Městská policie Kostelec nad Orlicí
Oficiální název: Město Kostelec nad Orlicí
DIČ: CZ00274968
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: aj5bhbi
Kontakty
- 494 321 026
- 724 181 363
- mp@muko.cz
- pcernohorsky@muko.cz
- mp@kostelecno.cz
Provozní doba
úřední hodiny | ||
Pondělí | 15:00-16:00 | |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 15:00-16:00 | |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Petr Černohorský - velitel
Webové prezentace
Bankovní účty
19-8560000267/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-1240074329/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
19-1240074329/0800 DPH účet, zveřejněn 24.05.2022 | ![]() |
123-1927660287/0100 DPH účet, zveřejněn 02.06.2022 | ![]() |
94-5415571/0710 DPH účet, zveřejněn 14.05.2025 | ![]() |
1240074329/0800 DPH účet, zveřejněn 22.05.2025 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Město Kostelec nad Orlicí
Bc. Miroslav Chasák, tel.:777 367 332e-mail: mchasak@muko.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Uzávěrka přihlášek 19.10.2025. Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za MD/RD. Požadované vzdělání: - VŠ vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v ČR nebo - VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu, vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou a 5 pět let praxe projednávání přestupků a rozhodování o nich. Další požadavky: - dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání - schopnost samostatně plnit úkoly - spolehlivost při hospodaření se svěřenými prostředky - spolehlivost a důslednost při plnění pracovních úkolů, pečlivost - časová flexibilita - znalost práce s PC a kancelářskými programy - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička). Výhodou: - zkouška z odborné způsobilosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu na pozemních komunikacích a správních řízeních souvisejících - praxe ve správním řízení. - znalost zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích (v platném znění) - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (v platném znění) - znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich (v platném znění) - znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích (v platném znění) - znalost zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích (v platném znění). Nabízíme: - stabilní práce v příjemném prostředí - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - pružná pracovní doba, příspěvek na stravenky - příspěvek k životním a pracovním výročím, sociální fond - účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení - zaručený plat 33.280,- Kč - nástup 1.11. 2025 nebo dle dohody.
Město Kostelec nad Orlicí
Ing. Jana Duchoňová, tel.:778 493 604e-mail: jduchonova@kostelecno.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 530 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 23.11.2025. Přihlášky lze doručit poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Požadavky: - VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - splnění podmínek dle § 34 odst. 1 písm. zákona č. 247/2000 Sb., v platném znění, tj. žadatel o vydání průkazu zkušebního komisaře musí prokázat, že: - je starší 25 let - je nejméně 5 let držitelem řidičského oprávnění pro skupinu B, C, T (sk. A výhodou) - nemá soudem nebo správním orgánem uložen trest zákazu řízení motorových vozidel a v posledních pěti letech mu nebyl takový trest uložen - dobré komunikační a organizační schopnosti - schopnost samostatně plnit individuální úkoly - spolehlivost při hospodaření se svěřenými prostředky - časová flexibilita - znalost práce s PC a kancelářskými programy - zdravotní způsobilost pro výkon pozice. Výhodou: - osvědčení o absolvování vzdělávacího školení pro zkušební komisaře - zkouška z odborné způsobilosti při správním rozhodování o registračních úkonech v oblasti provozu silničních vozidel - praxe ve správním řízení - znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích - znalost zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích - znalost zákona č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel (v platném znění) - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (v platném znění) - znalost zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (v platném znění). Náplň práce: - posuzování a ověřování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel - posuzování podmínek k provozování autoškoly a způsobilosti vozidel k výcviku - komplexní posuzování technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného nebo přestavěného nebo jednotlivě dovezeného silničního vozidla - zajišťování agendy registru vozidel. Nabízíme: - stabilní práci v příjemném prostředí, pružnou pracovní dobu - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím, sociální fond - příspěvek na penzijní připojištění - účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele - zaručený plat 29.120,- Kč - nástup 1.12.2025 nebo dle dohody.
Město Kostelec nad Orlicí
Dis. Jaroslava Popiolková DiS, tel.:725 568 015e-mail: jpopiolkova@muko.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 12.10.2025. Přihlášky s požadovanými přílohami lze doručit poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Budete mít na starosti: - zajišťování sociálně-právní ochrany dětí - poskytování sociální pomoci - poradenskou činnost v oblasti sociální péče. Požadované předpoklady dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách: - svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost - odborná způsobilost: - vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, - vysokoškolské vzdělání v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku. Další požadavky: - schopnost samostatně plnit úkoly - dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání - spolehlivost a důslednost při plnění pracovních úkolů, pečlivost - časová flexibilita - znalost práce s PC a kancelářskými programy - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička). Výhodou: - praxe v oboru - osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti při sociálně-právní ochraně dětí - znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí - znalost rodinného práva dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník - znalost zákona č. 218/2003 Sb., o odpovědnosti mládeže za protiprávní činy a o soudnictví ve věcech mládeže - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád v platném znění - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích. Nabízíme: - zaručený plat 33.280,- Kč - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - pružná pracovní doba - sociální fond a další zaměstnanecké benefity.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.02.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.11.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.05.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU