OP SECURITY s.r.o.
Oficiální název: OP Security s.r.o.
DIČ: CZ27744515
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: btgrhib
Kontakty
- 543 217 524
- 800 888 258 - nonstop infolinka
- 543 210 022 - PCO
- 736 451 875 - obchodní zástupce
- info@opsecurity.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1890731319/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
7627184001/5500 DPH účet, zveřejněn 21.08.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- bezpečnostní agentura
- fyzická a elektronická ostraha objektů
- montáž
- systémy (zabezpečovací, kamerové, docházkové)
- poskytování
- úklidové služby
- provádí
- BOZP
- provádí
- PO
- revize
- hasicí přístroje
Volná pracovní místa
OP Security s.r.o.
Kaštylová, tel.:603906653e-mail: kastylova@opsecurity.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 23. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Co Vám nabízíme? • Práce na HPP • Prémie • Firemní akce Co od Vás očekáváme? • Výborná znalost psané i mluvené češtiny • Ukončení středoškolské vzdělání • Znalost práce na PC • Samostatnost, komunikativnost, slušné a reprezentativní vystupování • ŘP sk. B Co budete dělat? • Sestavování a kalkulace ceny výrobků a služeb, znalost principů tvorby cen • Styk se zákazníky a péče o zákazníka • Prezentace služeb zákazníkům • Vedení evidence a obchodní dokumentace • Příprava podkladů pro obchodní jednání nebo pro uzavírání obchodních smluv
OP Security s.r.o. - nové sídlo
Kaštylová, tel.:603906653e-mail: kastylova@opsecurity.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 23. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Co Vám nabízíme? • Práce na HPP • Prémie • Firemní akce • Školení Co od Vás očekáváme? • Výborná znalost psané i mluvené češtiny • Ukončení středoškolské vzdělání • Znalost práce na PC (Microsoft Office) • Samostatnost, komunikativnost • Příjemné a reprezentativní vystupování • Výhodou znalost účetních programů (Money) Co budete dělat? • Vyřizování pošty, emailů, telefonů, jednání s úřady. • Sjednávání a organizace schůzek • Chystání dokladů a dokumentů • Organizování pracovních cest (ubytování) • Příprava podkladů, dokumentů, zpracování zápisů. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o návštěvy • Zápisy z porad • Vystavování a evidence faktur a dokladů • Příprava pravidelných zpráv (hlášení), měsíčních výkazů apod.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj