SANTÉ-CHRÁNĚNÉ BYDLENÍ A ODLEHČOVACÍ SLUŽBA
Kontakty
- 596 813 176
- 604 952 744
- socialnichb@sante-havirov.cz
Provozní doba
Pondělí | nonstop | |
Úterý | nonstop | |
Středa | nonstop | Otevřeno 24 hodin |
Čtvrtek | nonstop | |
Pátek | nonstop | |
Sobota | nonstop | |
Neděle | nonstop |
Kontaktní osoby
- Ing. Pavla Winklerová - sociální pracovnice
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
SANTÉ-CENTRUM AMBULANTNÍCH A POBYTOVÝCH SOCIÁLNÍCH SLUŽEB - Tajovského 1156/1, Podlesí, HavířovNejbližší pobočka
SANTÉ-STACIONÁŘ V ZAHRADĚ - U Jeslí 893/2, Šumbark, Havířov2,02 kmČinnosti firmy
- chráněné bydlení
- osoby ve věku od 19 let s mentálním, případně kombinovaným postižením
- odlehčovací služba
Volná pracovní místa
SANTÉ - centrum ambulantních a pobytových sociálních služeb
Šárka Plecháčková, tel.:702 265 408e-mail: personalista@sante-havirov.cz
poptat práci
Směnnost: | Noční provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 870 Kč/měsíc do 31 030 Kč/měsíc |
Pracovník v sociálních službách vykonává činnosti spočívající například: - v nácviku jednoduchých denních činností klientů; - v pomoci při osobní hygieně a oblékaní klientů; - v podpoře soběstačnosti, posilování životní aktivizace, vytváření základních sociálních a společenských kontaktů a uspokojování psychosociálních potřeb klientů; - v prohlubování a upevňování základních hygienických a společenských návyků klientů; - v působení na vytváření a rozvíjení pracovních návyků, manuální zručnosti a pracovních aktivit klientů; - v provádění volnočasových aktivit klientů, zaměřených na rozvíjení jejich osobnosti, zájmů, znalostí a schopností formou výtvarné, hudební a pohybové výchovy; - v zabezpečování zájmové a kulturní činnosti klientů; - dále zaznamenává průběh poskytování sociální služby. Požadujeme: - čistý trestní rejstřík - minimálně kurz pracovníka v sociálních službách (popřípadě jeho doplnění v zákonné lhůtě) - orientaci v zákoně o sociálních službách a prováděcí vyhlášky - znalosti Standardů kvality sociálních služeb - komunikační dovednosti, schopnost pracovat samostatně, ale i v týmu - osobnostní předpoklady pro práci s klienty organizace ( emoční stabilita, psychická odolnost apod.) - spolehlivost, pečlivost, důslednost a kreativní myšlení - uživatelskou znalost PC (MS Office) - výhodou - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Zasláním životopisu uchazeč bere na vědomí, že správce bude pro potřeby výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR), dále zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány. (nebude-li udělen souhlas se zařazením do databáze uchazečů o zaměstnání v organizaci) KONTAKT: e-mailem, telefonicky v čase 6:30–14:30 hod.
Zdroj: Úřad práce