Obec Nošovice
Oficiální název: Obec Nošovice
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: h3rbi5y

Kontakty
- 558 641 332
- 558 641 032
- 558 641 994
- 731 525 001
- obec@nosovice.cz
- starosta@nosovice.cz
- mistostarosta@nosovice.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. Jiří Myšinský - starosta
- Martina Pačísková - místostarostka
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Obec Nošovice
Přihlášky do 31.7.2025Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
z:3/7/2025 Pracovní náplň: - Zodpovědnost za vedení kompletní účetní, mzdové a personální agendy prostřednictvím softwaru společnosti Gordic spol. s r. o. - Zajišťovat platební styk, evidenci majetku, správu pohledávek a závazků. - Provádět zúčtovávání dotací a finančních prostředků. - Vést správu bytového fondu, včetně provádění vyúčtování služeb spojených s bydlením. Požadujeme: - Spolehlivost a důstojné vystupování. - Schopnost komunikovat se správními úřady, společnostmi a zákazníky. - Minimálně plné středoškolské vzdělání. - Předložení výpisu z RTT. - Výhodou předchozí relevantní pracovní zkušenosti, základní orientace v problematice a souvisejících procesech (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví; vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, pro některé vybrané účetní jednotky; zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů). - Nástup možný k 01.10.2025 jinak dle dohody. Nabízíme: - Příjemné moderní pracovní prostředí. - 8/hodinový pracovní úvazek. - Pracovní poměr na dobu neurčitou s šestiměsíční zkušební dobou. - Odpovídající mzdové ohodnocení v souladu se zákoníkem práce, 10. platová třída (min. od 30 000,- Kč) dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění. - 5 týdnů dovolené. - Příspěvek na stravování. - Příspěvek na důchodové připojištění. - Stabilní pracovní zázemí. - 5 dnů indispozičního volna. V případě zájmu zasílejte motivační dopis se strukturovaným životopisem včetně kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání na e-mail obec@nosovice.cz, případně na adresu Obecní úřad Nošovice, Nošovice 58, 739 51 Dobrá v termínu nejpozději 31.07.2025 do 12:00 hod. označené nápisem "Výběrové řízení - účetní Technických služeb Nošovice".
Obec Nošovice
Přihlášky do 31.7.2025Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 50 000 Kč/měsíc |
z:3/7/2025 VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Starosta obce Nošovice vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa ředitele/ky příspěvkové organizace "Technické služby Nošovice" Předmětem činnosti příspěvkové organizace je zejména, zajištění údržby budov a veřejných prostranství v majetku obce Nošovice a další úkony uvedené ve zřizovací listině organizace. Předpokládaný nástup: 01.10.2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: doba neurčitá s šestiměsíční zkušební dobou Místo výkonu práce: obec Nošovice Pracovní náplní ředitele/ky bude dle zřizovací listiny příspěvkové organizace zejména: - jednat jménem příspěvkové organizace samostatně v souladu s platnými předpisy a v rámci oprávnění organizace daných zřizovací listinou - bude odpovídat za finanční hospodaření organizace, za nakládání se svěřeným majetkem ve vlastnictví organizace, - odpovídat za dodržování právních předpisů upravujících finančních hospodaření, účetnictví, finanční kontrolu atd. Platové podmínky: - Plný pracovní úvazek v 12. platové třídě (min. od 50 000,- Kč, příplatky za vedení, osobní příplatek) dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění. Platový tarif bude stanoven dle dosaženého vzdělání a praxe. Požadavky: - předložení výpisu z RT - minimálně středoškolské vzdělání - znalost základů fungování příspěvkových organizací - technické myšlení a praktické uvažování - komunikační a organizační schopnosti - vedení kolektivu do 15 zaměstnanců - manuální dovednosti - praxe v oboru výhodou - znalost práce na PC - zodpovědný přístup k práci - ochota vzdělávat se - časová flexibilita, - ochota pracovat dle potřeb obce - samostatnost a spolehlivost, - proaktivní přístup - pohotovost v řešení nenadálých situací - řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič, ostatní skupiny výhodou Benefity: - stravenkový paušál - 25 dní dovolené - služební telefon k dispozici i k soukromým účelům - 5 dnů indispozičního volna - příspěvek zaměstnavatele na penzijní/životní pojištění - služební auto i k soukromým účelům Náležitosti přihlášky uchazeče: - jméno, příjmení uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu - kontaktní spojení (telefon, email) - souhlas s využitím osobních údajů pro účely výběrového řízení - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady: - strukturovaný životopis, ve kterém uvede přesné časové údaje o dosavadních zaměstnáních (den, měsíc, rok, od-do), o odborných znalostech a dovednostech - motivační dopis (vlastní pohled na činnost technických služeb) - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce Časový harmonogram výběrového řízení: - Termín pro podání přihlášky je do 31. 7. 2025. do 12:00 hod. Přijaté nabídky budou posouzeny starostou obce Nošovice a o konečném rozhodnutí budou uchazeči následně vyrozuměni. - V případě potřeby doplnění dalších informací nebo v případě zájmu o prohlídku provozovny kontaktujte Danielu Pantokovou, na tel. 734 471 174. Přihlášku v zalepené papírové obálce označené nápisem "Výběrové řízení - ředitel/ka Technických služeb Nošovice" zašlete buď poštou na adresu Obecní úřad Nošovice, Nošovice čp. 58, 739 51, nebo předejte osobně na obecním úřadě v Nošovicích, popř. v elektronické podobě do datové schránky ID h3rbi5y. Starosta obce Nošovice si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit bez udání důvodu, v kterékoli jeho fázi.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.12.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.09.2013Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU