MĚSTO Lovosice
Oficiální název: Město Lovosice
DIČ: CZ00263991
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ytbbs49
Kontakty
- 416 571 111 - spojovatelka
- meulovo@meulovo.cz
- podatelna@meulovo.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Vojtěch Krejčí - starosta
- Jiří Motl - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-724471/0100 DPH účet, zveřejněn 24.02.2015 | |
2036490207/0100 DPH účet, zveřejněn 24.02.2015 | |
724471/0100 DPH účet, zveřejněn 10.07.2015 | |
2034380207/0100 DPH účet, zveřejněn 10.07.2015 |
Identita občana
Provozovny
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Lovosice - Osvoboditelů 48/55, Lovosice
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Lovosice
Mgr. Jaroslav Kosejková, tel.:416 571 113e-mail: jaroslava.kosejkova@meulovo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Zájemce pošle přihlášku s uvedenými doklady na adresu: Městský úřad Lovosice, Školní 407/2, 410 02 Lovosice, tak, aby byla doručena na MěÚ do 21.10.2024, nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Lovosice do 21.10.2024 do 15 hodin. Na obálce vyznačí: "NEOTVÍRAT - výběrové řízení - interní auditor
Město Lovosice
Mgr. Jaroslav Kosejková, tel.:416 571 113e-mail: jaroslava.kosejkova@meulovo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: o řízení činností a procesů odboru životního prostředí o výkon státní správy na úseku životního prostředí, zejména ochrany přírody a krajiny, nakládání s odpady, ochrany ovzduší, vodního hospodářství, ochrany zemědělského a půdního fondu, myslivosti a rybářství, lesního hospodářství o správa a údržba města (např. odpadové hospodářství, kácení a výsadba dřevin apod.), o podílí se na sestavování rozpočtu města a je zodpovědný za jeho čerpání na svěřeném úseku o připravuje a vypisuje výběrová řízení na rozpočtem schválené akce v působnosti odboru životního prostředí o zajišťuje rozdělování úkolů podřízeným a kontroluje jejich plnění, včetně přípravy reportů vedení Základní předpoklady pro výkon funkce: o fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let o občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk o způsobilost k právním úkonům o bezúhonnost ve smyslu § 4 zákona č. 312/2002 Sb. o splnění předpokladů podle § 2 a § 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky; bude požadováno doložit až v případě výběru pro jmenování do funkce; narození po 1. prosinci 1971 dokládat nemusí. Požadavky: o vysokoškolské vzdělání v magisterském, nebo bakalářském studijním programu, zaměření zejména na oblast životního prostředí nebo veřejnou správu o minimálně 3 roky praxe v daném oboru o praxe na vedoucí pozici výhodou o znalost legislativy vztahující se k činnosti odboru životního prostředí a schopnost její aplikace v praxi o znalost místního prostředí výhodou o velmi dobré komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu o organizační schopnosti, schopnost řízení týmu lidí, samostatné řešení problémů, komunikační schopnosti, koncepční myšlení, prezentační schopnosti, přesnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení o znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office, Internet) o schopnost a ochota učit se a vzdělávat o řidičský průkaz skupiny B o zvláštní odborná způsobilost pro výkon příslušných správních činností výhodou Přihláška musí obsahovat: o jméno, příjmení o datum a místo narození o státní příslušnost o místo trvalého pobytu o číslo OP nebo dokladu o povolení k trvalému pobytu (u cizích státních příslušníků) o datum a podpis (+ kontakt - číslo telefonu, e-mail) Povinné přílohy: o profesní životopis o motivační dopis o koncept způsobu řízení odboru životního prostředí, max. 2 normostrany o výpis z evidence Rejstříku trestů (starý nejvýše 3 měsíce) o ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání o profesní portfolio obsahující případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost Bližší informace poskytne kontaktní osoba. Zaměstnanecké výhody: po zkušební době osobní ohodnocení. Příplatek za vedení a zaměstnanecké benefity (mimořádné odměny, stravenky, ošatné, home-office, rekondiční volno, kurzy němčiny a angličtiny, odměny k pracovnímu jubileu, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na volnočasové aktivity). Zájemce pošle přihlášku s uvedenými doklady na adresu: Městský úřad Lovosice, Školní 407/2, 410 02 Lovosice, tak, aby byla doručena na MěÚ do 21.10.2024, nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Lovosice do 21.10.2024 do 15 hodin. Na obálce vyznačí: "NEOTVÍRAT - výběrové řízení - vedoucí odboru životního prostředí"
Město Lovosice
Mgr. Jaroslav Kosejková, tel.:416 571 113e-mail: jaroslava.kosejkova@meulovo.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: o zajišťuje dohled nad přípravou a realizací všech investičních akcí a nad opravami majetku města zabezpečovaných odborem rozvoje města a financovaných městem Lovosice o zajišťuje běžnou údržbu komunikací, chodníků, a veřejného osvětlení vč. mobiliáře o podílí se na sestavování rozpočtu města a je zodpovědný za jeho čerpání na svěřeném úseku o provádí analýzu vynakládaných finančních prostředků souvisejících se správou majetku města v kompetenci odboru rozvoje města o v rámci plnění úkolů odboru rozvoje města spolupracuje s městskými organizacemi a organy státní správy a s odborem životního prostředí, odborem dopravy a silničního hospodářství a odborem stavebního úřadu a územního plánování o připravuje a vypisuje výběrová řízení na schválené akce v působnosti odboru rozvoje města o připravuje podklady pro jednání orgánů města, účastní se zasedání orgánů města o zajišťuje rozdělování úkolů podřízeným zaměstnancům a kontroluje jejich plnění, včetně přípravy reportů pro vedení města o zodpovídá za plánování akcí, tvorbu harmonogramu činností a jeho dodržování a sestavování akčních plánů o zajišťuje přípravu podkladů pro pravidelné audity hospodaření města o ve svěřené oblasti se podílí na tvorbě vnitřních předpisů, přípravě směrnic, nařízení a vyhlášek města a zodpovídá za jejich dodržování o aj. Požadavky: o vysokoškolské vzdělání v magisterském, nebo bakalářském studijním programu - technického nebo ekonomického směru o minimálně 3 roky praxe v daném oboru o praxe na vedoucí pozici výhodou o znalost legislativy vztahující se k činnosti oboru rozvoje města a schopnost její aplikace v praxi výhodou o orientace v zákoně o obcích a v systému veřejné správy o znalost místního prostředí výhodou o velmi dobré komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu o organizační schopnosti, schopnost řízení týmu lidí, samostatné řešení problémů, komunikační schopnosti, koncepční myšlení, prezentační schopnosti, přesnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení o znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office, Internet) o znalost projektového řízení o schopnost a ochota učit se a vzdělávat o řidičský průkaz skupiny B Přihláška musí obsahovat: o jméno, příjmení o datum a místo narození o státní příslušnost o místo trvalého pobytu o číslo OP nebo dokladu o povolení k trvalému pobytu (u cizích státních příslušníků) o datum a podpis (+ kontakt - číslo telefonu, e-mail) Povinné přílohy: o profesní životopis o motivační dopis o koncept způsobu řízení odboru rozvoje města, max. 2 normostrany o výpis z evidence Rejstříku trestů (starý nejvýše 3 měsíce) o ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání o profesní portfolio obsahující případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost Bližší informace poskytne kontaktní osoba. Zaměstnanecké výhody: po zkušební době osobní ohodnocení. Příplatek za vedení a zaměstnanecké benefity (mimořádné odměny, stravenky, ošatné, home-office, rekondiční volno, kurzy němčiny a angličtiny, odměny k pracovnímu jubileu, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na volnočasové aktivity). Zájemce pošle přihlášku s uvedenými doklady na adresu: Městský úřad Lovosice, Školní 407/2, 410 02 Lovosice, tak, aby byla doručena na MěÚ do 21.10.2024, nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Lovosice do 21.10.2024 do 15 hodin. Na obálce vyznačí: "NEOTVÍRAT - výběrové řízení - vedoucí odboru rozvoje města"
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
7552020010309 | 510309 | zakazky.meulovo.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-052905 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Město Lovosice
Zadavatel připravuje zadávací podmínky na zajištění služeb pojišťovacího makléře za účelem správy veškeré agendy pojištění města a s tím spojených služeb. Předběžná tržní konzultace je prováděna s cílem informovat a seznámit potenciální dodavatele s daným záměrem a za účelem získání zpětné vazby a informací potenciálních dodavatelů k připravovaným zadávacím podmínkám.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.03.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.11.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 31.07.2017Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.11.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2015Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 26.05.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.12.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 03.02.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.10.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.11.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU