Městská policie Olomouc
Oficiální název: Statutární město Olomouc
DIČ: CZ00299308
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: kazbzri
Kontakty
- 585 209 511
- 585 209 531
- prijem.podani@mp-olomouc.cz
Provozní doba
| úřední hodiny | ||
| Pondělí | zavřeno | |
| Úterý | zavřeno | |
| Středa | zavřeno | |
| Čtvrtek | 14:00-17:00 | |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
Webové prezentace
Bankovní účty
19-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
9021-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
27-4180790297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
35-5946560247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
27-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
19-1146160247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
107-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
20108-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
6015-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
43-4851340247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
29022-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
2006-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
94-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
34534-10919811/0710 DPH účet, zveřejněn 31.05.2014 |
|
107-8297990207/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 |
|
107-9442970267/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 |
|
7432332/0800 DPH účet, zveřejněn 05.08.2017 |
|
7188712/0800 DPH účet, zveřejněn 19.05.2020 |
|
115-3673840227/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 |
|
115-6668480267/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 |
|
9085442/0800 DPH účet, zveřejněn 01.07.2021 |
|
9271042/0800 DPH účet, zveřejněn 15.12.2021 |
|
123-5410710227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.03.2022 |
|
10364932/0800 DPH účet, zveřejněn 11.02.2023 |
|
131-150950247/0100 DPH účet, zveřejněn 29.04.2023 |
|
10562402/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 |
|
10562592/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 |
|
10609952/0800 DPH účet, zveřejněn 01.06.2023 |
|
11043612/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 |
|
11030942/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 |
|
11806712/0800 DPH účet, zveřejněn 13.03.2024 |
|
11902122/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 |
|
11902042/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 |
|
11915572/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 |
|
12074592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
12007592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
12007402/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
12002652/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
11949502/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
11949692/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 |
|
12092352/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 |
|
12092432/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 |
|
12300692/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 |
|
12324432/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 |
|
12260942/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 |
|
12487362/0800 DPH účet, zveřejněn 30.08.2024 |
|
12612442/0800 DPH účet, zveřejněn 17.09.2024 |
|
12837182/0800 DPH účet, zveřejněn 03.12.2024 |
|
12877942/0800 DPH účet, zveřejněn 03.12.2024 |
|
12953642/0800 DPH účet, zveřejněn 16.01.2025 |
|
12891592/0800 DPH účet, zveřejněn 16.01.2025 |
|
13164602/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 |
|
13166982/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 |
|
13246202/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 |
|
13260282/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 |
|
13288912/0800 DPH účet, zveřejněn 27.03.2025 |
|
13304652/0800 DPH účet, zveřejněn 27.03.2025 |
|
13385632/0800 DPH účet, zveřejněn 06.05.2025 |
|
13381092/0800 DPH účet, zveřejněn 06.05.2025 |
|
13460452/0800 DPH účet, zveřejněn 17.06.2025 |
|
115-1416860287/0100 DPH účet, zveřejněn 18.07.2025 |
|
14339822/0800 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 |
|
14338272/0800 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 |
|
43-1756430267/0100 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 |
|
14338352/0800 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 |
|
43-5249490247/0100 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 |
|
16021842/0800 DPH účet, zveřejněn 05.08.2025 |
|
16021762/0800 DPH účet, zveřejněn 05.08.2025 |
|
19427012/0800 DPH účet, zveřejněn 02.09.2025 |
|
Ústředí
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemně| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/67 Odbor/Oddělení: odbor investic/oddělení právní Druh práce: výkon komplexních právních činností zejména v oblasti majetkoprávní, zadávání veřejných zakázek a veškerá právní činnost s těmito agendami související pro odbor investic Magistrátu města Olomouce Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: právo Praxe: praxe v oblasti majetkoprávní agendy nebo veřejných zakázek vítána Jiné požadavky: - počítačové dovednosti (MS Office, práce s Internetem) - schopnost koncepční práce - adaptabilita - analytické schopnosti - dobré organizační a komunikační schopnosti - samostatnost - flexibilita - řidičský průkaz skupiny B výhodou - vhodné i pro absolventy - ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: - řešení majetkoprávních vztahů souvisejících s investičními akcemi odboru investic a příprava smluv a příprava smluv s tím souvisejících - příprava smluv o dílo, smluv příkazních a dalších k veřejným zakázkám - příprava a zpracování podkladů pro jednání orgánů statutárního města Olomouce - právní poradenství pro odbor investic a případně i pro další odbory MMOl a příspěvkové organizace SMOl Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) - jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem - druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu - název pozice a číslo VŘ - datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: - strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 5. 11. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: - poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), - datovou schránkou (ID: kazbzri), - e-mailem (podatelna@olomouc.eu) - osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemně| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/63 Druh práce: vedoucí oddělení platových záležitostí školství zařazený/á v odboru školství Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: ekonomického směru Praxe: -praxe ve veřejné správě minimálně 3 roky -praxe v řídící činnosti minimálně 3 roky výhodou Jiné požadavky: -velmi dobré organizační a řídící schopnosti -schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze -vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce -adaptabilita a analytické schopnosti -znalosti následujících předpisů: -zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů -zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů -zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů -zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů -zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů -zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů -velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti -smysl pro týmovou práci -znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word) -schopnost jednat s lidmi -řidičský průkaz skupiny "B" výhodou -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -zpracování návrhů rozpisů rozpočtů škol zřizovaných statutárním městem Olomouc a obcemi ve spádovém obvodu ORP na finanční prostředky státního rozpočtu na příslušný kalendářní rok a zpracování změn rozpočtů v průběhu roku na základě pokynů krajského úřadu -zpracování a vedení mzdové agendy ředitelů škol zřizovaných statutárním městem Olomouc -poradenství v oblasti platových záležitostí a pracovně právních vztahů, -stanovení a kontrola čerpání rozpočtu na nepedagogické zaměstnance PO - škol -administraci zápisů škol a školských zařízení nebo zápisů změn v rejstříku škol a školských zařízení -evidence nemovitého a movitého majetku svěřeného do správy příspěvkových organizací - škol a majetku odboru školství Lhůta pro podání přihlášky: 6. 11. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemně| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/70 Odbor/Oddělení: odbor investic/oddělení veřejných zakázek Druh práce: právní posuzování dokumentů a administrace zadávacích řízení zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání s minimálně 5 - letou praxí v oboru Obor: právo, technický, ekonomický Praxe: praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou, praxe u územního samosprávného celku výhodou Jiné požadavky: - počítačové dovednosti (MS Office, práce s Internetem) - základní znalost zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů - znalosti z obchodněprávní problematiky výhodou - orientace v legislativní oblasti - kreativnost, analytičnost a adaptabilita - dobré komunikační schopnosti - ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: - spolupráce na přípravě podkladů pro zadávací řízení - vypracování procesní části zadávací dokumentace - komplexní administrace zadávacích řízení v souladu se zákonem a vnitřním předpisem - metodické řízení činnosti komise a pořizování protokolů z jednání - spolupráce s externími organizacemi zajišťujícími zadávací řízení pro SMOl - spolupráce s odborem dotačních projektů na podkladech pro dotační programy Lhůta pro podání přihlášky: 7. 11. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: - poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) - datovou schránkou (ID: kazbzri) - e-mailem (podatelna@olomouc.eu) - osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemně| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/69 Druh práce: výkon činností správce informačních a komunikačních systémů SMOl zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání (v IT směru výhodou) Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky výhodou Jiné požadavky: -velmi dobrá znalost práce na PC (OS MS Windows, MS Office) -praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou): správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.), správa systémových aplikací (MS SQL, WSUS, AD), sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami -schopnost samostatné práce -adaptabilita a flexibilita -analytické schopnosti -dobré komunikační schopnosti -flexibilita -schopnost komunikace v anglickém jazyce výhodou -řidičský průkaz skupiny B výhodou -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou) -správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.) -správa systémových aplikací (MS SQL, WSUS, AD) -správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou) -sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami -správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou) -administrace SQL serveru a databází (výhodou) -správa a přidělování IP rozsahů -analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky Lhůta pro podání přihlášky: 6. 11. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemně| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 41 520 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/68 Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. Praxe: -praxe v oblasti navrhování/vývoje IT systémů a plánování -implementace IT apod. -zkušenosti s vedením kolektivu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou Jiné požadavky: -organizační, řídící a koncepční schopnosti -adaptabilita a analytické schopnosti -dobré komunikační schopnosti -zkušenost s přípravou koncepčních, strategických nebo obdobných dokumentů výhodou -zkušenosti s řízením projektů výhodou -znalost práce v softwaru na podporu řízení projektů výhodou -znalost problematiky přípravy a realizace projektů na nákup nových technologií výhodou -dobrý přehled v oblasti síťové a serverové infrastruktury, rovněž tak v oblasti aplikačního prostředí výhodou -znalost anglického jazyka na komunikační úrovni výhodou -řidičský průkaz skupiny B výhodou -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -podílí se na přípravě architektury v oblasti informačních systémů a informačně komunikačních technologií (dále jen "IS/ICT") v rámci SMOl -připravuje návrhy projektů v oblasti IS/ICT s ohledem na potřeby a rozvoj SMOl -připravuje zpracování informační koncepce SMOl kontroluje a vyhodnocuje její naplňování -připravuje výběrová řízení na projekty vycházející z informační koncepce a potřeb SMOl v rámci oblasti IS/ICT -kontroluje realizaci jednotlivých projektů IS/ICT a jejich soulad s informační koncepcí MMOl -spolupracuje s odborem informatiky a externími dodavateli při přípravě návrhů, podkladů, projektů v oblasti IS/ICT, při jejich realizaci a při tvorbě informační koncepce -spolupracuje s ostatními útvary SMOl v rámci návrhů, podkladů, projektů a implementace IS/ICT, koordinuje pracovní skupiny (zaměstnanci odborů) vzniklé pro potřeby naplňování cílů v rámci IS/ICT -spolupracuje s odborem informatiky na dokumentaci IS/ICT procesů, HW a SW konfigurací a bezpečnostních nastavení -systémové práce spojené s přípravou projektů změn provozu a údržby systémů informačních a komunikačních technologií, programového vybavení nebo informačních služeb, například definování modelů a výstupů, analýza systémových požadavků (funkcí a schopností, uživatelských a bezpečnostních požadavků, požadavků na rozhraní, provoz a údržbu), navrhování architektury systémů informačních a komunikačních technologií a integrace jeho složek s jinými systémy, kvalifikační testování, instalace, přezkoumávání a ověřování jejich funkce Lhůta pro podání přihlášky: 11. 11. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
64. pokračování stavebního a technického veletrhu.
07.11.2024 - 09.11.2024
stánek , , ,
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 089
56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
54. pokračování stavebního a technického veletrhu.
09.11.2017 - 11.11.2017
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 123A
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 053
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2021Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 08.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 05.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.05.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 07.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.08.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2015Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.01.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.01.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU





