OBEC Křelov-Břuchotín
Oficiální název: Obec Křelov-Břuchotín
DIČ: CZ63028255
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: yrnbnbs
Kontakty
- 585 381 503
- 777 763 456
- obec@krelov.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
Úterý | 08:00-12:00 | |
Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
Čtvrtek | 08:00-12:00 | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Bc. David Šafář - starosta
- Jan Nastoupil - místostarosta
- Radek Štencl, DiS. - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1801734359/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Obec Křelov - Břuchotín
Bc. David Šafář, tel.:585 381 503e-mail: obec@krelov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc |
Bližší informace naleznete na úřední desce Obce Křelov-Břuchotín. Termín předání přihlášek je do 04.07.2025 do 10.00 hod. na OÚ Křelov-Břuchotín, se sídlem ul. Marie Majerové 45/25, Křelov, v uzavřené obálce s označením „Výběrové řízení - úředník – neotvírat“. Po skončení výběrového řízení budou všichni uchazeči vyrozuměni o jeho výsledku (uchazeč, nechť uvede adresu nebo kontakt, na kterém chce být vyrozuměn). Požadujeme: Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou (obor státní správa nebo ekonomického směru výhodou) a čistý trestní rejstřík. Aktivní a iniciativní přístup k zadaným úkolům a k jejich plnění v požadované kvalitě. Loajálnost, spolehlivost, vysokou výkonnost, preciznost, časovou flexibilitu, samostatné rozhodování, týmovou spolupráci, smysl pro detail a ochotu dalšího vzdělávání. Řidičský průkaz sk. B, není podmínkou. Perfektní znalost práce s počítačem (Excel, Word), internet. Základní znalost zákona č. 128/2000 Sb. zákon o obcích a správního řádu jsou výhodou. Výhodou praxe v místní správě, samosprávě, práce na úseku stavebního řízení či ve stavebnictví. Nabízíme: Pracovní poměr na dobu určitou – 1. roku s tříměsíční zkušební dobou a možností prodloužení na dobu neurčitou. Pracovní úvazek na 40 hodin týdně (lze dle domluvy upravit). Platové zařazení – 8. a po zpracování 9. třída dle přílohy č. 2 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. + při dosažení kvalitních výsledků vykonávané práce osobní příplatek. Rozsah dovolené 200 hod. za rok, příspěvek na stravu. Pravidelná pracovní doba, volné víkendy a svátky.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.12.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.05.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.09.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU