PBTISK a.s.
Oficiální název: PBtisk a.s.
DIČ: CZ48244627
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: ijusk3y
Kontakty
- 318 493 711 - recepce
- 318 493 721 - vedení společnosti
- skudrna@pbtisk.cz
- bastarova.radka@pbtisk.cz
- info@pbtisk.cz
- fakturace@pbtisk.cz
Provozní doba
ST 08:00-16:00 hod.
ČT 08:00-16:00 hod.
PÁ 08:00-16:00 hod.
Kontaktní osoby
- Pavel Baštář - vedení společnosti
- Dana Baštářová - vedení společnosti
- Radka Baštářová - vedení společnosti
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
51-8057800267/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
CZ0701000000511844360297 DPH účet, zveřejněn 15.05.2019 |
Činnosti firmy
- provádí
- knihtisk
- provádí
- vazba knih (pevná, kroužková, brožura šitá drátem, lepená brožura, ...)
- knihařské práce
Volná pracovní místa
PBtisk a.s.
Štěpánka Novotná, tel.:318 493 745e-mail: novotna@pbtisk.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Bez vzdělání |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 500 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
pozice: pracovníci konečné úpravy tisku a vazači knih OC Nástup: 1.9.2024 na neurčito Mzda: 26500,- až 35000,- Kč Kontakt: Novotná Štěpánka, tel. 318 493 745, email: novotna@pbtisk.cz Popis: Obsluha polygrafických strojů - falcování, lepení, řezání, šití. Není nutná praxe, zaškolíme. Práce v nepřetržitém provozu. Nabízíme: 25 dní dovolené, závodní stravování, firemní akce
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-035551 | Služby | 13 760 000,00 Kč |
Místo plnění: PBtisk a.s., Dělostřelecká 344, 261 01 Příbram
Předmětem tohoto výběrového řízení je Dodávka komplexního systému fotovoltaické elektrárny. Předmětem plnění je dodávka nové, nepoužité technologie fotovoltaické elektrárny včetně kompletní montáže v místě realizace. Dílčí plnění nejsou umožněna.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-003956 | Služby | 1 250 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění zakázku je místo konání veletrhů tj. Paris Porte de Versailles – Hall 1 Boulevard Victor, Paris 15ème, Francie.
Předmětem zakázky je návrh a realizace stánku zadavatele pro veletržní expozici na třech mezinárodních veletrzích konaných v Paříži. V rámci zakázku bude dodavatelem zajištěn návrh stánku dle zadaných parametrů, nakládka složeného stánku, doprava do Pařížského veletržního paláce, montáž a stavba stánku, zkušební provoz a technická podpora, po skončení veletrhu posléze demontáž stánku a jeho následná doprava zpět do ČR včetně složení. Zadavatel předpokládá plynulou spolupráci po celou dobu trvání projektu, resp. od podpisu smlouvy do ukončení projektu dne 31. 3. 2019.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 25.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 09.06.2015Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 28.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.02.2011Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU