MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Bruntál
Kontakty
- 554 706 525
- mic@mubruntal.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:00-16:30 | |
Úterý | 08:00-16:30 | |
Středa | 08:00-16:30 | |
Čtvrtek | 08:00-16:30 | |
Pátek | 08:00-16:30 | Otevřeno |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
letní sezóna | ||
Pondělí | 08:00-16:30 | |
Úterý | 08:00-16:30 | |
Středa | 08:00-16:30 | |
Čtvrtek | 08:00-16:30 | |
Pátek | 08:00-16:30 | Otevřeno |
Sobota | 09:00-16:00 | Svátek Den věrozvěstů Cyrila a Metoděje - provozní doba se může lišit |
Neděle | 09:00-16:00 | Svátek Den upálení mistra Jana Husa - provozní doba se může lišit |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-525771/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
525771/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
230111021/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1387749378/2700 DPH účet, zveřejněn 31.10.2024 | ![]() |
Ústředí
Činnosti firmy
- městské informační centrum
Volná pracovní místa
Město Bruntál
Podatelna, tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o EHP, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v ČR povolen trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: - vysokoškolské, nebo vyšší odborné vzdělání (zaměření na cestovní ruch, regionální rozvoj, marketing, veřejnou správu výhodou), - aktivní znalost 1 světového jazyka (AJ, NJ) min. na úrovni B2, znalost polského jazyka výhodou, - znalost problematiky cestovního ruchu včetně destinačního managementu, - zkušenosti s přípravou a realizací projektů v oblasti cestovního ruchu, příp. jinou dotační agendou (např. fondy EU, národní dotace apod.), - znalost místního regionu, jeho turistického potenciálu, památek, služeb a infrastruktury, - schopnost vytvářet a propagovat turistické produkty, - znalost práce na PC, znalost principů marketingu a PR, správy webu a sociálních sítí, - dobré komunikační schopnosti a příjemné společenské vystupování, samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita, ochota pracovat i o víkendech a ve večerních hodinách, - výborné organizační a prezentační schopnosti, - řidičský průkaz sk. B výhodou. Koordinátor cestovního ruchu je odpovědný za rozvoj, podporu a propagaci turistického potenciálu města Bruntál a regionu Bruntálska. Tato pracovní pozice bude kombinovat prvky marketingu, projektového řízení, práce s veřejností amístními subjekty, správy informačních kanálů a tvorby koncepcí rozvoje. Koordinátor cestovního ruchu zajišťuje: ? agendu místních poplatků z ubytování na území města Bruntál, ? koordinuje turistické a kulturní aktivity, spolupracuje s místními institucemi, podnikateli a organizacemi, ? připravuje a realizuje propagační kampaně, podílí se na tvorbě marketingových materiálů, ? organizuje a podporuje městské akce a festivaly zaměřené na turisty, ? zastupuje město na veletrzích a prezentacích cestovního ruchu, ? zajišťuje informační servis pro návštěvníky, ? zajišťuje sběr a vyhodnocení statistik a údajů o návštěvnosti a turistickém ruchu, ? zpracovává žádosti o dotace a granty v oblasti cestovního ruchu, ? spolupracuje na rozvoji infrastruktury pro turisty apod. Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, další benefity. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: o jméno, příjmení a titul uchazeče, o datum a místo narození uchazeče, o státní příslušnost uchazeče, o místo trvalého pobytu uchazeče, o druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem EHP, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, o datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; při podání přihlášky lze doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doklad připojit v prosté kopii, - doklad o dosažené kvalifikaci ve světovém jazyce nebo jazykový certifikát, při podání přihlášky lze doklad připojit v prosté kopii. Písemnou přihlášku lze podat: o ve lhůtě do 17.7.2025 na: ? podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál ? odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu: c9vbr2k ? odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením
Město Bruntál
Podatelna, tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 43 000 Kč/měsíc |
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 9.-10. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o vysokoškolské vzdělání stavebního směru nebo vyšší odborné vzdělání stavebního směru nebo středoškolské vzdělání stavebního směru, ukončené maturitní zkouškou, o minimální délka praxe u VŠ vzdělání 2 roky, o minimální délka praxe u SŠ vzdělání 5 let, o znalost zákona č. 128/2000Sb., o obcích, o uživatelská znalost práce na PC v programech Microsoft Office, o řidičský průkaz sk. B, o znalost rozpočtování a cenové soustavy stavebních prací výhodou, o samostatnost, pečlivost, důslednost, organizační a koordinační schopnosti, schopnost týmové práce, odolnost vůči stresu. Charakteristika vykonávané pozice: Komplexní zabezpečení investičních akcí, oprav a rekonstrukcí na nemovitostech města Bruntál, zastupování investora zejména před dotčenými orgány státní správy, zajištění projektové přípravy, kontrolní a administrativní činnost ve vztahu k investičním akcím, jednání s projektanty, stavebním dozorem a zhotoviteli. Nabízíme: o pružnou pracovní dobu, o 5 týdnů dovolené, o 5 dnů sick days, o a další benefity. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: o jméno, příjmení a titul uchazeče, o datum a místo narození uchazeče, o státní příslušnost uchazeče, o místo trvalého pobytu uchazeče, o druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, o datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: o životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, o výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; při podání přihlášky lze doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti, o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doklad připojit v prosté kopii. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Písemnou přihlášku lze podat ve lhůtě do 7. 7. 2025: . na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál, . odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu: c9vbr2k . poslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Město Bruntál
Podatelna, tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 11. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanemstátu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o ukončené vzdělání v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, tzn. minimálně: ? vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu, dále viz zákon , o uživatelská znalost práce na PC, o samostatnost, komunikativnost, organizační schopnosti, odolnost vůči stresům, o odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou, o orientace v systému sociálních služeb, v systému pomoci v hmotné nouzi, státní sociální podpory a dávek pro osoby se zdravotním postižením výhodou, o orientace ve specifikách cílových skupin klientů sociální práce výhodou, o řidičský průkaz sk. B výhodou. Charakteristika vykonávané pozice: Sociální práce zaměřená na změnu klienta a na změnu sociálního prostředí, vedení správního řízení, činnost koordinátora prevence kriminality a koordinátora prevence závislostního chování, včetně zpracování žádostí o dotace v těchto oblastech. ?? Veškeré kontaktní informace naleznete na kontakt.mubruntal.cz I Tel.: +420 554 706 111 Nabízíme: o pružnou pracovní dobu, o 5 týdnů dovolené, o 5 dnů sick days, o a další benefity. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: o jméno, příjmení a titul uchazeče, o datum a místo narození uchazeče, o státní příslušnost uchazeče, o místo trvalého pobytu uchazeče, o druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, o datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: o životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, o výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; při podání přihlášky lze doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti, o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doklad připojit v prosté kopii. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Písemnou přihlášku lze podat: o ve lhůtě do 14.07.2025 na: ? podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál ? odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu: c9vbr2k ? odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 05.04.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.02.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.08.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.04.2015Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 29.01.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 27.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.08.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 21.02.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.02.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 16.02.2010Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 17.07.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 17.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.06.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU