NÁBYTEK MIKULÍK s.r.o.
Kontakty
- 519 323 424
- 519 432 014
- 608 457 686
- 608 815 550
- info@nabytek-mikulik.cz
- obchod@nabytek-mikulik.cz
- prodejna@nabytek-mikulik.cz
- fakturace@nabytek-mikulik.cz
Provozní doba
| letní čas | ||
| Pondělí | 08:30-18:00 | |
| Úterý | 08:30-18:00 | |
| Středa | 08:30-18:00 | |
| Čtvrtek | 08:30-18:00 | |
| Pátek | 08:30-18:00 | |
| Sobota | 08:00-11:00 | |
| Neděle | zavřeno | |
| zimní čas | ||
| Pondělí | 08:30-17:00 | |
| Úterý | 08:30-17:00 | |
| Středa | 08:30-17:00 | |
| Čtvrtek | 08:30-17:00 | |
| Pátek | 08:30-17:00 | |
| Sobota | 08:00-11:00 | |
| Neděle | zavřeno | |
Kontaktní osoby
- Renata Mikulíková - majitelka, jednatelka
- Miroslav Mikulík - majitel, jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
5419226319/0800 DPH účet, zveřejněn 30.03.2019 |
|
Činnosti firmy
- výroba
- bytový nábytek
- prodej
- bytový nábytek
- výroba a prodej
- kuchyně
Volná pracovní místa
NÁBYTEK MIKULÍK s.r.o.
Eva Vyhňáková, tel.:608 746 080e-mail: personalni@nabytek-mikulik.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 27. 8. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
První kontakt: e-milem nebo telefonicky (Po - Pá: od 8hod - do 15 hod.) Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Jsme rodinná firma s 35ti letou tradicí v oblasti výroby kvalitního nábytku. Specializujeme se na sériovou výrobu a zvládáme i truhlářské projekty na míru. Do našeho týmu hledáme šikovného truhláře, který ocení stabilitu, přátelské prostředí, zázemí moderní výroby. Co budete mít na starost? - výroba nábytku z lamina - kompletace a montáž nábytku - postupné zaškolení Kvality, které hledáme u nového kolegy: - být zručný, šikovný a pečlivý - pracovat samostatně a spolehlivě - ochotu se učit novým věcem - kladný vztah k řemeslu - schopnost číst technické výkresy nábytku (výhodou, ne podmínkou) a pracovat dle zadání Že vše neovládáte? Nevadí, naučíme vás to. Opravdu je důležitá chuť do práce a nadšení. Nabízíme: - odpovídající mzdové ohodnocení - zaškolení - stravenkový paušál - firemní benefity a firemní akce - přátelský kolektiv - zázemí stabilní rodinné firmy Místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice. Termín nástupu: ihned, dle dohody. Práce na HPP, plný úvazek. Pracovní doba: od pondělí do pátku od 7.00 do 15.30 hodin Zaujala Vás nabídka? Kontaktujte nás na telefonu 608 746 080 nebo pošlete životopis na personalni@nabytek-mikulik.cz Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
NÁBYTEK MIKULÍK s.r.o.
Eva Vyhňáková, tel.:608 746 080e-mail: personalni@nabytek-mikulik.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
První kontakt: e-milem nebo telefonicky (Po - Pá: od 8hod - do 15 hod.) Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Jsme rodinná firma s více než 35letou tradicí na českém trhu. Tvoříme tým lidí napříč generacemi, kteří svou práci vykonávají s nasazením a chutí neustále se rozvíjet. Jsme NÁBYTEK MIKULÍK. Máte organizovaný přístup k práci, schopnost efektivně řešit úkoly a zároveň jste týmový hráč? Pak hledáme právě vás do našeho týmu na pozici ASISTENT/KA VEDENÍ FIRMY. Vaší náplní práce bude: o administrativní práce a obchodní korespondence o zpracování a odesílání poštovních zásilek a balíčků (včetně online služeb) o vedení pokladní knihy, vydávání záloh na mzdy o správa datových schránek o příprava ročních účetních přehledů pro účetní o archivace firemní dokumentace o pořizování zápisů z porad o zajišťování kancelářských a hygienických potřeb, běžné nákupy o zpracování přijatých faktur a závazků (např. vratky, pokuty apod.) v programu POHODA o spolupráce při organizaci obchodních akcí a jejich analýzy o podpora při realizaci dotačních projektů napříč firmou o pravá ruka našeho vedení Požadujeme: o minimálně SŠ vzdělání s maturitou o příjemné a profesionální vystupování při osobní, telefonické i písemné komunikaci o dobrou znalost MS Office a Google Workspace o organizační schopnosti, spolehlivost a efektivitu o znalost programu POHODA výhodou nikoli podmínkou o aktivní využívání AI o ochotu učit se novým věcem, proaktivní přístup o aktivní řidičský průkaz skupiny B (výjezdy po okolí jsou součástí práce) Nabízíme: o odpovídající mzdové ohodnocení o stravenkový paušál o věrnostní benefity a firemní akce o zaškolení a profesní rozvoj o přátelský kolektiv o zázemí stabilní rodinné firmy Místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice Termín nástupu: dle dohody, možný ihned Typ pracovního poměru: HPP, plný úvazek Pracovní doba: 7:00-15:30 Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám svůj životopis a krátké představení na adresu personalni@nabytek-mikulik.cz. Ozveme se Vám obratem.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
18. VELETRH NÁBYTKU, INTERIÉRŮ A BYTOVÝCH DOPLŇKŮ
30.03.2022 - 02.04.2023
stánek 4/C03b





