MĚSTO Terezín
Oficiální název: Město Terezín
DIČ: CZ00264474
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: mucbtkh
Kontakty
Úřední hodiny
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:00 12:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
Kontaktní osoby
- René Tomášek - starosta
- Aleš Lepič - místostarosta
- Ing. Lenka Vavrušková, MBA - tajemnice
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
237282050/0300 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
237282368/0300 DPH účet, zveřejněn 19.02.2014 |
Provozovny
MÍSTNÍ KNIHOVNA Nové Kopisty - Nové Kopisty č. 73, Terezín
INFORMAČNÍ CENTRUM Terezín - Dukel. hrdinů 43, Terezín
Činnosti firmy
- městský úřad
- informační centrum
Volná pracovní místa
Město Terezín
Ing. Radek Keřka, tel.:774 400 788e-mail: radek.kerka@terezin.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 41 000 Kč/měsíc |
Zajišťování přípravy a realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Technickoekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření na změny. Zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků. Kontrola čerpání a užití dotací nebo jiných účelově vázaných rozpočtových prostředků. Provádění průzkumů a analýz trhu a navrhování obchodních opatření. Vedení poptávkových řízení a veřejných zakázek. Účast na kontraktačních jednáních, výběr dodávek a uzavírání kontraktů s dodavateli. Vypracovávání podkladů investorské přípravy staveb pro územní dokumentaci, pro typizační práce nebo pro rozpočty projektovaných staveb. Příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení. Doba neurčitá se zkušební dobou 3 měsíce. Tarifní třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, příloha č. 1 Benefity - stravenky, 5 týdnů dovolená, 5 dní sick days, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na kulturní, sportovní a zdravotní aktivity, stabilní zaměstnání v malém kolektivu, individuální rozvržení pracovní doby. Požadavky: vzdělání - SŠ, VOŠ ekonomického nebo technického zaměření znalost legislativy (stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek) orientace v projektové dokumentaci výhodou praxe v oblasti činností, vztahujících se k charakteristice vykonávané práce řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou samostatnost, dobrá komunikativnost, koordinační schopnosti, spolehlivost, koncepční myšlení Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, e-mailový nebo telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče. Doklady, které zájemce připojí k přihlášce: strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání případné další doklady prokazující odbornou vzdělanost uchazeče poskytnutí souhlasu se zpracováním svých osobních údajů. Způsob podání přihlášky: přihlášku s uvedenými doklady v zalepené obálce doručte na podatelnu v přízemí Městského úřadu v Terezíně nebo zašlete na adresu: Městský úřad Terezín, nám. ČSA 179, 411 55 Terezín. Na obálce vyznačte: "NEOTVÍRAT - veřejná výzva - Investiční referent " Lhůta pro podání přihlášek 13. 11. 2024 do 17 hod.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
5200000336091 | 60051575 | www.vhodne-uverejneni.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.09.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.10.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 15.05.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.05.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 28.03.2011Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.04.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU