Obec Hrušovany u Brna
Oficiální název: Obec Hrušovany u Brna
DIČ: CZ00281824
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: f6fby7k

Kontakty
- 547 236 117
- 547 237 117
- 602 766 388
- 602 553 488
- 775 075 058
- podatelna@ouhrusovany.cz
- starosta@ouhrusovany.cz
- mistostarosta@ouhrusovany.cz
Úřední hodiny
| Pondělí | 06:30-12:00 | 12:30-17:00 |
| Úterý | zavřeno | |
| Středa | 06:30-12:00 | 12:30-17:00 |
| Čtvrtek | zavřeno | |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Pavel Kadlec - starosta
- Ing. Pavla Dratvová - místostarostka
- Ing.arch. Dušan Knoflíček - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2022877339/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
94-16416641/0710 DPH účet, zveřejněn 02.08.2013 |
|
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Obec Hrušovany u Brna
Mgr. Radka Raflová, tel.:602 158 895e-mail: tajemnik@ouhrusovany.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 24 960 Kč/měsíc |
První kontakt: osobně, telefonicky či e-mailem. PRACOVNÍK / CE pro údržbu obce a péči o zeleň Náplň práce: Údržba místních komunikací a chodníků, údržba veřejné zeleně, běžné údržbové práce a opravy, drobné stavební práce. Místo výkonu práce: Hrušovany u Brna Práce v jednosměnném provozu, plný pracovní úvazek nebo možnost zkráceného úvazku i práce na základě dohody. Platové podmínky: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb. – 5. platová třída (minimální zaručená mzda 20.800 Kč pro rok 2025). Osobní příplatek dle snahy a ochoty se dále zlepšovat a zvyšovat kvalifikaci. Benefity: 25 dnů dovolené, 5 dnů sick day, příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu, příspěvek na penzijní spoření a připojištění, zaměstnanecké benefity ve formě příspěvků na rekreaci, zdravotní péči, kulturní a sportovní akce. Požadavky: •minimálně středoškolské vzdělání s výučním listem •zdravotní způsobilost •řidičský průkaz sk. B, další skupiny výhodou •manuální a technická zručnost Dále výhodou: •další skupiny řidičského průkazu (C, T) •zkušenost s prací s komunální technikou (malotraktor, křovinořez, motorová pila a další) •znalost stavebních postupů a prací Termín nástupu: dohodou Strukturovaný životopis s projevením zájmu o tuto pozici posílejte na email podatelna@ouhrusovany.cz nebo se zastavte přímo na obecním úřadě.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2023-018965 | Služby | 7 500 000,00 Kč |
Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou služby – zpracování architektonické studie, potřebných stupňů projektové dokumentace a související inženýrské činnosti v rámci projektu obnovy vily Adolfa Loose za účelem zřízení Kulturního centra Adolfa Loose, který je blíže specifikován v příloze č. 5 zadávací dokumentace (Ideová koncepce + libreto budoucího využití) a č. 6 zadávací dokumentace (Vstupní podklady pro zpracování projektové dokumentace), způsobem a za podmínek dle smlouvy o dílo, která je přílohou č. 4 zadávací dokumentace.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.01.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.11.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





