MĚSTO Krnov
Oficiální název: Město Krnov
DIČ: CZ00296139
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ndgbdc9
Kontakty
- 554 697 111 - ústředna
- 554 697 216 - starosta
- 554 697 211 - místostarosta
- 554 697 214 - místostarostka
- epodatelna@mukrnov.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-12:00 hod.
ST 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ČT 08:00-12:00 13:00-15:00 hod.
podatelna
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-13:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
pokladna
PO 08:00-12:00 13:00-16:30 hod.
ÚT 08:00-12:00 hod.
ST 08:00-12:00 13:00-16:30 hod.
ČT 08:00-12:00 13:00-15:00 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Tomáš Hradil - starosta
- Ing. Miroslav Binar - místostarosta, 1.
- Bc. Monika Dudová - místostarostka, 2.
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
728771/0100 DPH účet, zveřejněn 10.04.2013 | |
824771/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1845137329/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-838400227/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-838420287/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-4453560287/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-4465040297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-2813730237/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
86-5384890227/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
86-7043850277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
94-2807880247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
107-728771/0100 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
158549685/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1222-728771/0100 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
CZ2301000000433296060267 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
94-226771/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
2006-226771/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
6015-728771/0100 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
19-728771/0100 DPH účet, zveřejněn 08.01.2014 |
Identita občana
Provozovna
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Krnov
Mgr. Lenka Kumarcie-mail: LKumarci@mukrnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc do 51 000 Kč/měsíc |
Rada města Krnova, v souladu s § 166 odst. 2 a 3 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním středním vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů vyhlašuje opakované Konkursní řízení na vedoucí pracovní místo ředitele/ředitelky nově vznikající organizace Zařízení školního stravování Krnov, příspěvková organizace Předpoklady: - občanská a morální bezúhonnost - plná svéprávnost - zdravotní způsobilost - praxe v oboru výhodou - praxe na vedoucí pozici výhodou Požadavky: - vysokoškolské vzdělání, nejlépe v gastronomickém, potravinářském nebo ekonomickém směru výhodou - znalost právních předpisů a norem školního stravování, včetně předpisů hygienických a dále pak souvisejících právních předpisů (např. školský zákon a jeho prováděcí předpisy, zákon o ochraně zdraví, zákon o potravinách) - orientace v pracovněprávních předpisech - znalost problematiky hospodaření příspěvkových organizací územního samosprávného celku, rozpočtových pravidel územních rozpočtů Osobnostní a profesní předpoklady: - manažerské schopnosti, komunikační dovednosti a vyjednávací schopnosti - přirozená autorita, schopnost motivovat své podřízené - flexibilita - odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení - řidičský průkaz sk. „B“ Náležitosti přihlášky: - přihláška (uveďte kontaktní adresu, telefon, e-mail) - úředně ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání dokládající splnění odborné kvalifikace (diplom, vysvědčení o státní zkoušce/dodatek k diplomu, osvědčení o absolvování celoživotního vzdělávání apod.) - strukturovaný profesní životopis - doklady o průběhu všech předchozích zaměstnání včetně časového vymezení a uvedení pracovních pozic (např. potvrzení praxe zaměstnavatelů, zápočtový list, příp. pracovní smlouvy apod.) nebo čestné prohlášení o průběhu jednotlivých zaměstnání; - doklad o zdravotní způsobilosti k vykonávání činnosti ředitele organizace (lékařské potvrzení nebo čestné prohlášení) - výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší tří měsíců - čestné prohlášení o plné svéprávnosti - koncepci rozvoje organizace (maximálně 2 strany formátu A4), Předpokládaný nástup je od 1. 1. 2025. Ke konkursnímu řízení budou přijaty pouze přihlášky doložené kompletními doklady (přihlášku, životopis, koncepci rozvoje a čestné prohlášení vlastnoručně podepište). Přihlášku doručte nejpozději do 7. listopadu 2024, do 12:00 hod. na adresu: Město Krnov, oddělení školství a zdravotnictví, Hlavní náměstí 1, 794 01 KRNOV Obálku označte heslem: „NEOTVÍRAT – KONKURSNÍ ŘÍZENÍ - Zařízení školního stravování, Krnov“ Bližší informace: www.krnov.cz, Mgr. Lenka Kumarci, vedoucí oddělení školství a zdravotnictví, tel. 739 320 101 Uchazeči budou hodnoceni na základě přihlášky a řízeného rozhovoru zaměřeného zejména na aspekty práce ředitele školského zařízení, koncepci uchazeče, jeho představy o vedení zaměstnanců, znalosti v oblasti trendů ve školním stravování.
Město Krnov
Mgr. Veronika Vodičková, tel.:554697207Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
výběrové řízení na obsazení pracovního místa referenta stavebního úřadu odboru výstavby a ŽP MěÚ Krnov. Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup do pracovního poměruje od ledna 2025. I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla: " věku 18 let, " je způsobilá k právním úkonům, " je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.), " ovládá jednací jazyk. II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY: Požadované vzdělání: " autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo " autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, " fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, " fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, nebo " fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví. " výhodou pracovní zkušenost ve veřejné správě, " základní znalost zákonů potřebných k výkonu činnosti (viz příloha popis pracovního místa). Osobnostní a profesní předpoklady: " komunikativní schopnosti a profesionální vystupování, " schopnost dodržování zákonnosti a nestrannosti, " vstřícný a uvážlivý přístup při jednání s klienty, " schopnost samostatného jednání a rozhodování, " řidičský průkaz skupiny "B". Nabízíme: " odborné vzdělávání u akreditovaných společností, " podporu osobního rozvoje, " pružnou pracovní dobu, " benefitní kartu s příspěvkem na stravu, kulturu, sport, dovolenou, " 3 dny indispozičního volna a jiné výhody. III. DALŠÍ INFORMACE: Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu. V přihlášce do VŘ jsou uvedeny i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit a doručit na adresu MěÚ v Krnově. Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu. PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY: Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě v platném znění - 11. platová třída (rozpětí platového tarifu podle započitatelné praxe od 25 280 - do 37 170 Kč). Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů. Přihlášky zasílejte do 15. 11. 2024 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte "Výběrové řízení na OVŽP - NEOTVÍRAT". Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu! Bližší informace podá Ing. Petr Suchý, vedoucí odboru výstavby a životního prostředí, MěÚ Krnov, tel. 554 697 609, nebo Mgr. Veronika Vodičková, personalistka, tel. 554 697 207. Vyvěšeno na úřední desce MěÚ a internetových stránkách města: www.krnov.cz od 22. 10. 2024 do 15. 11. 2024.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2020-033826 | Z2020-033826 | zakazky.krnov.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-003812 | Dodávky | 19 850 000,00 Kč |
Místo plnění: Krnov
Předmětem veřejné zakázky je výběr účastníka zadávacího řízení k uzavření smlouvy o dílo na provedení Rekonstrukce chladícího zařízení ZS Krnov v rozsahu dle projektové dokumentace pro provedení stavby včetně soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr zhotovenou osobou citovanou v čl. 1 odst. 3 této zadávací dokumentace (Projektová dokumentace a neoceněný výkaz výměr tvoří Přílohu č. 2 zadávací dokumentace). Součástí plnění předmětu smlouvy je rovněž provádění servisních prohlídek, a to po celou dobu běhu záruční lhůty vymezené v Příloze č. 3 (Smlouva o dílo).
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.05.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.12.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 12.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.08.2014Projekt nedokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 03.07.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.06.2014Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.03.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.03.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.06.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 11.04.2011Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 25.02.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 31.01.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.12.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 11.10.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.09.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 20.04.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 05.03.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 06.01.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 19.08.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 28.01.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.01.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 19.01.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2008Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2008Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt finančně ukončen MF-PO
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU