MĚSTSKÝ ÚTULEK TŘINEC
Oficiální název: Statutární město Třinec
DIČ: CZ00297313
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 4anbqsj
Kontakty
- 774 749 821
- utulek@trinecko.cz
Provozní doba
| Pondělí | 14:00-16:00 | |
| Úterý | 14:00-16:00 | Svátek Den vzniku Československa - provozní doba se může lišit | 
| Středa | zavřeno | |
| Čtvrtek | 14:00-16:00 | |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | 
Sociální sítě
Bankovní účty
| 1621781/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| 9005-1728781/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| 1682039379/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| 231620055/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| 19-3835250247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| 19-3841360207/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| 94-4128781/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| CZ3203000000000231620186 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| 107-1682039379/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| 19-3822960207/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| 6015-1682039379/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| 19-1621781/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |   | 
| 115-7504190217/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2023 |   | 
| 107-7890700237/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2023 |   | 
| 123-1093380237/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2023 |   | 
| 123-6614840247/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2023 |   | 
| 115-3519320207/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2023 |   | 
Provozovatel
Činnosti firmy
- útulek pro psy
Volná pracovní místa
Statutární město Třinec - pracoviště
Přihlášky do 30. 10. 2025| Směnnost: | Pružná pracovní doba | 
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek | 
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) | 
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby | 
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 | 
| Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc | 
TŘ z:2/10/2025 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 9. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: - Výkon agendy evidence obyvatel a rodných čísel, volební agendy, Czech Point a Rejstřík trestů. - Náplní práce je zejména: využívaní údajů ze základních registrů, přihlašování, změny a ukončení pobytu občanů, včetně vystavení potvrzení o změně, vedení správních řízení o rušení údaje o místu trvalého pobytu, vydávání ověřených výstupů z programu Czech Point, zabezpečování úkolů ve věcech voleb. Platové podmínky: Platová třída 9. - základní platový tarif od 29.120 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: - Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - občan ČR, EU nebo státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě cizinec s trvalým pobytem v ČR, - dosažení věku 18 let, - plná svéprávnost, - předložení výpisu z RT, - ovládat český jazyk, - splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, - výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 413/2024 Sb. Jiné požadavky: - znalost problematiky územního samosprávného celku a orientace v oblasti veřejné správy výhodou, - komunikační dovednosti, profesionální přístup ke klientům, - spolehlivost, odpovědnost, schopnost samostatného rozhodování, schopnost týmové spolupráce, flexibilita, asertivita, - zájem učit se novým věcem, - znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí). - profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy. Předpokládaný nástup: - Po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 19/2025 do 30.10.2025 do 14:30 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky (IDDS 4anbqsj nebo e-mailem (podatelna@trinecko.cz). Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 05.11.2025. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise. Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.
Statutární město Třinec - pracoviště
Přihlášky do 3. 11. 2025| Směnnost: | Pružná pracovní doba | 
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek | 
| Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné | 
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby | 
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 | 
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc | 
TŘ z:2/10/2025 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 10. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: - Agenda zajištění městské autobusové dopravy, schvalování jízdních řádů a jejich zavádění do celostátního informačního systému, sledování a vyhodnocování vývoje přepravních potřeb; tvorba tarifu v městské autobusové dopravě; zpracování stanovisek k náhradnímu zajištění dopravy v případě výluk; výkon státního odborného dozoru v městské autobusové dopravě; agenda správy a údržby autobusových zastávek ve vlastnictví města. Platové podmínky: - Platová třída 10. - základní platový tarif od 33.280 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: - Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - občan ČR, EU nebo státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě cizinec s trvalým pobytem v ČR, - dosažení věku 18 let, - plná svéprávnost, - předložení výpisu z RT, - ovládat český jazyk, - splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, - výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 512/2002 Sb. Jiné požadavky: - výhodou vzdělání v oboru ekonomickém, nebo technickém, - výhodou praxe v oboru, - výhodou znalost problematiky územního samosprávného celku a orientace v oblasti veřejné správy, - komunikační dovednosti, spolehlivost, odpovědnost, schopnost samostatného jednání a rozhodování, schopnost týmové spolupráce, flexibilita, asertivita, - znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí), - řidičský průkaz sk. B (řízení služebního vozidla při pracovních cestách). Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.: - profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Zájemce předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy. Předpokládaný nástup: Od 01.01.2026. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 18/2025 do 03.11.2025 do 17:00 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky (IDDS 4anbqsj ) nebo e-mailem (epodatelna@trinecko.cz). Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 12.11.2025.Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.
Statutární město Třinec - pracoviště
Přihlášky do 20.11.2025| Směnnost: | Pružná pracovní doba | 
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek | 
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské | 
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby | 
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 | 
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc | 
TŘ z:24/10/2025 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 11. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: Zajišťování odborných a specializovaných agend na oddělení sociální pomoci odboru sociálních věcí - pozice Vedoucí kontaktního místa pro bydlení/koordinátor bytových opatření: terénní sociální šetření bytové nouze; základní a odborné sociální poradenství ve věci dávkového systému a dostupných sociálních služeb; vyhodnocení bytové situace občana a navržení potřebných podpůrných opatření; koordinace činností kontaktního místa pro bydlení a nastavování spolupráce jednotlivých aktérů dle zákona o podpoře v bydlení v rámci obcí s rozšířenou působností. Tvorba územní politiky bydlení. Platové podmínky: Platová třída 11. - základní platový tarif od 35.840 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu. Jiné požadavky: " zdravotní a odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, " orientace v oblasti sociální práce, sociálních služeb, veřejné správy výhodou, " aktivní a empatický přístup ke klientům, dobré komunikační a organizační schopnosti, " schopnost zvládat stresové situace, " samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, schopnost týmové spolupráce, " vítána znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL, " řidičský průkaz skupiny B (řízení referentského vozidla při pracovních cestách). Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.: " profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, " ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu, " výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy Předpokládaný nástup: 01.01.2026. Postup pro podání přihlášky: Přihlášku s požadovanými doklady je nutné doručit na Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec, nejpozději do 20.11.2025 do 14:30 hodin. Přihlášku lze doručit osobně na podatelnu, poštou, prostřednictvím datové schránky (ID DS: 4anbqsj) nebo e-mailem na adresu podatelna@trinecko.cz. Zásilku nebo elektronickou zprávu označte textem "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 20/2025". V případě, že si uchazeč přeje zachovat důvěrnost své účasti, může podat přihlášku v uzavřené obálce s uvedeným označením. Další informace: Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 26.11.2025
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.02.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.08.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.08.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.12.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 29.02.2016Projekt dokončen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.02.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 04.02.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 09.12.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.09.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 22.05.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 20.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 09.04.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 03.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 24.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 07.01.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.12.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU


 
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                              



 
		