MĚSTSKÁ POLICIE Mělník
Kontakty
- 315 622 322 - služebna
- 315 635 129 - služebna
- 156
- mestskapolicie@melnik.cz
Webové prezentace
Bankovní účty
51246-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | ![]() |
19-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | ![]() |
35-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | ![]() |
29022-460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | ![]() |
467394349/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
6027802/0800 DPH účet, zveřejněn 29.04.2015 | ![]() |
460004379/0800 DPH účet, zveřejněn 02.09.2015 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- městská policie
Volná pracovní místa
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti název funkce - jméno, příjmení a titul zájemce - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - druh a číslo dokladu prokazující totožnost a stání občanství (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizince) - datum a podpis zájemce K přihlášce zájemce připojí - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - čestné prohlášení o bezúhonnosti nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem - kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky vč. požadovaných příloh do 31. 7. 2025 - 10:00 h Způsob podání přihlášky - obálku s přihláškou a požadovanými přílohami označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta stavebního řádu a územního plánování - NEOTVÍRAT lze zaslat poštou na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit osobně na podatelnu městského úřadu nebo lze přihlášku s požadovanými doklady zaslat elektronicky prostřednictvím datové schránky - ID datové schránky města Mělník hqjb2kg nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny mu@melnik.cz a to za předpokladu opatření zprávy uznávaným elektronickým podpisem Zpracování a uchování přihlášky s doloženými přílohami Přihláška s přílohami budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - zajišťování činností obecného stavebního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a dalších souvisejících právních norem Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 11. platová třída (platové rozpětí 26 680 Kč - 38 570 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnosti, veřejnosprávní činnost nebo doprava - středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost - prokazatelný zájem o danou problematiku včetně její znalosti - velmi dobrá znalost práce s MS Office - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - dobré komunikační a organizační schopnosti - schopnost týmové práce - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, příspěvek na stravování 120 Kč/den, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření a další bonusy
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti název funkce - jméno, příjmení a titul zájemce - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - druh a číslo dokladu prokazující totožnost a stání občanství (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizince) - datum a podpis zájemce K přihlášce zájemce připojí - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - čestné prohlášení o bezúhonnosti nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem - kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky vč. požadovaných příloh do 7. 7. 2025 - 10:00 h Způsob podání přihlášky - obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci sociální pracovnice/pracovník - kurátorka/kurátor pro dospělé - NEOTVÍRAT lze zaslat poštou na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit osobně na podatelnu městského úřadu nebo - lze přihlášku s požadovanými doklady zaslat elektronicky prostřednictvím datové schránky - ID datové schránky města Mělník hqjb2kg nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny mu@melnik.cz a to za předpokladu opatření zprávy uznávaným elektronickým podpisem Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti Zajišťování sociální prevence a poskytování sociálně-právního poradenství, sociální podpory a pomoci osobám, skupinám, rodinám a dětem v nepříznivé sociální situaci, sociálně vyloučeným či sociálním vyloučením ohroženým osobám, osobám po ukončení hospitalizace nebo pobytové léčby závislosti, osobám bez přístřeší, osobám v bytové nebo hmotné nouzi či osobám bytovou nebo hmotnou nouzí ohrožených, osobám a rodinám ohrožených sociálním vyloučením z důvodu péče o osobu závislou na péči jiné fyzické osoby a osobám ohrožených násilným chováním vykázané osoby včetně vedení případové dokumentace a zpracování citlivých dat. Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci, analýza této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení. Posuzování individuálních potřeb osob, skupin a komunit v nepříznivé sociální situaci, tvorba návrhů jejího řešení, společné plánování a hodnocení. Depistážní činnost zaměřená na vyhledávání jednotlivců, rodin a skupin osob ohrožených sociálním vyloučením, osob ohrožených sociálním vyloučením z důvodu předchozí ústavní nebo ochranné výchovy nebo výkonu trestu, osob, jejichž práva a zájmy jsou ohroženy trestnou činností jiné osoby, osob, jejichž způsob života může vést ke konfliktu se společností, včetně poskytování odborného sociálního poradenství a zprostředkování sociálních služeb Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské vzdělání v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - praxe v oboru výhodou, nikoli podmínkou - prokazatelný zájem o sociální problematiku - odpovědnost, samostatnost a spolehlivost - dobré komunikační a organizační schopnosti - ochota neustálého vzdělávání a práce na seberozvoji - znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti název funkce - jméno, příjmení a titul zájemce - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - druh a číslo dokladu prokazující totožnost a stání občanství (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizince) - datum a podpis zájemce K přihlášce zájemce připojí - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - čestné prohlášení o bezúhonnosti nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem - kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky vč. požadovaných příloh do 23. 6. 2025 - 10:00 h Způsob podání přihlášky - obálku s přihláškou a požadovanými přílohami označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta odpadového hospodářství - NEOTVÍRAT lze zaslat poštou na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit osobně na podatelnu městského úřadu nebo - lze přihlášku s požadovanými doklady zaslat elektronicky prostřednictvím datové schránky - ID datové schránky města Mělník hqjb2kg nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny mu@melnik.cz a to za předpokladu opatření zprávy uznávaným elektronickým podpisem Zpracování a uchování přihlášky s doloženými přílohami Přihláška s přílohami budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - komplexní zajištění výkonu státní správy ve správním území obce s rozšířenou přenesenou působností na úseku odpadového hospodářství podle zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech - vydávání jednotných environmentálních stanovisek za odbor životního prostředí Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 10. platová třída (platové rozpětí 24 790 Kč - 35 770 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání - orientace v právních předpisech v oblasti životního prostředí, znalost zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech - velmi dobrá znalost práce s MS Office - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - dobré komunikační schopnosti pro jednání s fyzickými a právnickými osobami - organizační schopnosti - schopnost týmové práce - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič - Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, příspěvek na stravování 120 Kč/den, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření a další bonusy
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti název funkce - jméno, příjmení a titul zájemce - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - druh a číslo dokladu prokazující totožnost a stání občanství (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizince) - datum a podpis zájemce K přihlášce zájemce připojí - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - čestné prohlášení o bezúhonnosti nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem - kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky vč. požadovaných příloh do 23. 6. 2025 - 10:00 h Způsob podání přihlášky - obálku s přihláškou a požadovanými přílohami označenou Výběrové řízení na funkci rozpočtářky/rozpočtáře - NEOTVÍRAT lze zaslat poštou na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit osobně na podatelnu městského úřadu nebo - lze přihlášku s požadovanými doklady zaslat elektronicky prostřednictvím datové schránky - ID datové schránky města Mělník hqjb2kg nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny mu@melnik.cz a to za předpokladu opatření zprávy uznávaným elektronickým podpisem Zpracování a uchování přihlášky s doloženými přílohami Přihláška s přílohami budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Charakteristika vykonávané činnosti - sestavování rozpočtu organizace, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtování plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem - zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu vč. návrhu opatření při jejich neplnění, kontrola hospodaření podle rozpočtu vč. sledování vývoje, provádění rozbor a stanovování návrhu na opatření; navrhování, přijímání a projednávání rozpočtových změn Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 10. platová třída (platové rozpětí 24 790 Kč - 35 770 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání ekonomického směru - orientace v hospodaření územních samosprávných celků - zkušenost s ekonomickou agendou ÚSC - znalost souvisejících právních předpisů - schopnost analytického a logického myšlení - odpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a přesnost - dobré komunikační a organizační schopnosti - příjemné vystupování, psychická vyrovnanost a odolnost - velmi dobrá znalost práce s MS Office Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, příspěvek na stravování 120 Kč/den, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření a další bonusy
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.08.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.08.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.12.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.10.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.05.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 30.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.12.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 03.07.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.12.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.12.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 16.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 19.11.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU