Město Písek
Oficiální název: Město Písek
DIČ: CZ00249998
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: p5ibfya
Kontakty
- 382 330 111
- 382 330 208 - starosta
- 382 330 235 - finanční odbor
- 382 330 216 - odbor investic a rozvoje
- 382 330 215 - odbor správy majetku
- 382 330 850 - odbor školství a kultury
- 382 330 230 - odbor výstavby a územního plánování
- e-podatelna@mupisek.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 07:30-17:00 |
Úterý | zavřeno |
Středa | 07:30-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno |
Pátek | 07:30-14:00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- JUDr. Ing. Michal Čapek - starosta
- Ing.arch. Petra Trambová - místostarostka
- MUDr. Michal Přibáň - místostarosta
- Josef Soumar - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
7563770297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-127271/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
127271/0100 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | ![]() |
272246426/0300 DPH účet, zveřejněn 28.06.2022 | ![]() |
Související firmy
Pobočka
Město Písek - Budovcova 207/6, Budějovické Předměstí, PísekProvozovny
INFOCENTRUM PÍSEK - Velké náměstí 113/1, Vnitřní Město, PísekMĚSTSKÁ POLICIE Písek - Komenského 85/12, Budějovické Předměstí, Písek
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Písek
Mgr. Renáta Švárová, tel.:382330285e-mail: renata.svarova@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc |
Druh práce: zajišťování správních činností na úseku dopravy a silničního hospodářství Pracovní náplň: výkon agendy silničního správního úřadu podle zvláštního předpisu, výkon agendy dopravního úřadu podle zvláštního předpisu, výkon agendy správního orgánu pro stanovení místní a přechodné úpravy provozu podle zvláštního předpisu, výkon agendy drážního správního úřadu podle zvláštního předpisu, výkon agendy v oblasti bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích, výkon samosprávné činnosti na úseku dopravy a silničního hospodářství, výkon terénní činnosti při dozorování staveb a správě a údržbě komunikací, výkon metodické a odborné pomoci vlastníkům a správcům pozemních komunikací při jejich správě a údržbě. Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky), pružná pracovní doba, 4 dny indispozičního volna/rok. Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky: •minimálně vyšší odborné vzdělání, •zkušenost s realizací nebo dozorováním staveb, nebo se správou a údržbou komunikací, •vzdělání technického směru (dopravní, stavební), právní, regionální rozvoj nebo veřejná správa výhodou, •zkouška odborné způsobilosti na úseku vykonávané agendy výhodou, •orientace v zákoně o pozemních komunikacích a v zákoně o provozu na pozemních komunikacích výhodou, •řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič podmínkou, •znalost práce s počítačem, •zkušenosti se spisovou službou GINIS výhodou, •znalost práce se systémem GIS výhodou, •praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Mgr. Renáta Švárová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek, případně zašlete na e-mail e-podatelna@mupisek.cz nebo do datové schránky ID p5ibfya nejpozději do 26.08.2025. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Na obálku s přihláškou / jako předmět e-mailu / jako věc uveďte „Výběrové řízení – oddělení dopravy a silničního hospodářství“. Přihláška musí obsahovat následující údaje uchazeče/uchazečky (lze použít přiložený formulář): a)jméno, příjmení, titul zájemce, b)datum a místo narození zájemce, c)státní příslušnost zájemce, d)místo trvalého pobytu zájemce, e)druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, f)datum a podpis zájemce. V přihlášce uveďte své kontaktní údaje – telefon, mobilní telefon, e-mail. Povinné přílohy přihlášky: a)životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, b)výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením bezúhonnosti; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c)kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, d)čestné prohlášení o splnění požadavku řidičského průkazu
Město Písek
Ing. Lenka Nohejlová, tel.:382 330 203e-mail: lenka.nohejlova@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc |
Druh práce: vedoucí oddělení rozpočtu, daní a poplatků Náplň práce: - spolupracuje na zpracování ročního rozpočtu, rozpočtového výhledu a rozpočtových opatření dle platné legislativy a předkládá je ke schválení orgánům města - zajišťuje a provádí kontrolu v oblasti rozpočtu, schválených závazných ukazatelů a hospodaření příspěvkových organizací zřízených městem - vystavuje objednávky, faktury, platební příkazy pro stanovené odbory dle jejich požadavků v souladu s rozpočtem - zpracovává roční rozbory hospodaření města včetně finančního vypořádání - zpracovává finanční analýzy dle požadavků vedení - sleduje a kontroluje dodržování rozpočtové kázně Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.07.2025, nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky), pružná pracovní doba, 4 dny indispozičního volna/rok Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Dalším předpokladem je, že uchazeč/uchazečka není evidován/a jako osoba uvedená v § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky (skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. a) a b) tohoto zákona se doloží osvědčením vydaným Ministerstvem vnitra ČR, skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. d) až h) čestným prohlášením) – netýká se osob narozených po 1. prosinci 1971. Požadavky: •minimálně vyšší odborné vzdělání, •řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič, •znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, Outlook), •organizační a komunikační dovednosti, •schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů, •praxe na vedoucí pozici a zkušenosti s vedením kolektivu výhodou, •praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek, případně zašlete na e-mail e-podatelna@mupisek.cz nebo do datové schránky ID p5ibfya nejpozději do 14.07.2025. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Na obálku s přihláškou / jako předmět e-mailu / jako věc uveďte „Výběrové řízení – vedoucí oddělení rozpočtu,daní a poplatků“.
Město Písek
Ing. Lenka Nohejlová, tel.:382 330 203e-mail: lenka.nohejlova@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 650 Kč/měsíc |
Druh práce: vedoucí odboru sociálních věcí Náplň práce: - kontrola, metodické usměrňování a koordinace výkonu sociálně-právní ochrany dětí a výkonu sociální práce v působnosti obce s rozšířenou působností -tvorba koncepce sociální nebo rodinné politiky na daném území -poskytování odborného sociálně-právního poradenství v oblasti rodinných vztahů, zdravotního a psychického onemocnění či postižení, sociálně-patologických nebo kriminálních jevů -spolupráce při zabezpečování náhradního rodinného prostředí pro dítě -zajištění řešení nepříznivé sociální situace osob, rodin nebo skupin nebo komunit s využitím metod a technik sociální práce Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.09.2025, nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 12 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky), pružná pracovní doba, 4 dny indispozičního volna Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Dalším předpokladem je, že uchazeč/uchazečka není evidován/a jako osoba uvedená v § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky (skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. a) a b) tohoto zákona se doloží osvědčením vydaným Ministerstvem vnitra ČR, skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. d) až h) čestným prohlášením) – netýká se osob narozených po 1. prosinci 1971. Požadavky: -minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, -odborná způsobilost dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., -zkouška odborné způsobilosti při sociálně-právní ochraně dětí, v sociální práci a sociálních službách nebo při výkonu veřejného opatrovnictví výhodou, -zkušenosti s vedením kolektivu výhodou, -komunikační a manažerské schopnosti, -spolehlivost, časová flexibilita, -znalost práce s počítačem, -řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič/řidička, -praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Odbornou způsobilostí k výkonu povolání sociálního pracovníka je vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, a nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu. Přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek, případně zašlete na e-mail e-podatelna@mupisek.cz nebo do datové schránky ID p5ibfya nejpozději do 31.07.2025. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Na obálku s přihláškou / jako předmět e-mailu / jako věc uveďte „Výběrové řízení – vedoucí odboru sociálních věcí“.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000818 | Stavebni prace | 54 035 176,20 Kč |
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v konverzi areálu bývalé vodárny na kemp a jeho hygienické a herní zázemí. Konkrétně budou revitalizovány venkovní prostory areálu, budou upraveny zelené plochy pro možnost umístění stanů, zhotoveny chodníky a venkovní schodiště a provedou se zemní práce pro areálové rozvody sítí. Dále bude vybudováno dopravní řešení v areálu a zhotovení parkovacích míst, která budou upravena pro stání obytných vozů a karavanů. Předmětem zakázky je i reko
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-001722 | Služby | 1 652 000,00 Kč |
Místo plnění: Jihočeský kraj, město Písek (kód ZÚJ 549240)
Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace regenerace sídliště Milady Horákové v Písku - lokality I. Projektová dokumentace bude vypracována v rozsahu dokumentace pro vydání společného povolení (pro společné uzemní a stavební řízení) a dokumentace pro provádění stavby, včetně soupisu stavebních prací, dodávek a služeb vč. výkazu výměr. Součástí předmětu veřejné zakázky je dále autorský dozor, inženýrská činnost a spolupráce se zadavatelem při výběru zhotovitele stavby.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054421 | Služby | 35 960 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je v případě pojištění movitého a nemovitého majetku města Písek a jeho organizací a pojištění odpovědnosti za škodu a újmu způsobenou městem Písek a jeho organizacemi je
Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v pojištění movitého a nemovitého majetku města Písek, jeho příspěvkových organizací a obchodních společností (dále jen „organizace“), pojištění odpovědnosti za škodu a újmu způsobenou městem Písek a jeho organizacemi, pojištění za újmu způsobenou provozem vozidel a havarijní pojištění vybraných vozidel města Písek a jeho organizací.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-055328 | Služby | 1,00 Kč |
Místo plnění: Celé území města Písku, tj. na zastavěné i nezastavěné území města Písek (katastrální území Písek, Hradiště u Písku, Semice u Písku, Smrkovice a Nový Dvůr u Písku)
Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci projektu sdílení kol na území města písek. Zadavatel požaduje umístit na území města Písek nejméně 100 jízdních kol (z toho 15 elektrokol) vždy v období od 1. 3. do 30. 11. každého roku.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-055359 | Služby | 1 434 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Město Písek
Předmětem veřejné zakázky v koncesním řízení jsou služby (koncese) zajišťující bezpečné a plynulé provozování vodohospodářského majetku zadavatele, města Písek, po dobu 9 a ¾ roku, od 1.4.2025 do 31.12.2034, a to v souladu s národními právními předpisy, zejména zákonem č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Provozování vodohospodářského majetku, tj. vodovodů a kanalizací pro veřejnou potřebu, bude zajištěno v oddílném provozním modelu na základě koncesní smlouvy, uzavřené s vybraným dodavatelem v tomto koncesním řízení.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.08.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2019Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.11.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 12.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.03.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.02.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 07.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.12.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 28.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 03.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 03.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU