PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.

Holandská 873/6
Štýřice
Brno
639 00 Brno 39

Oficiální název: PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.

IČ: 27199789
DIČ: CZ27199789
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: aiquavy

Kontakty

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

NL52RB0S0409398748
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
64450-6004740003/6300
DPH účet, zveřejněn 14.10.2016
6300
CZ1963000644506004740003
DPH účet, zveřejněn 16.11.2016
6300

Činnosti firmy

Volná pracovní místa

Credit Back Office Specialist / CBO Specialista (2 místa)
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 21. 5. 2025
Mzdové rozpětí:od 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Jako Credit Back Office Specialist budete poskytovat širokou škálu podpory úvěrových a hotovostních aplikací. Tato podpora je zásadní pro zajištění ochrany aktiv PPG sledováním úvěrového rizika zákazníků a zaručením včasného příjmu a zaúčtování plateb. KLÍČOVÉ POVINNOSTI o Credit Back Office operace - podpora při nastavování nového zákazníka, správa uvolnění objednávek, kontrola úvěrového limitu, reporting, komunikace s pojišťovnou o Příprava podkladů pro schvalování úvěrů, roční kontroly, obnovení úvěru, návrhy klientských úvěrů o Pomoc při získávání informací o převodech/platbách od zákazníků se zaměřením na identifikaci řešení pro zlepšení procesů aplikace hotovosti o Systém podpory (nové uživatelské nastavení, resetování hesla, řešení chyb, dobropisy a dotazy zákazníků) o Komunikace s interními (místní úvěrové týmy, treasury, hlavní kniha, pohledávky a závazky) a externími zákazníky pro zajištění hladkého a efektivního provozu o Pomoc při zlepšování obchodních procesů, přechodech a projektech rozšíření rozsahu KVALIFIKACE o Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání o 2 roky a víceleté zkušenosti v oblasti účetnictví, hotovostních aplikací a/nebo úvěrů a inkas o Nutná pokročilá znalost angličtiny (slovem i písmem) o Znalost práce na PC (MS Office, MS Access, zkušenost se systémem Oracle/SAP výhodou) o Silný týmový hráč se schopností učit se a pracovat samostatně, když je to nutné o Zkušenost ze zákaznického servisu a komunikační dovednosti

SAP GTS Consultant / SAP GTS Konsultant
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 27. 5. 2025
Mzdové rozpětí:od 100 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: Jako konzultant GTS v programu Connect PPG S/4 HANA budete zodpovědný především za: - Podpora s návrhem a implementací modulů SAP GTS v celé organizaci - Schopnost pochopit globální a lokalizované obchodní procesy a převádět právní a obchodní požadavky do řešení SAP GTS - Analyzovat a navrhovat nová IT řešení a zapsáním specifikace RICEFW První kontakt e-mailem Požadavky: - Je vyžadována sada funkčních prokazatelných dovedností - konfigurace a přizpůsobení SAP - Výborná angličtina slovem i písmem - Znalost modulů SAP GTS: praxe s různými moduly v rámci SAP GTS, včetně řízení shody, celní správy a správy obchodních preferencí - Výborné komunikační dovednosti pro vyjasnění a ověření si obchodní požadavky v oblasti globálního obchodu - Schopnost nakonfigurovat SAP GTS tak, aby vyhovoval specifickým obchodním požadavkům. To zahrnuje nastavení kmenových dat, definování pravidel a konfiguraci kontrol souladu - Integrace s jinými moduly SAP: Znalost integrace SAP GTS s jinými moduly SAP (S/4HANA) a systémy třetích stran - Globální obchodní předpisy: znalost mezinárodních obchodních předpisů, vývozních kontrol, dovozní/vývozní dokumentace a dodržování celních předpisů - Cla a obchodní dohody: znalost tarifů, cel a obchodních dohod mezi zeměmi - Řízení rizik: Schopnost posoudit a zmírnit rizika související s dodržováním obchodních podmínek - Technická architektura SAP GTS: znalost technické architektury SAP GTS, včetně replikace dat, systémových komponent a rozhraní - ABAP: základní znalost programování ABAP pro vlastní vylepšení - Migrace dat: zkušenosti s migrací dat ze starších systémů do SAP GTS Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

SBU COE Controller / Obchodní kontrolor
Pracoviště a kontakty

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o. - sídlo

Veverkova K.
e-mail: KVeverkova@ppg.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 60 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Požadavky: Plynulá angličtina (slovem, písmem), další jazyk výhodou o Vysokoškolský titul z oblastí Práva / Financí, vítána je uznávaná kvalifikace v oblasti účetnictví, jako je CIMA / ACCA / ACA o Obchodní a komerční orientace, ideálně se zkušeností v komerčním prostředí o Velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost pracovat s citlivými údaji o Sebemotivace, týmový hráč s chutí se učit a rozvíjet o Silné organizační schopnosti, schopnost stanovovat priority a řídit si čas o Dobrá znalost MS Office, specialista na Excel o Zkušenosti s IT systémy PPG (HFM, Essbase, SAP, BeX) Náplň práce: o Podporovat obchodní a marketingové týmy v dané obchodní jednotce o Dávat podněty obchodu poskytnutou důkladnou analýzu čísel a modelování scénářů o Získat hlubší vhled do obchodního konkurenčního prostředí a ovlivnit rozhodovací proces o Odpovědnost za veškeré hlášení pro SBU pro danou lokalitu a také za výpočty klíčových metrik o Analyzovat, interpretovat a sdělovat měsíční finanční výsledky včetně analýzy odchylek, vysvětlení příležitostí pro zvýšení výkonu a hlášení klíčových metrik o Přípravovat a prezentovat měsíční zákaznické výkazy zisků a ztrát včetně přehledu ziskovosti účtu včetně zákaznických rabatových dohod o Poskytovat různé ad hoc analýzy podle požadavků řízení prodeje na různých úrovních. To zahrnuje ziskovost zákazníků, analýzu marže, analýzu smluv, atd o Plánovat, přípravovat a implementovat proces ročního rozpočtu a nezávislých obchodníků o Proces měsíční uzávěrky - koordinovat činnosti, abyste zajistili, že výsledky jsou přesné a vysvětlitelné Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Provoz a rozvoj SSC v Brně za účelem poskytování účetních, finančních, personálních a IT služeb
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rozšíření SSC v Brně za účelem poskytování účetních, finančních,personálních a IT služeb
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 14.06.2012Projekt dokončen
Zvýšení konkurenceschopnosti a adaptability formou systematického vzdělávání zaměstnanců
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.01.2010Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.