Městská policie Ústí nad Orlicí
Oficiální název: Město Ústí nad Orlicí
DIČ: CZ00279676
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: bxcbwmg
Kontakty
- 465 514 265
Kontaktní osoby
- Bc. Milan Kalous - velitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-420611/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
17636611/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
8413260237/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
TEPVOS, spol. s r.o.
Postup dle poznámky k VPMSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
Mzdové rozpětí: | od 60 000 Kč/měsíc do 80 000 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz Délka výkonu funkce: na dobu neurčitou. Místo výkonu funkce: Ústí nad Orlicí. Předpokládaný termín nástupu: jmenování do funkce od 01. 01. 2026, popřípadě dohodou. Výše odměny: 60.000 – 80.000 Kč + pohyblivá odměna dle plnění rozpočtu a plánu investic společnosti. Benefity: - osobní volno ve výši 25 pracovních dnů v kalendářním roce - příspěvek na stravování - příspěvek na životní pojištění - poskytnutí služebního vozidla pro soukromé účely podle vnitřních pravidel Dosažené vzdělání: SŠ/VŠ ekonomického nebo technického směru. Odborné znalosti: - Minimálně 3 roky praxe na úseku obchodní činnosti a s vedením pracovního kolektivu. - Orientace v oblasti právních předpisů, především občanského zákoníku, zákoníku práce, zákona o obchodních korporacích a v oblasti účetní a daňové problematiky. - Znalost zákona o zadávání veřejných zakázek. - Orientace v problematice věcně usměrňovaných cen. Počítačové dovednosti: - Pokročilá znalost práce na PC s OS Windows. - Pokročilá znalost software MS Office, zejména pak MS Word a MS Excel. Odborné kvalifikační požadavky: - Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič. Další požadavky: - Trestní bezúhonnost. - Dobrý zdravotní stav. - Řídící a koncepční práce, analytické myšlení. - Organizační a rozhodovací schopnosti, implementace změn a nových postupů. - Výborné komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi. - Kultivovaný písemný projev. - Časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení a odolnost proti stresu. - Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování. - Odbornost (nutnost neustálého sebevzdělávání). - Aktivní a zodpovědný přístup k úkolům a jejich zpracování. - Znalosti o městě a o správním obvodu města (obce s rozšířenou působností). - Osobnostní předpoklady pro výkon funkce jednatele především organizační a řídící schopnosti. Výhodou: - Zkušenost s vedením organizace. - Znalost ekonomických zásad řízení obchodní společnosti. Charakteristika vykonávané činnosti: Vedení společnosti, která zajišťuje komunální, vodohospodářské, energetické a rekreační služby, správu městského ne/bytového fondu. Lhůta k podání přihlášky: Přihlášku s přílohami doručte do 31. 08. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Město Ústí nad Orlicí Petr Hájek, starosta města Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Zalepenou obálku označte nápisem: „NEOTVÍRAT – Výběrové řízení jednatel společnosti TEPVOS, spol. s r.o.“ K výběrovému řízení budou rozeslány pozvánky na e-mail. Případné dotazy zodpoví: Ing. Václav Knejp, jednatel, tel.č.: 465 529 587, 774 673 364 Petr Hájek, starosta města, tel.č.: 465 514 236
Město Ústí nad Orlicí
Postup dle poznámky k VPMSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, případně dle dohody CHARAKTERISTIKA - samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví majetku včetně nedokončených investičních akcí evidovaných na účtu 042, vedení evidence HIM v účetnictví na základě záznamů operativní evidence, - podílení se na přípravě rozpočtu, - podílení se na mzdovém účetnictví - provádění dalších účetních a rozpočtových operací, další administrativní práce v rámci náplně finančního odboru. POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vyšší odborné vzdělání ekonomického směru, nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, - znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, - znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, - znalosti v oblasti DPH a daně z příjmů, - znalosti v oblasti platů a mzdového účetnictví, - znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word), - zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost a pečlivost, - výhodou zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu nebo zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě daní a poplatků, případně vzdělání, které tuto zkoušku nahrazuje, - vhodné i pro absolventy, které zaškolíme. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 6. 8. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 6/2025 – referent/ka finančního odboru – neotvírat.“ Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 11.8.2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce. Případné dotazy zodpoví: Ing. Petra Brejšová, vedoucí finančního odboru, tel.: 736 472 689, Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.11.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.05.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 25.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.02.2014Projekt finálně uzavřen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.01.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.10.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.10.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.08.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2011Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.11.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.08.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU