MĚSTO Štětí
Oficiální název: Město Štětí
DIČ: CZ00264466
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: fypbba8
Kontakty
- 416 859 315 - ústředna
- 416 859 305 - starosta
- 416 859 313 - tajemník
- 732 946 956 - starosta
- 720 934 951 - místostarostka
- 720 991 984 - tajemník
- epodatelna@steti.cz
- mesto@steti.cz
- infocentrum@steti.cz
- miroslav.andrt@steti.cz
Úřední hodiny
ČT Zavřeno
PÁ 07:30-11:00 hod.
Kontaktní osoby
- Mgr. Ing. Miroslav Andrt - starosta
- Bc. Michaela Véghová - místostarostka
- Ing. Ladislav Balatý - tajemník
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
100022784/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
159244883/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-100022784/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
190000-100022784/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1005097379/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
2393683349/0800 DPH účet, zveřejněn 13.08.2016 |
Identita občana
Provozovny
INFORMAČNÍ CENTRUM MĚSTA Štětí - Obchodní 547, Štětí
KINO Štětí - Čs. armády 516, Štětí
KULTURNÍ STŘEDISKO Štětí - Dlouhá 689, Štětí
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Štětí - Obchodní 708, Štětí
MĚSTSKÉ KOUPALIŠTĚ Štětí - Čs. armády 50, Štětí
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Štětí
Ing. Ladislav Balatý, tel.:416 859 313e-mail: ladislav.balaty@steti.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 13. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2 dokládá způsobem podle § 4 - nevztahuje se na osoby narozené po 1. prosinci 1971). Požadavky na uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou se zaměřením na ekonomiku, finance, účetnictví, veřejnou správu; vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu v těchto směrech výhodou; - praxe v oblasti účetnictví, financí, rozpočtování; - znalost rozpočtových pravidel a účetnictví územně samosprávných celků výhodou; - manažerské, komunikační, organizační a rozhodovací schopnosti; - řidičské oprávnění skupiny "B"; - praxe na vedoucí pozici výhodou; - zvláštní odborná způsobilost podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., v platném znění výhodou. Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul; - datum a místo narození, státní příslušnost; - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; - místo trvalého pobytu; - datum a podpis; - kontaktní spojení. K přihlášce připojte tyto doklady: - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; - životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (originál, nebo ověřená kopie); - případné další doklady prokazující odborné znalosti a dovednosti; - osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění a čestné prohlášení dle ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) tohoto zákona (neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971); - stručný motivační dopis. Předpokládaný termín nástupu: ihned, následně dohodou. Místo výkonu práce: město Štětí Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové zařazení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů - platová třída 11. Lhůta pro doručení přihlášek: do 27.11.2024 na adresu: Městský úřad Štětí, k rukám tajemníka MěÚ Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí. Obálku označte: "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - VEDOUCÍ OE - NEOTVÍRAT". Přihlášku se stejným označením obálky je možné doručit osobně do podatelny Městského úřadu Štětí, Mírové náměstí 163, do 27.11.2024 do 11:00 hodin. Bližší informace k pracovní pozici: Ing. Ladislav Balatý (ladislav.balaty@steti.cz) Václava Tlustá (vaclava.tlusta@steti.cz, tel : 416 859 358) Jak se přihlásit do výběrového řízení, co a jak doložit, najdete kompletně na www.steti.cz.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.06.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.12.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.03.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.11.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 25.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.12.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.11.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 07.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU