MĚSTO Vracov
Oficiální název: Město Vracov
DIČ: CZ00285498
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: xiibr5m
Kontakty
- 511 147 318 - starosta , sekretariát
- 511 147 302 - tajemník
- 518 628 181 - tajemnice
- 511 147 314 - informační centrum
- starosta@mestovracov.cz
- posta@mestovracov.cz
- mistostarosta@mestovracov.cz
- tajemnik@mestovracov.cz
- infocentrum@mestovracov.cz
Úřední hodiny
PO 07:00-11:00 12:00-15:30 hod.
ÚT Zavřeno
ST 07:00-11:00 12:00-15:30 hod.
ČT 07:00-11:00 12:00-17:00 hod.
Kontaktní osoby
- Bc. Fridrich Petr - starosta
- Mgr. Eva Neradilová - místostarostka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1427671/0100 DPH účet, zveřejněn 04.10.2022 | |
19-1427671/0100 DPH účet, zveřejněn 11.10.2022 |
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Vracov - Vypálená 622, Vracov
PEČOVATELSKÁ SLUŽBA Vracov - Luční 1590, Vracov
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Vracov
Bc. Helena Bukovská, tel.:511147311e-mail: investicni1@mestovracov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Mzda: Platové zařazení se řídí zák. č. 262/2006 Sb. a nařízením vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění - platová třída 9, platový stupeň stanovený zaměstnavatelem v závislosti na počtu let odborné praxe tj. od 21.710,-Kč do 31.820,-Kč. O nás Město Vracov hledá nového kolegu na pozici referenta odboru investic. Pokud máte zkušenosti s koordinací stavebních projektů, plánováním a organizací oprav městských budov, a jste připraveni podílet se na zlepšování infrastruktury našeho města, hledáme právě Vás! Jsme ochotni přijmout i čerstvé absolventy, nejlépe ze stavebního oboru, a zaučíme vás. Co vás čeká " Komplexní zajišťování oprav městských budov: plánování, organizace a řízení oprav, dohled nad kvalitou provedené práce, koordinace s externími dodavateli. " Finanční správa: Sestavování a sledování rozpočtu na opravy, vyřizování faktur a plateb. " Revize technických zařízení: plánování a organizace pravidelných revizí elektrických instalací, hromosvodů a dalších technických zařízení. " Řízení investičních projektů: zastupování města při investičních akcích, účast na schůzkách s investory, dohled nad realizací a kontrola kvality stavebních prací. " Příprava a zajišťování projektové dokumentace: spolupráce s projektanty, příprava podkladů pro stavební řízení. " Kontrola správnosti fakturovaných nákladů: ověřování faktur a srovnávání s rozpočtem. " Přebírání řádně dokončených staveb: inspekce dokončené stavby, příprava přejímacích protokolů. " Výběrová řízení: příprava výběrových řízení, hodnocení nabídek, uzavírání smluv s dodavateli. " Záruční a následný servis: organizace záručních oprav a dohled nad plněním závazků dodavatelů. Co od vás očekáváme " Vzdělání ve stavebním oboru (přijímáme i čerstvé absolventy). " Schopnost plánovat a organizovat technické revize. " Znalost legislativních požadavků týkajících se stavebních prací výhodou. " Výborné komunikační a organizační schopnosti. " Schopnost pracovat samostatně i v týmu. " Znalost práce s počítačem (MS Office, internet). " Řidičský průkaz skupiny B výhodou. Co vám nabízíme " Stabilní pracovní pozici v přátelském kolektivu. " 25 dní dovolené a 3 sick days. " Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání. " Příspěvek na stravování. " Příspěvek na penzijní připojištění. " Zvýhodněný mobilní tarif. Jak probíhá nábor Proces náboru zahrnuje dvě kola: 1. První kolo - telefonický rozhovor. 2. Druhé kolo - osobní setkání s vedoucím odboru investic a zástupcem města. Kontakt Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na email: investicni1@mestovracov.cz. Těšíme se na vaše reakce! Kontaktní osoba: Bc. Bukovská Helena Telefon: 511 147 311
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2023-013559 | Z2023-013559 | www.vhodne-uverejneni.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.06.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.09.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.04.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU