů - kontrola správnosti zpracování účetních operací významných pro účetní jednotku - kontrola správnosti vedení účetnictví podle obecně závazných právních předpisů (českých účetních předpisů, daňových a dalších obecně závazných právních předpisů), eventuálně podle mezinárodních účetních standardů - kontrola účetního systému, tj. především kontrola dodržování nařízení a norem platných uvnitř účetní jednotky, dodržování platné legislativy, kontrola vedení účetnictví s důrazem na jeho úplnost, průkaznost a správnost - komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, finanční úřad) - organizace a koordinace činností mezi pracovníky, kteří dodávají podklady k účtování - sestavení účetní závěrky (rozvahy, výkazu zisku a ztráty, přílohy účetní závěrky, popř. cash flow a přehledu o změnách vlastního kapitálu) v souladu s českými účetními předpisy - zpracování pravidelných výstupů z účetnictví pro potřeby managementu účetní jednotky či mateřské společnosti - rozdělování úkolů při sestavování účetní závěrky a průběžná koordinace zapojených pracovníků klienta - zajištění zveřejnění účetní závěrky - zajištění předávání / archivace účetních dokladů - vyplňování formulářů a hlášení pro státní orgány (záznamní povinnost, oznamovací povinnost, daňové formuláře, statistika) - spolupráce s orgány státní správy a s ostatními institucemi při provádění účetních kontrol a revizí ve spolupráci s daňovým poradcem. Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v oboru finance, ekonomika (VŠ vzdělání lze nahradit 10-ti lety praxe v oboru) - praxe minimálně 5 let jako všeobecní účetní - doporučené - certifikát svazu účetních - Certifikovaný/á účetní - znalost německého jazyka výhodou. Nabízíme: - příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích - přátelský pracovní kolektiv - po zapracování možnost příležitostně home office - dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby - možnost platového růstu - stravenky - osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti - roční odměny podle výsledků společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
SCH - EKONOM s.r.o. -002
Klaudie Šulcová, tel.:354433005e-mail: klaudie.sulcova@schekonom.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 4. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá (pružná pracovní doba dle dohody). Náplň práce: řešení problémů týkajících se softwaru a hardwaru, správa a konfigurace počítačů, poskytování rychlé a efektivní technické podpory našim zaměstnancům. Požadujeme: vzdělání v IT (střední vzdělání s maturitou), orientace v MS Office (MS Access), základní znalost serverových produktů MS Server (Active Directory), základní znalost práce se síťovou infrastrukturou (DNS, DHCP, VLAN), znalost VMware výhodou, praxe v oboru výhodou, spolehlivost, loajálnost, schopnost organizace práce, samostatnost. Nabízíme: příjemé prostředí v nově vybavených kancelářích, přátelský pracovní kolektiv, příležitostně home office, možnost vlastní organizace práce, dobrovolná výuka NJ se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby, možnost kariérního a mzdového růstu, stravenky, zdravotní volno /sick days 2 dny, osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti, káva a občerstvení na pracovišti, roční odměny podle výsledků společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
SCH - EKONOM s.r.o. -002
Klaudie Šulcová, tel.:354433005e-mail: klaudie.sulcova@schekonom.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 4. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba dle dohody (Po-Pá). Jsme rodinná daňová kancelář SCH - EKONOM s.r.o. se sídlem v Chebu a hledáme nového/novou člena/členku do našeho týmu. Zabýváme se zpracováváním účetnictví, daňových přiznání a poskytujeme další ekonomické služby. Náš tým pětadvaceti účetních a daňových poradců se stará o více než 300 klientů z Karlovarského a Plzeňského kraje. Hledáme pracovitého/pracovitou a pečlivého/pečlivou kolegu/kolegyni, který/která se časem pod vedením zkušených kolegů stane odborníkem. Nabízíme příležitost i pro čerstvé absolventy. Náplň práce: - kontrola příchozích faktur a jiných dokladů - evidence a digitalizace vystavovaných faktur, pokladních dokladů… - účtování bankovních výpisů, pokladny faktur a dalších účetních případů - příprava podkladů k daním (DPH, DS, DPPO, DPFO, DN) - zpracování podkladů k měsíčním a ročním uzávěrkám - v týmu se seniorním účetním nebo daňovým poradcem: kompletní zpracování účetnictví (elektronicky), kontrola měsíčních (ročních) účetních pohybů a zůstatků, měsíční zpracování účetních výkazů. Požadujeme: - SŠ/VŠ ekonomické vzdělání - základní orientace v podvojném účetnictví - práce na PC (Office - Excel) - spolehlivost a pracovitost - ochota učit se, loajálnost. Nabízíme: - příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích - přátelský pracovní kolektiv - po zapracování možnost příležitostně home office - dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby - možnost platového růstu - stravenky - osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti - roční odměny podle výsledků společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
SCH - EKONOM s.r.o. -002
Klaudie Šulcová, tel.:354433005e-mail: klaudie.sulcova@schekonom.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 4. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá (pružná pracovní doba dle dohody). Náplň práce: zpracování mzdového účetnictví u účetních jednotek (evidence personalistiky ve spolupráci s mzdovým účetním seniorem, daňovým poradcem a účetním seniorem), zpracování časových a osobních dat zaměstnanců ve mzdových systémech, vedení mzdové evidence a výkaznictví, výpočet mzdy zaměstnanců (resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad apod.), příprava a realizace roční závěrky mezd, zpracování a správa exekucí, výpočet srážek a odvodů; v týmu s účetním seniorem nebo daňovým poradce (sledování legislativy a implementace nových zákonů, metod a postupů do mzdového účetnictví účetní jednotky, statistická a rozborová činnost v oblasti plánování a čerpání mezd, kontrolní činnost podle pokynů a stanovených postupů, příjem, vyřízení a zúčtování reklamací mezd). Požadujeme: SŠ/VŠ ekonomické vzdělání, znalost NJ výhodou, počítačová způsobilost (znalost MS Office, znalost účetního programu), numerická způsobilost (logické myšlení), spolehlivost, pracovitost, schopnost plánování a organizování vlastní práce. Nabízíme: stravenky, osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti, roční odměny podle výsledků společnosti, příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích, přátelský pracovní kolektiv, po zapracování možnost přležitostně home office, možnost vlastní organizace práce, dobrovolná výuka NJ se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby, školení, možnost kariérního a mzdového růstu, káva a občerstvení na pracovišti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Zdroj: Úřad práce