Obec Hořátev
Oficiální název: Obec Hořátev
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: jw8bkyz
Kontakty
- 325 514 159
- 725 021 382
- 702 024 214
- starosta@horatev.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Martin Richter - starosta
- Ing. Matěj Přibyl - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Obec Hořátev
Martin Richtere-mail: starosta@horatev.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 22. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Nástup možný IHNED. Pracovní poměr na plný úvazek. Pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce. Min. 9. platová třída (platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č.262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Náplň práce: vedení účetnictví obce a rozpočtu obce; daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání; účtování pokladny, fakturace; evidence majetku, závazků a pohledávek obce; příprava podkladů pro inventarizaci majetku; příprava auditu, komunikace s auditory; personalistika, zpracování podkladů pro mzdy; zpracování statistických výkazů; zajišťování platebního styku s bankou; skartace a archivace účetních dokladů; další administrativní práce na obecním úřadě; mzdy Požadujeme: minimálně úplné středoškolské vzdělání s praxí 2roky; znalost účetního programu GORDIC výhodou; dobrá znalost práce s PC (zejména windows, MS Office, internet); prokázání zvláštní odborné způsobilosti, podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, nejpozději do 18 měsíců od nástupu Žádost uchazeče musí obsahovat: jméno, příjmení; životopis; datum a místo narození; státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonní kontakt pro možnost domluvení pohovoru; datum a podpis zájemce K žádosti uchazeč přiloží: strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a s důrazem na odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných činností; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců – doložit nejpozději při osobním pohovoru; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – doložit nejpozději při osobním pohovoru; souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb. Místo, způsob a lhůta pro podání žádosti: Lhůta pro podání přihlášky: neomezeně do obsazení pozice. Způsob podání přihlášky: elektronicky na email: starosta@horatev.cz nebo poštou na adresu Obec Hořátev, Hořátev 17, 289 13 nebo osobně na Obecní úřad Hořátev. Vybraní uchazeči budou po dohodě termínu pozváni k osobnímu pohovoru.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.05.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.03.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU