MĚSTO Týn nad Vltavou
Oficiální název: Město Týn nad Vltavou
DIČ: CZ00245585
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: tn8b4c3

Kontakty
- 385 772 200 - spojovatelka
- 385 772 201 - starosta
- 385 772 202 - místostarosta
- 385 772 282 - odbor dopravy a silničního hospodářství
- 385 772 257 - finanční odbor
- 385 772 261 - odbor hospodářské správy
- 385 772 298 - odbor školství a dopravy
- 385 772 296 - odbor sociálních věcí
- 385 772 242 - živnostenský úřad
- 385 772 221 - odbor vnitřních věcí
- 385 772 271 - odbor životního prostředí
- 778 466 222
- posta@tnv.cz
- karel.hladecek@tnv.cz
- jana.frejlachova@tnv.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Bc. Karel Hladeček - starosta
- Ondřej Bouška, DiS. - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
218633601/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218650217/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218650268/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218650196/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218633337/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218650321/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218633556/0300 DPH účet, zveřejněn 30.08.2013 | ![]() |
296001781/0300 DPH účet, zveřejněn 24.04.2021 | ![]() |
Související firmy
Pobočky
MĚSTO Týn nad Vltavou - Horní Brašov 24, Týn nad VltavouMĚSTO Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad Vltavou
Provozovny
INFORMAČNÍ CENTRUM Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad VltavouKINO SOKOLOVNA TÝN NAD VLTAVOU - Týn nad Vltavou č. 424
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Týn nad Vltavou - náměstí Míru 1, Týn nad Vltavou
MĚSTSKÁ POLICIE Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad Vltavou
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Týn nad Vltavou
Mgr. Jana Hasilová, tel.:385 772 211e-mail: jana.hasilova@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu určitou, zástup za RD, zkušební doba 4 měsíce. Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů). Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 7. 2025 (nebo dle dohody) Požadavky pro vznik pracovního poměru: - Dosažené vzdělání dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů: - vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost nebo - vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu. - Znalost legislativy: znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, výhodou znalost zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád. - ZOZ (zvláštní odborná způsobilost): výhodou. - Praxe: praxe v oblasti sociální práce vítána, vhodné i pro absolventy. Nabízíme: osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků; pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; možnost dalšího vzdělávání; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit: - strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností - úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze nahradit prostou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání). - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – originál, případně úředně ověřená kopie (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), souhlas se zpracováním osobních údajů Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky : do 27. června 2025 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – sociální pracovník/pracovnice OSVaŠ“ Kontakt: Mgr. Jana Hasilová Telefon: 385 772 211 e-mail: jana.hasilova@tnv.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Město Týn nad Vltavou
Mgr. Jana Hasilová, tel.:385 772 211e-mail: jana.hasilova@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 8 měsíců. Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů); 26 680 Kč - 38 570 Kč (dle započitatelné praxe) + osobní příplatek + příplatek za vedení Požadavky pro vznik pracovního poměru: Dosažené vzdělání: vysokoškolské vzdělání v ekonomickém či technickém oboru; Znalost legislativy: zákon o obcích, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o zadávání veřejných zakázek; ZOZ (zvláštní odborná způsobilost): výhodou; Praxe: praxe na vedoucí pozici vítána Další znalosti, dovednosti a předpoklady: organizační a prezentační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, pokročilý stupeň práce na PC, schopnost analyticky a koncepčně myslet, ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), řidičské oprávnění sk. B Nabízíme: osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků; pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; možnost dalšího vzdělávání; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit: - strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností - úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze nahradit prostou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání). - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – originál, případně úředně ověřená kopie (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), souhlas se zpracováním osobních údajů Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky : do 20. června 2025 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí OHS“ Kontakt: Mgr. Jana Hasilová Telefon: 385 772 211 e-mail: jana.hasilova@tnv.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Město Týn nad Vltavou
Mgr. Jana Hasilová, tel.:385 772 211e-mail: jana.hasilova@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) - 26 680 Kč - 38 570 Kč (dle započitatelné praxe) + osobní příplatek Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona - provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny - provádí státní stavební dohled na stavbách - spolupracuje s ostatními odbory úřadu - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona - provádí posouzení standardů kvality bydlení. - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN) - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování. Nabízíme: - osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků - pružnou pracovní domu - 5 týdnů dovolené - 3 dny indispozičního volna - příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity - příspěvek na stravování - příspěvek na penzijní připojištění - podporu profesního i osobního rozvoje - možnost dalšího vzdělávání - podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit: - strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností - úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze nahradit prostou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání). - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – originál, případně úředně ověřená kopie (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), souhlas se zpracováním osobních údajů Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky : do 20. června 2025 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent ORR“ Kontakt: Mgr. Jana Hasilová Telefon: 385 772 211 e-mail: jana.hasilova@tnv.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 17.09.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.07.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.08.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 14.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.04.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU