MĚSTO Rudolfov
Oficiální název: Město Rudolfov
DIČ: CZ00245381
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: g4qjdsb
Kontakty
- 770 121 010 - spojovatelka
- 777 611 180 - spojovatelka
- 602 369 655 - starosta
- 777 265 736 - odbor výstavby
- 777 340 119 - matrika, evidence obyvatel
- sekretariat@rudolfov.cz
- podatelna@rudolfov.cz
- starosta@rudolfov.cz
Úřední hodiny
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
Kontaktní osoby
- Vít Kavalír - starosta
- PaedDr. Ondřej Švejda - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1921231/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
115-8515560257/0100 DPH účet, zveřejněn 16.04.2019 |
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Rudolfov - Hornická 11/1, Rudolfov
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Rudolfov
Bc. Tomáš Vácha, tel.:777 759 471Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 20 130 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc |
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ODBORU VÝSTAVBY MěÚ Rudolfov Předpoklady pro výkon činnosti: - min. ukončené středoškolské vzdělání - ZOZ - povolování kácení dřevin, povolování připojení sousedního pozemku ke komunikaci a zvláštní užívání výhodou - znalost zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů výhodou - znalost vyhlášky č. 189/2013 Sb., Vyhláška o ochraně dřevin a povolování jejich kácení, ve znění pozdějších předpisů a souvisejících výhodou - znalost problematiky v oblasti místních poplatků, bezúhonnost - orientace v platných právních předpisech ČR - znalost práce s výpočetní technikou - schopnost jednat s lidmi Hrubá mzda od 20.130,- Kč do 29.520,- Kč (po zkušební době) Lhůta pro podání přihlášky do 13.11.2024 do 17:00 hod. - osobně nebo poštou na podatelnu Města Rudolfov, Ke Strážnici 760/1, 373 71 Rudolfov (rozhodující je datum přijetí na podatelnu města); datovou schránkou Písemná přihláška musí obsahovat: jméno a přijmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum a podpis. Přílohy k přihlášce: Stručný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; Výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců; Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; případě další prosté kopie dalších dokladů (např. osvědčení o vykonávání ZOZ atd.....) Bližší informace k náplni práce poskytne:Bc. Tomáš Vácha - vedoucí odboru výstavby, tel. 777 759 471
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2020-000799 | Z2020-000799 | nen.nipez.cz |
5200000341951 | 221743 | uverejnovani.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.02.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2009Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU