SANTÉ-CHRÁNĚNÉ BYDLENÍ A ODLEHČOVACÍ SLUŽBA
Kontakty
- 596 813 176
- 604 952 744
- socialnichb@sante-havirov.cz
Provozní doba
Pondělí | nonstop | |
Úterý | nonstop | |
Středa | nonstop | |
Čtvrtek | nonstop | |
Pátek | nonstop | |
Sobota | nonstop | Otevřeno 24 hodin |
Neděle | nonstop |
Kontaktní osoby
- Ing. Pavla Winklerová - sociální pracovnice
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
SANTÉ-CENTRUM AMBULANTNÍCH A POBYTOVÝCH SOCIÁLNÍCH SLUŽEB - Tajovského 1156/1, Podlesí, HavířovNejbližší pobočka
SANTÉ-STACIONÁŘ V ZAHRADĚ - U Jeslí 893/2, Šumbark, Havířov2,02 kmČinnosti firmy
- chráněné bydlení
- osoby ve věku od 19 let s mentálním, případně kombinovaným postižením
- odlehčovací služba
Volná pracovní místa
SANTÉ - centrum ambulantních a pobytových sociálních služeb - sídlo
Plecháčková, tel.:702 265 408e-mail: personalista@sante-havirov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 17. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 740 Kč/měsíc do 43 180 Kč/měsíc |
Sociální pracovník: - jedná se zájemci o službu, zpracovává podklady, projednává smlouvy o poskytování sociální služby; - zpracovává dodatky ke smlouvám klientů, zpracovává a vede evidenci žadatelů o službu; - sestavuje a kontroluje dodržování a hodnocení individuálního plánu klienta; - je zodpovědný za hodnocení individuálního plánu a jeho průběžné hodnocení a aktualizaci, vede schůzky; - zodpovídá za zpracované podklady k měsíčnímu vyúčtování služby v systému; - zodpovídá za sociální dokumentaci klientů; - organizuje schůzky s opatrovníky, rodiči a zpracovává zápis; - podílí se na zaškolování nových zaměstnanců; - sleduje nové legislativy změny, upevňuje a doplňuje si kvalifikaci dle zákona stanoveného vzdělání sociálních pracovníků; - zpracovává výkazy ročních statistik; - je koordinátorem pracovníku v sociálních službách daného střediska, vede docházku zaměstnanců; - podílí se na prezentaci organizace a zpřístupňuje veřejnosti informace o poskytované službě; - spolupracuje na vytváření a aktualizaci metodických postupů ke standardům kvality sociálních služeb a jejich zavádění do praxe. Požadujeme: čistý trestní rejstřík řidičské oprávnění skupiny B výhodou orientace v zákoně o sociálních službách a prováděcí vyhlášky znalosti standardů kvality sociálních služeb komunikační dovednosti, schopnost pracovat samostatně, ale i v týmu spolehlivost, pečlivost, důslednost a kreativní myšlení osobnostní předpoklady pro práci s klienty organizace (emoční stabilita, psychická odolnost atp.) Uživatelskou znalost PC (MS Office)
Zdroj: Úřad práce