MĚSTSKÁ POLICIE Týn nad Vltavou

náměstí Míru 37
Týn nad Vltavou
375 01 Týn nad Vltavou 1

Oficiální název: Město Týn nad Vltavou

IČ: 00245585
DIČ: CZ00245585
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: tn8b4c3

Kontakty

Provozní doba

Pondělí12:30-14:30
Úterý12:30-14:30
Středa12:30-14:30Zavřeno
Čtvrtek12:30-14:30
Pátekzavřeno
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Kontaktní osoby

  • Martin Macháček

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

218633601/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218650217/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218650268/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218650196/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218633337/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218650321/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218633556/0300
DPH účet, zveřejněn 30.08.2013
0300
296001781/0300
DPH účet, zveřejněn 24.04.2021
0300
více bankovních účtů

Provozovatel

Město Týn nad Vltavou - náměstí Míru 2, Týn nad Vltavou

Činnosti firmy

  • městská policie

Volná pracovní místa

VEDOUCÍ ODBORU HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY (m/ž)
Pracoviště a kontakty

Město Týn nad Vltavou

Mgr. Jana Hasilová, tel.:385 772 211
e-mail: jana.hasilova@tnv.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 8 měsíců. Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů). Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 8. 2025 (nebo dle dohody) Požadavky pro vznik pracovního poměru: - Dosažené vzdělání: vysokoškolské vzdělání v ekonomickém či technickém oboru - Znalost legislativy: zákon o obcích, výhodou znalost zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a zákona o zadávání veřejných zakázek - ZOZ (zvláštní odborná způsobilost): výhodou - Praxe: praxe na vedoucí pozici vítána - Další znalosti, dovednosti a předpoklady: organizační a prezentační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, pokročilý stupeň práce na PC, schopnost analyticky a koncepčně myslet, ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), řidičské oprávnění sk. B Hlavní činnost vedoucí/ho odboru hospodářské správy: - Plánuje, řídí a kontroluje práci zaměstnanců v odboru hospodářské správy. - Zodpovídá za správu a efektivní nakládání s majetkem města, včetně pojištění. - Zajišťuje inventarizace majetku města, připravuje a organizuje jejich provedení. - Vytváří vnitřní předpisy a metodické pokyny pro správu majetku města. - Podílí se na správě městských budov a hřbitovů. - Zajišťuje zveřejnění záměrů majetkových dispozic. - Organizuje majetkoprávní převody nemovitostí a veřejné přijímání nabídek. - Zastupuje město při vyhotovování geometrických plánů a vytyčování hranic pozemků. - Zastupuje město v právních jednáních týkajících se komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Týna nad Vltavou. - Podává žádosti o majetkoprávní dispozice dle rozhodnutí příslušného orgánu města (např. dělení pozemků, převody majetku státu). - Je oprávněnou úřední osobou při správě daní a poplatků. - Provádí dohled nad plněním podmínek smluv s organizacemi, které se starají o údržbu veřejné zeleně a místních komunikací. Nabízíme:osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků; pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; možnost dalšího vzdělávání; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky : do 23. července 2025 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí OHS“ Kontakt: Mgr. Jana Hasilová; Telefon: 385 772 211; e-mail: jana.hasilova@tnv.cz

REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)
Pracoviště a kontakty

Město Týn nad Vltavou

Mgr. Jana Hasilová, tel.:385 772 211
e-mail: jana.hasilova@tnv.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 29 120 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 4 měsíce. Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů). Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 8. 2025 (nebo dle dohody) Požadavky pro vznik pracovního poměru: Dosažené vzdělání: a) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, c) střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví. Znalosti oboru: znalost zákonů řešící oblast stavebních oborů a příslušných prováděcích vyhlášek v části územního plánování především: - zákon č. 283/2021 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisů - zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů ve vztahu k povolování staveb - zákon č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon) ve znění pozdějších předpisů ve vztahu k povolování staveb - další prováděcí zákony a vyhlášky, kterými se stanoví podrobnosti v působnosti stavebního zákona - zákon č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů ZOZ (zvláštní odborná způsobilost): výhodou Jazykové znalosti: základní znalost angličtiny či němčiny výhodou Praxe: Praxe při výkonu stavebních činností či ve veřejné správě výhodou Další znalosti, dovednosti a předpoklady: - pokročilý stupeň práce s PC - schopnost analyticky a koncepčně myslet - ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), - žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR Práce referenta stavebního úřadu zahrnuje souhrn činností vyplývajících ze zákona č. 283/2021 Sb., jeho prováděcích předpisů ve vztahu k vytváření předpokladů pro výstavbu a pro udržitelný rozvoj území, přičemž je výrazem potřeby společnosti usměrňovat nakládání s územím a s jeho částmi a zároveň chránit při tom veřejné zájmy. Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona, -provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny, - provádí státní stavební dohled na stavbách, - spolupracuje s ostatními odbory úřadu, - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona, - provádí posouzení standardů kvality bydlení, - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN), - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění, - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje, - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování. Nabízíme: osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků; pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; možnost dalšího vzdělávání; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky : do 23. července 2025 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent/ka ORR“ Kontakt: Mgr. Jana Hasilová; telefon: 385 772 211; e-mail: jana.hasilova@tnv.cz

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Revitalizace parku v Havlíčkově ulici, Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 17.09.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Park Valy Pastviny, Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.07.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Pořízení kompostérů pro město Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zabezpečení skalního svahu - Podskalí, Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Chodník Milevská - 2. fáze
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017Projekt finálně uzavřen
Revitalizace Bedřichových sadů v Týně nad Vltavou
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Ošetření a dosadby významných skupin stromů ve městě Týn nad Vltavou - část Hřbitov
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
Zateplení MŠ Hlinecká Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.04.2015Projekt dokončen
Zateplení MŠ U Lípy Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015Projekt dokončen
Elektronizace MěÚ Týn nad Vltavou
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
Zateplení sportovní haly v Týně nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
Obnova pěší stezky a stromořadí na Velký Depot
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
Zpracování digitálního povodňového plánu a vybudování varovného a výstražného systému ochrany před povodněmi pro město a ORP Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Sběrný dvůr Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.08.2014Projekt dokončen
Zvyšování kvality ve vzdělávání na základních školách v ORP Týna nad Vltavou
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2014Projekt dokončen
Snížení prašnosti ve městě Týn nad Vltavou pořízením zametacího vozu
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
Modernizace městské letní plovárny v Týně nad Vltavou
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2013Projekt dokončen
Zateplení DPS Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
Modernizace expozic Městského muzea v Týně nad Vltavou
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
Vltavská cyklistická stezka z Litoradlic do Týna nad Vltavou - II. etapa
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
Vltavská cyklistická stezka z Litoradlic do Týna nad Vltavou
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 14.02.2011Projekt dokončen
Zateplení ZŠ Hlinecká v Týně nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.04.2009Projekt dokončen
ÚAP města Týn nad Vltavou
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
Rekonstrukce Sokolovny v Týně nad Vltavou
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

MĚSTSKÁ POLICIE Týn nad Vltavou


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.