1

MĚSTSKÁ ČÁST Praha 16

Václava Balého 23/3
Radotín
Praha
153 00 Praha 512

Oficiální název: Městská část Praha 16

IČ: 00241598
DIČ: CZ00241598
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ntsbt5z
odeslat poptávku

Kontakty

  • 234 128 111 - spojovatelka
  • 234 128 101 - sekretariát
  • 234 128 107 - místostarosta
  • 234 128 280 - odbor místního hospodářství
  • 234 128 260 - odbor výstavby, dopravy a životního prostředí
  • sekretariat@praha16.eu
  • elpodatelna@p16.mepnet.cz

Úřední hodiny

úřední hodiny
PO 08:00-12:00 13:00-18:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-12:00 13:00-18:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ 08:00-12:00 hod.

Kontaktní osoby

  • Mgr. Karel Hanzlík - starosta
  • Mgr. Miroslav Knotek - místostarosta

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

19-2000861379/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
9021-2000861379/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800

Související firmy

Pobočka
MĚSTSKÁ ČÁST Praha 16 - náměstí Osvoboditelů 21/2a, Radotín, Praha
Provozovna
KINO RADOTÍN - Na Výšince 875/4, Radotín, Praha

Činnosti firmy

  • úřad městské části

Volná pracovní místa

referent/referentka Odboru sociálního, Úsek sociální právní ochrany dětí
Pracoviště a kontakty

Městská část Praha 16 náměstí Osvoboditelů č.p. 732/7

Bc. Petra Mrázková, tel.:234 128 202
e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc do 37 670 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení. Stanovené podmínky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ustanovení § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti, příjemné vystupování, psychická odolnost, samostatnost, vysoká flexibilita, trpělivost, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: zajišťování odborných činností na úseku sociálně-právní ochrany dětí vyplývajících ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, v platném znění, včetně aktivního vyhledávání dětí v nepřiznivé sociální situaci, poskytování nebo zprostředkovávání konzultační a poradenské činnosti v oblasti sociálně-právní ochrany dětí. 5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době, stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost homeoffice

vedoucí Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního
Pracoviště a kontakty

Městská část Praha 16 náměstí Osvoboditelů č.p. 44/15

Bc. Petra Mrázková, tel.:234 128 202
e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 35 600 Kč/měsíc do 47 490 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, řízení a vedení pracovního týmu, vysoká flexibilita, spolehlivost, pečlivost a příjemné vystupování. Pracovní náplň: vedení Oddělení dopravních agend, kontrola a řídící činnost ve všech svěřených správních činnostech, koordinace a komplexní vedení správních a přestupkových řízení (dopravní přestupky), rozhodování o sankcích v souladu s legislativní úpravou, samostatné vedení řízení a rozhodování o zadržení řidičského průkazu. 5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době, stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost homeoffice, vitamínové prostředky na celý rok

vedoucí Odboru ekonomického
Pracoviště a kontakty

Městská část Praha 16 Sídliště č.p. 1600/15a

Bc. Petra Mrázková, tel.:234 128 202
e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 3. 2. 2025
Mzdové rozpětí:od 39 166 Kč/měsíc do 49 206 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: organizační, řídící, výkonná, metodická, konzultační a poradenská činnost v rámci Odboru ekonomického, sestavování, úprava, rozbor a kontrola plnění rozpočtu a rozpočtových opatření Městské části Praha 16, rozbory rozpočtů příspěvkových organizací, zpracovávání finančního vypořádání hospodaření, optimalizace příjmové a výdajové politiky organizace, vedení a kontrola specializované odborné finanční agendy projektů (dotace, evropské strukturální fondy), komplexní koordinace vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, sledování stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, nákladů a výnosů, výdajů a příjmů a výsledků hospodaření, sestavování účetní závěrky a závěrečného účtu, koordinace správy daní, poplatků či jiných obdobných peněžitých plnění, metodické vedení agendy výpočtu, výplaty a zúčtování platů a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, kontrola čerpání mzdových prostředků, součinnost s příslušnými útvary a institucemi při zpracování a rozboru rozpočtu i hospodaření včetně kontrolní činnosti. 5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době, stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost homeoffice, vitamínové prostředky na celý rok

Referent/referentka Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního ÚMČ
Pracoviště a kontakty

Městská část Praha 16 náměstí Osvoboditelů č.p. 44/15

Bc. Petra Mrázková, tel.:234 128 202
e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, právní informační systém), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: a) samostatné provádění úkonů v řízení o přestupcích dle zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), v platném znění, a rozhodování o nich, b) zpracovávání a projednávání přestupků ve správním řízení, c) vydávání rozhodnutí ve věcech zadržení řidičského průkazu, d) vydávání rozhodnutí v žádostech o upuštění od výkonu zákazu činnosti, e) posuzování oznámení o přestupcích z hlediska vyloučení podezření ze spáchání trestných činů v souvislosti s provozem na pozemní komunikaci. 5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době, stravenky, vitamíny, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost homeoffice

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

MAP III. Praha 16
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.08.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Zvýšení kapacity MŠ náměstí Osvoboditelů
OP Praha – pól růstu ČR (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
FAJN NOVÝ DVŮR U KORUNY
OP Praha – pól růstu ČR (ESF)
Datum alokace: 01.09.2021Projekt finálně uzavřen
MAP II. Praha 16
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2019Projekt finálně uzavřen
Kulturně komunitní centrum KORUNA
OP Praha – pól růstu ČR (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Dům na půli cesty KORUNA
OP Praha – pól růstu ČR (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zateplení objektu sociální správy č.p. 732/7, Praha - Radotín
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zvýšení kapacity ZŠ - půdní vestavba a zřízení bezbariérového přístupu
OP Praha – pól růstu ČR (EFRR)
Datum alokace: 01.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Praha 16
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.10.2016Projekt finálně uzavřen
Čistý Radotín - vybudování podzemních kontejnerů pro zlepšení systému třídění komunálního odpadu 2. etapa
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.08.2016Projekt finálně uzavřen
STAVEBNÍ ÚPRAVY ZŠ LOUČANSKÁ Č.P. 1112/3 - NÁSTAVBA DÍLEN
OP Praha – pól růstu ČR (EFRR)
Datum alokace: 15.06.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zateplení objektu kino Radotín
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt dokončen
Zateplení objektu DPS Na Benátkách
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.10.2015Projekt dokončen
Čistý Radotín - vybudování podzemních kontejnerů pro zlepšení systému třídění komunálního odpadu
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.11.2014Projekt dokončen
Místo u řeky
OP Praha Konkurenceschopnost (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
Zateplení budovy úřadu městské části Praha 16
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.09.2014Projekt dokončen
Zametený Radotín, vyčištěný od zplodin
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
Snížení imisní zátěže městské části Praha 16
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.11.2013Projekt dokončen
Zateplení zdravotnického zařízení Praha - Radotín
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2013Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

MĚSTSKÁ ČÁST Praha 16


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.