Obec Veselé

Veselé 153
405 02 Děčín 2

Oficiální název: Obec Veselé

IČ: 00555908
DIČ: CZ00555908
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 78patvb
Sídlo společnosti

Kontakty

Úřední hodiny

Pondělí07:00-11:3012:00-17:00Brzy otevírá
Úterýzavřeno
Středa07:00-11:3012:00-17:00
Čtvrtekzavřeno
Pátekzavřeno
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Kontaktní osoby

  • Radek Zralý - starosta
  • Jaroslav Havlín - místostarosta

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

15628431/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
94-5518431/0710
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0710

Činnosti firmy

  • obecní úřad

Volná pracovní místa

Referent/ka státní správy a samosprávy
Pracoviště a kontakty

Obec Veselé - 01 (sídlo)

Radek Zralý, tel.:775 854 332
e-mail: starosta@obec-vesele.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 22 980 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Místo výkonu práce: Veselé č.p. 153 405 02 Děčín 2 Starosta obce Veselé vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo, Referent státní správy a samosprávy Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou po dobu rodičovské dovolené - částečný úvazek. Tento druh činnosti je zařazen do 8. platové třídy (od 22 980 Kč) v souladu se zněním zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění. Místem výkonu práce je obec Veselé. Předpokládaný nástup do pracovního poměru na dobu určitou je od 15.7.2025, příp. dle dohody. Předpoklady: - předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: fyzická osoba, která je státním občanem ČR, příp. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ve smyslu § 4 odst. 2, ovládá jednací jazyk, -střední vzdělání s maturitní zkouškou. Požadavky: - komunikační a organizační schopnosti, - praxe ve veřejné správě výhodou nikoli podmínkou - znalost práce na PC - MS Office, práce s internetem - zkouška odborné způsobilosti výhodou - předpokládá se základní orientace v dále uvedených zákonech v platném znění: zákon mč.128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 133/2000 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád. Pracovní náplň: - práce se spisovnou - rozdělování a vyřizování dokumentů v elektronické i fyzické podobě, - vedení pokladny, - vidimace a legalizace, - obsluha datové schránky, úřední desky, - agenda místních poplatků, evidence obyvatel, vodného, telefonů, - administrativní činnost. Nabízíme: - zodpovědnou, kreativní a zajímavou práci, v malém kolektivu, - finanční ohodnocení a benefity odpovídající významnosti, obsahu a rozsahu nabízené pozice, - možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení a titul, - datum a místo narození, - státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu (případně číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), - datum a podpis. V případě zájmu o účast ve výběrovém řízení je nutné doložit následující doklady: - životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též - obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. - podepsané prohlášení uchazeče/ky, kterým uchazeč/ka dává souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v následujícím znění: "Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro žádost do výběrového řízení na pozici referent/ka podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, dávám souhlas k jejich zpracování a uchování a případně poskytnutí třetím osobám za účelem tohoto výběrového řízení". Přihlášku s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením: "Neotvírat", "Výběrové řízení "Referent státní správy a samosprávy" a to buď, osobně na podatelnu Obecního úřadu Veselé do 9.7.2025 do 17 hod. nebo poštou na Obecní úřad Veselé, k rukám starosty, Veselé 153, 40502 Děčín, tak, aby byla doručena na Obecní úřad Veselé do 13.7.2025. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů.

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Vybudování místa pro předcházení vzniku odpadů v obci Veselé
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.02.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rozšíření vodovodní sítě v obci Veselé
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2016Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Systém sběru bioodpadu ve Veselém
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.08.2015Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Plná verze)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2009Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

Obec Veselé


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.