Obec Zátor
Oficiální název: Obec Zátor
DIČ: CZ00296473
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 6kqbad4
Kontakty
- 554 645 126
- podatelna@zator.cz
Úřední hodiny
úřední hodiny | |||
Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-12:00 | 13:00-14:00 | |
Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | Otevřeno |
Čtvrtek | 08:00-12:00 | ||
Pátek | zavřeno | ||
Sobota | zavřeno | ||
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Salome Sýkorová - starostka
- Mgr. Jiřina Míčková - místostarostka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2723771/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Obec Zátor
Ing. Sýkorová, tel.:554645126e-mail: podatelna@zator.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 000 Kč/měsíc do 33 000 Kč/měsíc |
Starostka Obce Zátor vyhlašuje v souladu s ust. § 6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, veřejnou výzvu na obsazení pracovního místa úředníka územně samosprávného celku – referent/referentka Obecního úřadu Zátor. Místem výkonu práce je Zátor. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou se zkušební dobu, s možností nástupu do pracovního poměru od září 2025, případně dohodou. I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla: – věku 18 let, – je způsobilá k právním úkonům, – je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.), – ovládá jednací jazyk na vysoké úrovni. II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY: – vyšší odborné vzdělání zakončené absolutoriem nebo střední vzdělání zakončené maturitní zkouškou, výhodou v oboru veřejná správa nebo účetnictví, – základní znalost právních předpisů souvisejících s vykonávanou agendou, uvedených v popis pracovního místa, který je součástí inzerátu jako hypertextový odkaz, – velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Outlook, internet) – výhodou znalost a dovednost pracovat v KEO4, – výhodou pracovní zkušenost ve veřejné správě nebo účetnictví. Osobnostní a profesní předpoklady: – komunikační schopnosti a profesionální vystupování, – schopnost samostatného jednání a rozhodování, – spolehlivost,kreativita, zodpovědný a iniciativní přístup k práci, – ochota k sebevzdělávání. III. DALŠÍ INFORMACE: Přihlášku a popis pracovního místa nalezne zájemce na stránkách obce www.zator.cz nebo si je může vyzvednout u starostky obce. V přihlášce jsou uvedeny i povinné přílohy, které je zájemce povinen vyplnit a doručit na adresu: Obec Zátor, Zátor 107, 793 16 Zátor. Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Zájemci, kteří splní požadované předpoklady stanovené ve veřejné výzvě, mohou být vyzváni k účasti na pohovoru, prostřednictvím jimi uvedeného emailu. PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY: Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů – 9. platová třída. Platový tarif bude stanoven v závislosti na započitatelné praxi. Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. Přihlášku s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce na adresu Obec Zátor, Zátor 107, 793 16 Zátor tak, aby ji vyhlašovatel obdržel v podatelně nejpozději do 04. 08. 2025. Obálku označte „Výběrové řízení na referent/referentka Obecního úřadu Zátor - NEOTVÍRAT“. Bližší informace podá Ing. Salome Sýkorová, starostka obce, tel. 554 645 126, e-mail: sýkorova@zator.cz popř. podatelna@zator.cz . Vyhlašovatel si vymiňuj e p rávo nevybrat žádného z přihlášených zájemců a zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodu.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.06.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.04.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.08.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.08.2014Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 20.10.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU