Městská policie Otrokovice
Oficiální název: město Otrokovice
DIČ: CZ00284301
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: jfrb7zs
Kontakty
- 577 680 302 - stálá služba
- 577 922 159 - stálá služba
- 577 680 301 - ředitel
- 577 680 303 - zástupce ředitele
- 156
- sluzebna@muotrokovice.cz
Kontaktní osoby
- Ing. Tomáš Gromus - ředitel
Webové prezentace
Bankovní účty
19-122921/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
122921/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-6255430237/0100 DPH účet, zveřejněn 24.04.2018 | ![]() |
27-6256340217/0100 DPH účet, zveřejněn 24.04.2018 | ![]() |
115-5760050257/0100 DPH účet, zveřejněn 24.04.2018 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Město Otrokovice
Ing. Petr Vrana, tel.:577 680 401e-mail: vrana@muotrokovice.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Nástup možný ihned dle dohody. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Požadujeme: Vysokoškolské příp. střední vzdělání s maturitní zkouškou (stavební, technické, právní). Komunikativní schopnosti, flexibilita, zvládání stresových situací, samostatný a iniciativní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení. Občanská bezúhonnost. Plná svéprávnost. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC. Výhodou: - praxe ve veřejné správě a zkouška odborné způsobilosti, - znalost stavebního zákona, - praxe v investiční výstavbě a inž. činnosti, Bližší informace: Náplň činnosti odboru je uvedena v platném Organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici na internetových stránkách města: www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy). Bližší informace poskytne Ing. David Olejník, vedoucí odboru stavební úřad, telefon 577 680 216, e-mail: olejnik@muotrokovice.cz Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: • jméno, příjmení, titul, • datum a místo narození, • státní příslušnost, • místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení - telefon, e-mail), • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, • datum a podpis uchazeče. (formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách) K písemné přihlášce nutno doložit: • životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 31.10.2025 v obálce označené heslem „VŘ-referent SÚ“ na adresu: Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice elektronicky DS: jfrb7zs e-mail: epodatelna@muotrokovice.cz
Město Otrokovice
Ing. Petr Vrana, tel.:577 680 401e-mail: vrana@muotrokovice.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Nástup možný ihned dle dohody. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Požadavky pro vznik pracovního poměru: Vzdělání VŠ bakalářský nebo magisterský stupeň vzdělání. Samostatnost, spolehlivost, preciznost. Organizační a prezentační dovednosti. Občanská bezúhonnost. Plná svéprávnost. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Výhodou: - praxe ve veřejné správě, - obecná orientace v legislativě ČR, - znalost zákona o obcích, znalost školského zákona, - ZOZ v památkové péči, Bližší informace: Náplň činnosti odboru je uvedena v platném Organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici internetových stránkách města: www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy). Bližší informace poskytne Mgr. Barbora Galatík Šopíková, MBA, vedoucí odboru školství a kultury, tel. 577 680 103, e-mail: sopikova@muotrokovice.cz. Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: • jméno, příjmení, titul, • datum a místo narození, • státní příslušnost, • místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení - telefon, e-mail), • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, • datum a podpis uchazeče. (formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách) K písemné přihlášce nutno doložit: • životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 15.10.2025 v obálce označené heslem „VŘ-referent OŠK“ na adresu: Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice elektronicky DS: jfrb7zs e-mail: epodatelna@muotrokovice.cz
Město Otrokovice
Ing. Petr Vrana, tel.:577 680 401e-mail: vrana@muotrokovice.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Nástup možný ihned dle dohody. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Požadavky pro vznik pracovního poměru: Vzdělání VŠ magisterský nebo bakalářský stupeň v jakémkoliv studijním programu nebo vyšší odborné se zaměřením na veřejnou správu. Komunikativní schopnost, flexibilita, zvládání stresových situací, psychická odolnost, samostatný a iniciativní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků Výhodou: - znalost správního a přestupkového řízení, znalost zákona o provozu na pozemních komunikacích, zákona o pozemních komunikacích a dalších právních předpisů z oblasti dopravy, - praxe ve veřejné správě a zkoušky odborné způsobilosti, - řidičský průkaz skupiny B. Bližší informace: Náplň činnosti odboru je uvedena v platném organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici na internetových stránkách města: www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy). Bližší informace poskytne Mgr. Renáta Krystyníková, vedoucí odboru dopravně- správního, telefon 577 680 452, e-mail:krystynikova@muotrokovice.cz Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: • jméno, příjmení, titul, • datum a místo narození, • státní příslušnost, • místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení - telefon, e-mail), • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, • datum a podpis uchazeče. (formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách) K písemné přihlášce nutno doložit: • životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 15.10.2025 v obálce označené heslem „VŘ-referent DOP“ na adresu: Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice elektronicky DS: jfrb7zs e-mail: epodatelna@muotrokovice.cz
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 06.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.06.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2014Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.02.2014Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2014Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.03.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 28.07.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.12.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.04.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.01.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.05.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.05.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU