Moravia Systems a.s.
Oficiální název: Moravia Systems a.s.
DIČ: CZ26915189
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: v2se9qj
Kontakty
- 518 777 153
Provozní doba
Pondělí | 07:00-15:30 |
Úterý | 07:00-15:30 |
Středa | 07:00-15:30 |
Čtvrtek | 07:00-15:30 |
Pátek | 07:00-15:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2102739294/2700 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ9227000000002102739307 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
8010-903114383/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ7027000000002102739315 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ4303001760300903114383 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | ![]() |
CZ5103001712800903114383 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | ![]() |
1665610297/0100 DPH účet, zveřejněn 20.11.2014 | ![]() |
CZ3201000001078775460287 DPH účet, zveřejněn 20.11.2014 | ![]() |
CZ4401000001078775770277 DPH účet, zveřejněn 20.11.2014 | ![]() |
CZ7980400000002001273448 DPH účet, zveřejněn 13.06.2024 | ![]() |
CZ5780400000002001273456 DPH účet, zveřejněn 13.06.2024 | ![]() |
2001268972/8040 DPH účet, zveřejněn 13.06.2024 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
Moravia Systems a.s. - Vinohradská 1511/230, Strašnice, PrahaNejbližší pobočka
Moravia Systems a.s. - Orlí 542/27, Brno-město, Brno49,28 kmČinnosti firmy
- velkoobchod
- armatury pro plynárenství, energetiku a topenářství
- komponenty armatur se servo a pneu pohony
- příslušenství armatur
- příruby
- přechody
- velkoobchod
- armatury pro chemický průmysl
- komponenty armatur se servo a pneu pohony
- příslušenství armatur
- příruby
- přechody
- velkoobchod
- armatury pro vodárenství
- komponenty armatur se servo a pneu pohony
- příslušenství armatur
- příruby
- přechody servis
- průmyslové armatury a pohony
- velkoobchod
- armatury pro vzduchotechniku
- komponenty armatur se servo a pneu pohony
- příslušenství armatur
- příruby
- přechody
- výroba
- průmyslové armatury (včetně servopohonů, pneupohonů)
- šoupátka a klapky
- kulové kohouty a ventily
- filtry a navrtávací pasy
- poklopy
- zemní soupravy
- sací a vtokové koše
- odvaděče kondenzátu
- příruby, kolena, přechody, klenutá dna
- výroba, vývoj, prodej a uvedení do provozu
- regulační stanice plynu
- servis
- průmyslové armatury a pohony
Volná pracovní místa
Moravia Systems a.s. - Vracov
Bc. Nikola Raiskupová DiS., tel.:775876389e-mail: personalni@moraviasystems.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
Asistent/ka projektových manažerů Baví Vás administrativa, máte smysl pro detail a hledáte různorodou práci v projektovém prostředí? Chcete být klíčovou oporou projektových manažerů a mít přehled o tom, co se v projektech děje od začátku až do konce? Pak hledáme právě Vás! Co Vás u nás čeká: • Zajišťování administrativní a organizační podpory projektovým manažerům ve všech fázích projektu • Zpracování, správa a archivace atestové a projektové dokumentace (dodací listy, atesty, kontrolní a předávací protokoly, zápisy z porad, smlouvy apod.) • Práce v informačním systému – zakládání a správa projektových zakázek, objednávek, výrobních karet, sledování pohybů materiálu, zpracování podkladů k fakturaci a správa technické dokumentace v návaznosti na průběh zakázek • Příprava a kompletace podkladů pro fakturaci, objednávky a nákupy • Podílení se na přípravě dokumentace pro výběrová řízení a smlouvy s dodavateli • Spolupráce na tvorbě přehledů, výkazů a kontrolních reportů • Komunikace s kolegy z výroby, skladu i externími dodavateli • Aktivní účast na zefektivňování administrativních procesů v projektovém řízení Co byste měl/a mít: • SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru • Zkušenosti s administrativní činností nebo projektovou podporou • Výbornou znalost práce na PC a MS Office (zejména Excel a Word) • Zkušenosti s interními informačními systémy společnosti (např. Navision, Helios, Pohoda) • Schopnost práce s technickou a projektovou dokumentací (výkresy, kusovníky, atesty, harmonogramy apod.) • Pečlivost, samostatnost a zároveň schopnost týmové spolupráce • Základní znalost anglického jazyka (pro čtení a psaní e-mailové komunikace) Co nabízíme: • Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem • Možnost být součástí zajímavých projektů a vidět jejich realizaci v praxi • Pestrou administrativní práci s přesahem do různých oblastí – od dokumentace po logistiku • Příležitost k profesnímu růstu v oblasti projektového řízení • Férové mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem • 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova, příspěvek na stravování a další benefity Chcete být součástí projektového týmu a mít zodpovědnost za klíčové administrativní činnosti a dokumentaci? Ozvěte se nám :-)
Moravia Systems a.s. - Vracov
Bc. Nikola Raiskupová DiS., tel.:775876389e-mail: personalni@moraviasystems.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 50 000 Kč/měsíc |
Hledáte pozici, kde budete opravdu řídit projekt? Umíte držet termíny, rozpočet i tým v chodu a nezaleknete se ani nákupu materiálu? Pak hledáme právě Vás! Do našeho týmu hledáme projektového manažera/manažerku, který/á převezme zodpovědnost za vedení zakázek od zahájení až po finální předání a zároveň zajistí, aby byl potřebný materiál i služby k dispozici včas, za správnou cenu a bez komplikací. Co Vás u nás čeká: • Komplexní řízení projektů ve všech jejich fázích • Vedení týmu, subdodavatelů, kontrolních dnů a jednání se zákazníky • Sledování rozpočtu, nákladů, výnosů a cash flow • Aktivní účast na výběrových řízeních • Nákup materiálu a služeb potřebných pro realizaci projektů • Koordinace všech kroků projektu a operativní řízení změn a rizik • Koordinace přejímek se zákazníky i externími kontrolory • Odpovědnost za harmonogram, kvalitu výstupů a finální dodání • Pravidelné reportování stavu projektu dovnitř týmu i směrem k zadavateli • Příprava balicích listů a podkladů pro fakturaci Co byste měl/a mít: • Praxi s řízením projektů (ideálně v technickém nebo výrobním prostředí) • Základní přehled v nákupu a logistice • Technické myšlení a schopnost porozumět technickým souvislostem • Samostatnost, schopnost se rozhodovat a dotahovat věci do konce • Výborné organizační a komunikační dovednosti • Schopnost řídit více projektů současně • Orientaci na výsledek a schopnost zvládat tlak i změny • Angličtinu na komunikativní úrovni, další jazyk výhodou Co nabízíme: • Zodpovědnou a smysluplnou práci na konkrétních zakázkách • Stabilní zaměstnání a možnost dlouhodobé spolupráce • Možnost ovlivnit chod projektů a přinášet vlastní řešení • Přátelský a profesionální tým • Férové ohodnocení a prostor pro další rozvoj • 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, občasnou práci z domova, příspěvek na stravování a další benefity Chcete být tím, kdo má projekt pevně v rukou – od první analýzy až po závěrečnou fakturu? Ozvěte se nám. Rádi se s Vámi setkáme osobně. :-)
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.01.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU