Obec Široká Niva
Oficiální název: Obec Široká Niva
DIČ: CZ00296406
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: tdvb3wu
Kontakty
- 554 741 025
- 554 741 020
- 604 407 993 - starosta
- 776 172 842 - místostarosta
- sirokaniva.podatelna@seznam.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-16:00 |
Úterý | 08:00-12:00 |
Středa | 08:00-16:00 |
Čtvrtek | 08:00-12:00 |
Pátek | zavřeno |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Tomáš Spáčil - starosta
- Ing. Bc. Zbyněk Balhar - místostarosta
Webové prezentace
Bankovní účty
8420771/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Obec Široká Niva
Tomáš Spáčil, tel.:604407993Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc do 33 000 Kč/měsíc |
Požadujeme: • VŠ nebo SŠ vzdělání s maturitou (výhodou je vzdělání ekonomického, právního nebo administrativního směru) • věk minimálně 18 let a plná způsobilost k právním úkonům • bezúhonnost • znalost práce s PC na pokročilejší úrovni • znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, a dalších souvisejících předpisů • samostatnost, odpovědnost, pečlivost • řidičský průkaz skupiny B • praxe v administrativě výhodou Náplň práce: • vedení elektronické spisové služby (KEO4) a elektronické úřední desky • archivace, skartační řízení, správa dokumentace • administrativní zajištění agendy opatrovnictví • příprava a evidence nájemních smluv • evidence odpadového hospodářství • evidence hrobových míst a smluv o pronájmu • vedení evidence veřejných zakázek malého rozsahu a příprava podkladů • administrativní podpora při zajišťování voleb • vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999 Sb. • příprava podkladů pro správní řízení (např. kácení dřevin, rušení trvalého pobytu, zvláštní užívání pozemních komunikací) • zástup v provozovně Pošta Partner • zajištění informovanosti občanů Nabízíme: • platové zařazení dle dosaženého vzdělání a prokázané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů • 25 dnů dovolené • zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování) • možnost nenárokových složek platu dle pracovního výkonu a hodnocení (osobní příplatek, odměny) Zájemci do výběrového řízení doloží: • přihlášku (forma volná) obsahující: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu (případně i přechodného), číslo občanského průkazu, telefonní kontakt, kontaktní e-mail, datum a podpis • profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech vztahujících se k pozici • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání • souhlas se zpracováním osobních údajů Podmínky vyhlašovatele: Zasláním přihlášky a požadovaných dokladů nevzniká uchazeči právní nárok na uzavření pracovní smlouvy. O výsledku výběrového řízení bude písemně informován pouze vybraný uchazeč, neúspěšní uchazeči budou vyrozuměni formou emailu. Obec Široká Niva si vyhrazuje právo toto výběrové řízení kdykoli změnit, doplnit, zrušit nebo od něj odstoupit. Přihlášku označenou na obálce „Výběrové řízení – ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK“ doručte na adresu: Obecní úřad Široká Niva, Široká Niva č. p. 79, 792 01 Široká Niva, nejpozději do 25. 07. 2025 do 15.00 hod. Jakmile bude vybrán vhodný uchazeč, výběrové řízení bude ukončeno. Bližší informace o pracovní pozici poskytne starosta obce Široká Niva osobně, nebo na tel. č. 604407993. Po ukončení výběrového řízení budou všechny poskytnuté dokumenty a osobní údaje skartovány. Nezasílejte proto písemnosti, které si přejete vrátit zpět.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.11.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU