OBEC Skrbeň
Oficiální název: Obec Skrbeň
DIČ: CZ00635693
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 2zsbz6z

Kontakty
- 585 967 574
- 585 967 706
- 725 855 074
- 725 132 495 - starosta
- obec@skrben.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 07:45-11:00 | 11:30-17:00 | |
Úterý | 07:45-11:00 | 11:30-15:30 | |
Středa | 07:45-11:00 | 11:30-17:00 | Otevřeno |
Čtvrtek | 07:45-11:00 | 11:30-15:30 | |
Pátek | zavřeno | ||
Sobota | zavřeno | ||
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. Lukáš Ruffer - starosta
- Ing. Jiří Janda - místostarosta
Webové prezentace
Bankovní účty
1801723369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Obec Skrbeň
Mgr. Lukáš Ruffer, tel.:725132495e-mail: obec@skrben.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 56 320 Kč/měsíc |
pracovní náplní bude kompletní zpracování účetnictví územního samosprávného celku • správa majetku a jeho inventarizace • zpracování statistických výkazů a ekonomických analýz • Sestavování rozpočtu organizace. Projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy. Sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem. Zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění. • Kontrola hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření. Navrhování, přijímání a projednávání rozpočtových změn. • komunikace se zřízenými příspěvkovými organizacemi (ZŠ a MŠ Skrbeň) • zpracování daní • vyúčtování dotací Požadavky: - středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání - znalost účetní legislativy a účetních postupů - znalost rozpočetnictví - znalost účetnictví územních samosprávných celků výhodou - znalost práce na PC - samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup - ochota učit se novým věcem - smysl pro zodpovědnost a systematickou práci - praxe v oboru výhodou - znalost programu Gordic výhodou Platové podmínky: Plný pracovní úvazek v platové třídě dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění. K tomu po zkušební době osobní ohodnocení, odměny za dobře odvedenou práci, příspěvky na stravování a důchodové připojištění. Časový harmonogram výběrového řízení: - termín pro podání přihlášky je nejpozději do 17. 6. 2025 do 15:00 hod. - přijaté nabídky budou následně posouzeny a vhodní uchazeči pozvání na osobní pohovor - předpokládaný možný termín nástupu do zaměstnání je 1. 7. 2025 Přihlášky v zalepené papírové obálce označené nápisem „Výběrové řízení Účetní“ zašlete buď poštou na adresu Obecní úřad Skrbeň, Na Návsi 131/2, 783 34 Skrbeň, nebo předejte osobně na obecním úřadě ve Skrbeni, případně zašlete životopis s přiloženým dokladem o nejvyšším dosaženém vzdělání a výpisem z rejstříku trestů e-mailem na adresu obec@skrben.cz, v případě následného pozvání na osobní pohovor bude nutné tyto dokumenty předložit v originálním vyhotovení, s výjimkou dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Obec Skrbeň si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit bez udání důvodu v kterékoli jeho fázi
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.07.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.05.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.05.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.04.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU