OVEČKÁRNA
Kontakty
- 576 776 776
 - 722 566 111 - ověření dostupnosti zboží
 - info@oveckarna.cz
 
Otevírací doba
| Pondělí | 09:00-19:00 | |
| Úterý | 09:00-19:00 | Otevřeno | 
| Středa | 09:00-19:00 | |
| Čtvrtek | 09:00-19:00 | |
| Pátek | 09:00-19:00 | |
| Sobota | 09:00-19:00 | |
| Neděle | zavřeno | 
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2800769239/2010 DPH účet, zveřejněn 08.05.2015  |  
                         | 
4277589389/0800 DPH účet, zveřejněn 19.07.2016  |  
                         | 
278422101/0300 DPH účet, zveřejněn 02.08.2017  |  
                         | 
2537980108/2600 DPH účet, zveřejněn 26.06.2025  |  
                         | 
Činnosti firmy
- prodej
 - oblečení z ovčí vlny
 
- prodej
 - oblečení z ovčí vlny
 
- prodej
 - ponožky z ovčí vlny
 
- prodej
 - lůžkoviny z ovčí vlny
 
- prodej
 - obuv z ovčí vlny
 
- e-shop
 - výrobky z ovčí vlny (oblečení, ponožky, deky, přikrývky, papuče, obuv, ...)
 
Volná pracovní místa
Czech Wool company s.r.o. - Šedesátá 7015
Markéta Vodičková, tel.:733737970e-mail: marketa.vodickova@oveckarna.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz | 
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek, Pracovní poměr - plný úvazek | 
| Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) | 
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní | 
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby | 
| Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 | 
| Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc | 
Hledáme kolegu či kolegyni, který nám pomůže s péčí o zaměstnance, rozvojem HR procesů a ideálně i se zpracováním mezd. Pokud máš zkušenost s HR i mzdami, čeká na tebe plný úvazek a širší zodpovědnost. Pokud se zaměřuješ čistě jen na HR agendu, můžeme se pobavit o spolupráci na zkrácený úvazek. Co tě u nás čeká: - nábor nových kolegů (inzerce, komunikace s kandidáty, organizace pohovorů) - péče a podpora kolegů během jejich pracovního života u nás - organizace školení - příprava mzdových podkladů - zapojení se do rozvoje HR projektů a firemní kultury (organizace firemních večírků a dalších společných aktivit) - administrativní úkoly spojené s HR agendou Pokud máš zkušenost i se mzdovou agendou, přidáš si k tomu ještě: - kompletní zpracování mezd a související agendu - komunikaci s úřady a institucemi Co od tebe očekáváme: - praxi v HR, v případě mzdového přesahu zkušenost se zpracováním mezd - základní znalost zákoníku práce - komunikační dovednosti, empatii a pečlivost - schopnost zorganizovat si práci a dotahovat věci do konce Zaujalo tě to? Pošli nám svůj životopis a pár vět o sobě. Těšíme se na tebe!
Zdroj: Úřad práce
Asociace pro elektronickou komerci (APEK)
| Obchody | ![]() Certifikovaný obchod  | ![]() Kodex terminologie lhůt dodání  | 
|---|---|---|
| OVEČKÁRNA.cz | 
Zdroj: APEK



                        
                        
                        
                        



