MSA, a.s.
Oficiální název: MSA, a.s.
DIČ: CZ45192278
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: xkwfa5c
Kontakty
- 553 881 111 - spojovatelka
- sales@msa.cz
Webové prezentace
Bankovní účty
CZ2008000000000002229992 DPH účet, zveřejněn 06.02.2014 | ![]() |
6015-1809091183/0300 DPH účet, zveřejněn 06.02.2014 | ![]() |
CZ3868000000001200100123 DPH účet, zveřejněn 06.02.2014 | ![]() |
CZ1068000000001200333330 DPH účet, zveřejněn 06.02.2014 | ![]() |
117160243/0300 DPH účet, zveřejněn 06.02.2014 | ![]() |
117332113/0300 DPH účet, zveřejněn 06.02.2014 | ![]() |
117264093/0300 DPH účet, zveřejněn 06.02.2014 | ![]() |
4200033999/6800 DPH účet, zveřejněn 06.02.2014 | ![]() |
2234222/0800 DPH účet, zveřejněn 06.02.2014 | ![]() |
2102039466/2700 DPH účet, zveřejněn 02.07.2019 | ![]() |
CZ9503001730400009391183 DPH účet, zveřejněn 18.05.2021 | ![]() |
9391183/0300 DPH účet, zveřejněn 18.05.2021 | ![]() |
CZ2427000000000042357032 DPH účet, zveřejněn 28.05.2013 | ![]() |
CZ6827000000000042357016 DPH účet, zveřejněn 28.05.2013 | ![]() |
CZ4303000000000346949205 DPH účet, zveřejněn 29.01.2025 | ![]() |
Činnosti firmy
- výroba, dodávka, servis
- průmyslové armatury
Volná pracovní místa
MSA, a.s.
Ing. Zuzana Stromská, tel.:733 678 252e-mail: zuzana.stromska@msa.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
KO: Ing. Zuzana Stromská, tel.: 733 678 252, email: zuzana.stromska@msa.cz. Po telefonické domluvě možnost osobní schůzky. Požadujeme: - SŠ/VŠ technického směru (strojní, materiálové inženýrství nebo příbuzné). - Praxi v oblasti kvality nebo certifikace ve strojírenství výhodou. - Znalost procesů certifikace a orientaci v technických normách (ISO, EN apod.). - Anglický jazyk na pokročilé komunikativní úrovni, další cizí jazyk výhodou. - Dobrou znalost práce s MS Office, zkušenost s prací v ERP systému výhodou. - Pečlivost, důslednost, schopnost samostatné práce i týmové spolupráce. - Flexibilitu a ochotu cestovat. Nabízíme: - Příspěvek na penzijní připojištění, závodní stravování, mimořádné odměny Náplň práce: - Příprava a schvalování plánů kvality pro produktovou řadu armatur. - Kontrola došlé technické a průvodní dokumentace z hlediska souladu s požadavky smluv a norem. - Dohled nad plněním zakázek z pohledu dodržování pravidel řízení kvality a specifických požadavků zákaznických kontraktů. - Evidence a správa průvodní dokumentace k jednotlivým zakázkám. - Příprava podkladů a dokumentace pro audity a certifikační řízení. - Organizace a zajištění přejímacích prohlídek u zákazníka. - Aktivní účast na přejímkách u dodavatelů v zahraničí (služební cesty cca 1-2 týdny za čtvrtletí). - Řešení neshod, reklamací zákazníků a spolupráce při stanovování nápravných a preventivních opatření. - Analýza příčin neshod a jejich odstraňování ve spolupráci s výrobou, technologií a konstrukcí.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 05.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 22.12.2014Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 17.08.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.01.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU