OPTIMIA SOCIÁLNÍ PODNIK s.r.o.
Oficiální název: OPTIMIA sociální podnik s.r.o.
DIČ: CZ08234507
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: fhi62ka
Kontakty
- 840 211 311 - infolinka
- info@optimia.cz
- nabor@optimia.cz
- fakturace@optimia.cz
- obchod@optimia.cz
Kontaktní osoby
- Armen Sargsyan - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1387686987/2700 DPH účet, zveřejněn 26.09.2019 | |
CZ8227000000001387961037 DPH účet, zveřejněn 30.03.2022 | |
1387961029/2700 DPH účet, zveřejněn 31.03.2022 | |
1387906978/2700 DPH účet, zveřejněn 24.04.2022 | |
2902225806/2010 DPH účet, zveřejněn 09.06.2022 | |
2802521050/2010 DPH účet, zveřejněn 12.05.2023 |
Souvisí s
OPTIMIA HOLDING s.r.o. - Švédská 1036/19, Smíchov, Praha
Činnosti firmy
- poskytování
- balící služby
- náhradní plnění
- e-shop
- čistící přípravky
- pracovní oděvy
- firemní textil
- kancelářské potřeby, ...
- poskytování
- služby call centra (zákaznická linka, navolávání schůzek, reporting, backoffice)
Volná pracovní místa
OPTIMIA sociální podnik s.r.o. 001
KUSNĚŘ LIBOR, tel.:736646532e-mail: nabor@optimia.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP), Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
kontakt tel.: 736646532, e-mail: nabor@optimia.cz o VŠ / SŠ vzdělání ekonomického směru o Minimálně 3 roky odborné praxe o Velmi dobrá schopnosti orientace ve finančních výkazech včetně cash flow o Vynikající analytické schopnosti o Skvělé prezentační dovednosti - v osobní i psané formě o Výborná znalost práce s nástroji M365 - zejména Excel, Teams o Znalost MS Power BI nebo Power Query výhodou o Samostatnost, pečlivost, spolehlivost Co Vás čeká? o zpracování finančních analýz o spolupráce na měsíčním reportovacím balíčku o spolupráce na přípravě plánů a prognóz finančního vývoje o zpracování odborných finančních reportů o spolupráce na vývoji a zkvalitňování finančních datových modelů o podpora CFO na operativní bázi o poskytování expertních konzultací o příprava statistik a prezentací zajímavou práci v prostředí stabilní české společnosti o adekvátní mzdové ohodnocení o osobní ohodnocení na základě pracovního výkonu o přátelský pracovní kolektiv o 5.bonusový týden dovolené o podporu vzdělávání, školení a kurzů o práci na hlavní pracovní poměr o možnost práce na home office o perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání o občerstvení na pracovišti
Zdroj: Úřad práce