MĚSTSKÁ ČÁST Praha 16
Oficiální název: Městská část Praha 16
DIČ: CZ00241598
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ntsbt5z
Kontakty
- 234 128 111 - spojovatelka
- 234 128 101 - sekretariát
- 234 128 107 - místostarosta
- 234 128 280 - odbor místního hospodářství
- 234 128 260 - odbor výstavby, dopravy a životního prostředí
- sekretariat@praha16.eu
- elpodatelna@p16.mepnet.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-12:00 13:00-18:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-12:00 13:00-18:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ 08:00-12:00 hod.
Kontaktní osoby
- Mgr. Karel Hanzlík - starosta
- Mgr. Miroslav Knotek - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-2000861379/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-2000861379/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Související firmy
Pobočka
MĚSTSKÁ ČÁST Praha 16 - náměstí Osvoboditelů 21/2a, Radotín, PrahaProvozovna
KINO RADOTÍN - Na Výšince 875/4, Radotín, PrahaČinnosti firmy
- úřad městské části
Volná pracovní místa
Městská část Praha 16 náměstí Osvoboditelů č.p. 732/7
Bc. Petra Mrázková, tel.:234 128 202e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 670 Kč/měsíc |
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení. Stanovené podmínky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ustanovení § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti, příjemné vystupování, psychická odolnost, samostatnost, vysoká flexibilita, trpělivost, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: zajišťování odborných činností na úseku sociálně-právní ochrany dětí vyplývajících ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, v platném znění, včetně aktivního vyhledávání dětí v nepřiznivé sociální situaci, poskytování nebo zprostředkovávání konzultační a poradenské činnosti v oblasti sociálně-právní ochrany dětí. 5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době, stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost homeoffice
Městská část Praha 16 náměstí Osvoboditelů č.p. 44/15
Bc. Petra Mrázková, tel.:234 128 202e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 600 Kč/měsíc do 47 490 Kč/měsíc |
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, řízení a vedení pracovního týmu, vysoká flexibilita, spolehlivost, pečlivost a příjemné vystupování. Pracovní náplň: vedení Oddělení dopravních agend, kontrola a řídící činnost ve všech svěřených správních činnostech, koordinace a komplexní vedení správních a přestupkových řízení (dopravní přestupky), rozhodování o sankcích v souladu s legislativní úpravou, samostatné vedení řízení a rozhodování o zadržení řidičského průkazu. 5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době, stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost homeoffice, vitamínové prostředky na celý rok
Městská část Praha 16 Sídliště č.p. 1600/15a
Bc. Petra Mrázková, tel.:234 128 202e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 3. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 39 166 Kč/měsíc do 49 206 Kč/měsíc |
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: organizační, řídící, výkonná, metodická, konzultační a poradenská činnost v rámci Odboru ekonomického, sestavování, úprava, rozbor a kontrola plnění rozpočtu a rozpočtových opatření Městské části Praha 16, rozbory rozpočtů příspěvkových organizací, zpracovávání finančního vypořádání hospodaření, optimalizace příjmové a výdajové politiky organizace, vedení a kontrola specializované odborné finanční agendy projektů (dotace, evropské strukturální fondy), komplexní koordinace vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, sledování stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, nákladů a výnosů, výdajů a příjmů a výsledků hospodaření, sestavování účetní závěrky a závěrečného účtu, koordinace správy daní, poplatků či jiných obdobných peněžitých plnění, metodické vedení agendy výpočtu, výplaty a zúčtování platů a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, kontrola čerpání mzdových prostředků, součinnost s příslušnými útvary a institucemi při zpracování a rozboru rozpočtu i hospodaření včetně kontrolní činnosti. 5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době, stravenky, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost homeoffice, vitamínové prostředky na celý rok
Městská část Praha 16 náměstí Osvoboditelů č.p. 44/15
Bc. Petra Mrázková, tel.:234 128 202e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, právní informační systém), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: a) samostatné provádění úkonů v řízení o přestupcích dle zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), v platném znění, a rozhodování o nich, b) zpracovávání a projednávání přestupků ve správním řízení, c) vydávání rozhodnutí ve věcech zadržení řidičského průkazu, d) vydávání rozhodnutí v žádostech o upuštění od výkonu zákazu činnosti, e) posuzování oznámení o přestupcích z hlediska vyloučení podezření ze spáchání trestných činů v souvislosti s provozem na pozemní komunikaci. 5 týdnů dovolené, dny placeného zdravotního volna, osobní příplatek po zkušební době, stravenky, vitamíny, paušální příspěvek ze SFZ, přátelské prostředí menšího úřadu, možnost homeoffice
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.08.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Praha – pól růstu ČR (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Praha – pól růstu ČR (ESF)
Datum alokace: 01.09.2021Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2019Projekt finálně uzavřen
OP Praha – pól růstu ČR (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Praha – pól růstu ČR (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Praha – pól růstu ČR (EFRR)
Datum alokace: 01.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.10.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.08.2016Projekt finálně uzavřen
OP Praha – pól růstu ČR (EFRR)
Datum alokace: 15.06.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.11.2014Projekt dokončen
OP Praha Konkurenceschopnost (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2013Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU