Obec Veselé
Oficiální název: Obec Veselé
DIČ: CZ00555908
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 78patvb

Kontakty
- 412 585 275
- 775 854 331
- 775 854 332 - starosta
- 721 782 632 - místostarosta
- vesele@volny.cz
- starosta@obec-vesele.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 07:00-11:30 | 12:00-17:00 | Brzy otevírá |
Úterý | zavřeno | ||
Středa | 07:00-11:30 | 12:00-17:00 | |
Čtvrtek | zavřeno | ||
Pátek | zavřeno | ||
Sobota | zavřeno | ||
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Radek Zralý - starosta
- Jaroslav Havlín - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
15628431/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
94-5518431/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Obec Veselé - 01 (sídlo)
Radek Zralý, tel.:775 854 332e-mail: starosta@obec-vesele.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 22 980 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Veselé č.p. 153 405 02 Děčín 2 Starosta obce Veselé vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo, Referent státní správy a samosprávy Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou po dobu rodičovské dovolené - částečný úvazek. Tento druh činnosti je zařazen do 8. platové třídy (od 22 980 Kč) v souladu se zněním zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění. Místem výkonu práce je obec Veselé. Předpokládaný nástup do pracovního poměru na dobu určitou je od 15.7.2025, příp. dle dohody. Předpoklady: - předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: fyzická osoba, která je státním občanem ČR, příp. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ve smyslu § 4 odst. 2, ovládá jednací jazyk, -střední vzdělání s maturitní zkouškou. Požadavky: - komunikační a organizační schopnosti, - praxe ve veřejné správě výhodou nikoli podmínkou - znalost práce na PC - MS Office, práce s internetem - zkouška odborné způsobilosti výhodou - předpokládá se základní orientace v dále uvedených zákonech v platném znění: zákon mč.128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 133/2000 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád. Pracovní náplň: - práce se spisovnou - rozdělování a vyřizování dokumentů v elektronické i fyzické podobě, - vedení pokladny, - vidimace a legalizace, - obsluha datové schránky, úřední desky, - agenda místních poplatků, evidence obyvatel, vodného, telefonů, - administrativní činnost. Nabízíme: - zodpovědnou, kreativní a zajímavou práci, v malém kolektivu, - finanční ohodnocení a benefity odpovídající významnosti, obsahu a rozsahu nabízené pozice, - možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení a titul, - datum a místo narození, - státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu (případně číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), - datum a podpis. V případě zájmu o účast ve výběrovém řízení je nutné doložit následující doklady: - životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též - obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. - podepsané prohlášení uchazeče/ky, kterým uchazeč/ka dává souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v následujícím znění: "Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro žádost do výběrového řízení na pozici referent/ka podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, dávám souhlas k jejich zpracování a uchování a případně poskytnutí třetím osobám za účelem tohoto výběrového řízení". Přihlášku s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením: "Neotvírat", "Výběrové řízení "Referent státní správy a samosprávy" a to buď, osobně na podatelnu Obecního úřadu Veselé do 9.7.2025 do 17 hod. nebo poštou na Obecní úřad Veselé, k rukám starosty, Veselé 153, 40502 Děčín, tak, aby byla doručena na Obecní úřad Veselé do 13.7.2025. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.02.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2016Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU